تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تاریخچه و دانستنی های مهم درباره رژ لب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخچه و دانستنی های مهم درباره رژ لب
از جمله یکی از لوازم آرایشی مهم و کاربردی که بسیاری از خانم‌ها به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند، رژ لب می‌باشد که در رنگ و مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌گردد. رژ لب یا همان ماتیک یک محصول آرایشی است که از مواد رنگی، قهوه، موم و روغن و همچنین مواد نرم کننده ساخته می‌شود تا بافت آن بر روی لب به کار گرفته شود و لب را برجسته و زیبا جلوه دهد. نکات و دانستنی های مهمی درباره رژ لب وجود دارد که در این مقاله سعی شده تا تمام آن شرح داده شود. همچنین رژ لب که جز ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم آرایشی خانم‌ها است دارای تاریخچه‌ای قدیمی و جالب است. استفاده از رژ لب در بین خانم‌ها دارای بیش از 5000 سال قدمت می‌باشد. طبق تحقیقات صورت گرفته زنان بین النهرین جزء اولین زنانی بودند که از رژ لب استفاده می‌کردند. در آن زمان، رژ لب با استفاده از جواهرات نیمه گرانبها و خرد شده ساخته می‌شد و زنان علاوه بر این که از رژ لب برای زیبایی و برجسته ساختن لب‌ها استفاده می‌کردند، برای زیبا کردن سایر اندام‌ها نیز آن را به کار می‌بردند. ابوالقاسم زهراوی از معروف‌ترین متخصص آرایش و زیبایی در دوره اسلام بود که در قالبی فشرده رژ لب جامد و خوش رنگی را ساخت. در قرن وسط، کلیسا مصرف رژ لب را به دلیل آن که آن را تجسمی از تصویر شیطان می‌دانستند، ممنوع اعلام کردند. اما در قرن 16 میلادی در اروپا استفاده از رژ لب رواج پیدا کرد. همچنین در دوران ملک البزابت اول رژ لب قرمز به مد تبدیل شد و تنها بانوانی که از طبقه اجتماعی بالا بودند، می‌توانستند از رژ لب استفاده کنند. در پایان قرن نوزدهم یک شرکت آرایشی فرانسوی شروع به تولید انواع رژ لب کرد و همچنین در سال 1884 میلادی اولین رژ لب توسط عطرسازان فرانسوی در پاریس تولید شد. امروزه رژ لب جزء مهم‌ترین لوازم آرایشی خانم‌ها به شمار‌ می‌رود که در انواع متفاوتی همچون رژ لب مایع، رژ لب جامد و رژ لب مدادی و... و همچنین در انواع برند مختلف در بازار به فروش می‌رسند. پیراکده این افتخار را دارد تا انواع رژ لب با برندهای متفاوت را به صورت اورجینال و با قیمت بسیار مناسب در اختیار همه خانم‌ها قرار دهد.
انواع رژ لب
به طور کلی رژ لب به دو دسته رژ لب جامد و رژ لب مایع تقسیم بندی می‌شود که هر کدام از آن‌ها به صورت پک همچون پک رژ لب هدی بیوتی و یا به صورت تک و جداگانه همانند رژ لب مایع دوسه و رژ لب مک طلایی در پیراکده با به‌ صرفه‌ترین قیمت به فروش می‌رسند.
پک رژ لب هدی بیوتی
برند هدی بیوتی یکی از مشهورترین برند در زمینه تولید و فروش انواع لوازم آرایشی باکیفیت می‌باشد که مورد استقبال تمام خانم‌های دنیا قرار گرفته است. پک رژ لب هدی بیوتی یکی از پر فروش‌ترین محصول آرایشی است که شامل دو عدد رژ لب مایع و یک رژ لب مدادی همرنگ در یک بسته فلزی طرح لب شیک و زیبا می‌باشد. این مدل پک رژ لب به سبب کیفیت عالی و بدون سرب بودن رژ لب آن و همچنین بسته بندی منحصر به فرد و زیبایی که دارد، می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای عزیزانتان نیز باشد. ست رژ لب هدی بیوتی کاملا گیاهی است که در 5 رنگ متنوع در یک بسته طرح لب زیبا که شامل رژ لب مایع مات و براق می‌باشد، در پیراکده به فروش می‌رسد. قیمت ست رژ لب هدی بیوتی در کنار کیفیت و همچنین کارایی و بسته بندی منحصر به فردی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.
رژ لب مک طلایی
یکی از بهترین و قدیمی‌ترین نوع رژ لب، رژ لب جامد می‌باشد که در شکل و برند متفاوت در پیراکده به عرضه می‌شود. رژ لب مک طلایی یکی از باکیفیت‌ترین رژ لب جامد می‌باشد که به سبب جنس مواد عالی به کار رفته در آن مانع از پوسته و خشک شدن لب می‌شود. همچنین این مدل رژ لب جامد مک بدون سرب بوده و در رنگ‌های متنوع و با قیمت مناسب از پیراکده قابل سفارش می‌باشد.
قیمت رژ لب مک طلایی
در خرید یک عدد رژ لب آنچه که حائز اهمیت است کیفیت و اورجینال بودن آن می‌باشد. پیراکده با سابقه درخشان خود در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی با برندهای مطرح و اورجینال این اطمینان را به شما می‌دهد تا قیمت رژ لب مک طلایی نسبت به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر با متخصصین پیراکده تماس حاصل فرمایید.

رژ لب مایع دوسه
رژ لب مایه دوسه با ماندگاری بالا و کیفیت عالی جز پرفروش‌ترین لوازم آرایشی پیراکده می‌باشد که به راحتی بر روی لب می‌نشیند بدن آن که موجب پوسته و یا خشکی لب‌ها شوند. این مدل رژ مایع دوسه در 12 رنگ متنوع و زیبا با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شود. استفاده از رژ لب مایع دوسه سبب شده است تا دیگر نیاز به تمدید رژ خود در طول روز نداشته باشید.
سلام . من خواهرم چند مدت پیش به صورتش تزریقات انجام داده بود اما به دلیل اینکه جای خیلی نامعتبری رفته بود و کاملا براش مشکل پیش اومده بود حتی حاضر نیست پیش مشاور بیاد که من مقاله مشاوره افسردگی فیلیا رو خوندم و متوجه شدم خواهرم حتی شدیدا دچار افسردگی هم شده .