تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تزریق بوتاکس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تزریق بوتاکس کاربردهای درمانی و زیبایی بسیاری دارد، اما بوتاکس عموما به علت خاصیتش در جوانسازی پوست و از بین بردن چین چروک های آن شناخته شده است. براساس آمار، استفاده از بوتاکس صورت مردان، این روزها افزایش چشمیگیری داشته است. از آنجا که مردان بیش از زنان در شرایط آب و هوایی بد قرار می گیرند و کمتر موارد مراقبتی پوست را رعایت می کنند ممکن است زودتر دچار چین و چروک صورت شوند. به علاوه که بوتاکس پیشانی از موارد تایید شده و کاملا بی خطر است.بوتاکس صورت
تزریق بوتاکس در پیشانی آقایان
خانم دکتر افسانه زرگنج فرد، می تواند با تزریق ژل بوتاکس ، به شما آقایان در  اصفهان به جوانسازی پوستتان کمک کند. ژل بوتاکس چند دقیقه بعد از تزریق ماهیچه ها و عضلات ناحیه ی تزریق را از کار می اندازد و این ماهیچه ها به مدت چند ماه قادر به کار کردن نخواهند بود. به این ترتیب اثر چین و چروک های صورت به مرور زمان از بین می رود. هزینه بوتاکس صورت
خطرات احتمالی بوتاکس صورت مردان
حتما دقت کنید قبل از تزریق بوتاکس، موارد درمانی خاص یا وجود آلرژی را به پزشک خود اعلام کنید. به خصوص اگر در یک سال گذشته سابقه ی حساسیت یا عمل زیبایی دیگری داشته ایدبوتاکس تهران
برخی عوارض جانبی بوتاکس صورت ممکن است شامل ناراحتی در ناحیه تزریق، خشکی دهان، سردرد و یا خارش پوست باشد. اما نگران نباشید. اینگونه عوارض موقتی هستند و به زودی از بین می روند.
همچنین توچه داشته باشید بعد از تزریق بوتاکس، از رفتن به باشگاه یا انجام حرکات ورزشی خود داری کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت ما مراجعه کنید:
بوتاکس چیست ؟ هر آنچه که باید در مورد بوتاکس منافع ، عوارض ، مراقبت ها و هزینه آن بدانید.
بوتاکس یک ترکیب ساخته شده از سمی به نام بوتولینوم است . وقتی حرف از سم زده می شود ممکن است یک مقداری ترسناک به نظر برسد . اما اصلا جای نگرانی نیست ! .. اگر در دز های کنترل شده استفاده شود کاملا بی خطر است . تزریق بوتاکس در زیر پوست، سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان تر را برای مدتی ایجاد خواهد کرد.
ممکن است به خاطر وجود پیشانی سفت و محکم در برخی افراد، خیلی از ستارگان، بوتاکس را تا حدودی، یک کار بد بدانند، اما برای کسانی که در دنیای واقعی سعی در درمان آن داشته اند، بعید است که متوجه شوید آنها اصلاً هیچ کاری انجام داده اند یا نه.
من همیشه این را گفته ام – اگر آنها چیزی غیر از” بوتاکس “نامگذاری می کردند، پذیرش بهتری بدست می آورد و در همان اوایل پیچیدگی بدی بوجود می آورد. دکتر استافورد برومند از ۷۴۰ جراحی پلاستیک در خیابان پارک در نیویورک می گوید. “همه صحبت ها در مورد اعتدال است و باید بیشتر به عنوان یک نوع عمل درست و حرفه ای دیده شود، به جای اینکه به عنوان یک روش برای نگاه متفاوت مورد استفاده واقع شود. شما ماشین خود را رها نکنید و (آزادانه در زمین رها نکنید) و آن را هر ۱۰ سال روبراه کنید- شما تعمیر و نگهداری منظم ماشین را انجام دهید تا آن را همچنان آماده رانندگی همانند یک ماشین نو نگه دارید.
اثرات مورد نظر بیشتر از یک بحث زیبایی شناسی صرف است، مخصوصاً برای افرادی که بیش از حد عرق می کنند و از بوتاکس برای غیر فعال کردن غده های عرق استفاده می کنند.
 به نظر می رسد که مردم همیشه در مورد بوتاکس صحبت می کنند و این که آیا شما به این موضوع فکر می کنید یا نه، یا اینکه فقط در مورد آن صحبت می کنید، دلالت های ضمنی منفی آن را ترسیم می کنید.
مطمئناً، این موضوع برای همه مردم نیست، و اگر شما نیاز به آن را احساس نکنید، بعداً شما به طور واضح می توانید احساس راحتی کنید، اما برای روشن شدن هر گونه تصورات غلط، از دکتر استافورد برومند خواسته شد تا یک دوره کوتاه مطالعه را در مورد درمان انجام دهد، و چگونگی اینکه آیا این روش برای شما مناسب است را تشریح کند.
بوتاکس لب
خیلی از بانوان فکر می کنند تزریق بوتاکس لب برای داشتن لب هایی زیبا، با عوارض جانبی کم خود می تواند تاثیر گذار باشد. بسیاری از افراد مشهور در سال چندین بار به جراحان مراجعه کرده تا عمل های جراحی روی لب های خود انجام دهند و روی فرش قرمز یا قرار های ملاقات خود ظاهری زیبا داشته باشند. عمل جراحی بوتاکس لب می تواند با عملی رضایت بخش و فوری، لب هایی زیبا و گوشتالو برای شما به همراه داشته باشد.
برخلاف تزریق کلاژن، بوتاکس در درجه ی اول برای از بین بردن چین و چروک استفاده می شود. تزریق بوتاکس لب ها با کرم ها، ژل ها و پر کننده های لب که برای گوشتالو کردن آن استفاده می شود قابل مقایسه نیست.
[تصویر:  download.jpeg]
هرچند تزریق بوتاکس برای کسانی که می خواهند خطوط و چروک های اطراف لب را از بین ببرند راه حلی بسیار عالی است چرا که باعث گوشتی تر شدن لب هایشان نیز می شود.
از فواید تزریق بوتاکس لب می توان گفت این عمل جراحی هیچ گونه عوارض جانبی اعم از جوش، ورم و سرخی که معمولا در تزریق لب وجود دارد، به همراه ندارد. بیمارانی که تزریق بوتاکس انجام می دهند می توانند فعالیت ها ی روزمره خود را انجام دهند و یا بلافاصله پس از عمل به فعالیت های اجتماعی خود بپردازند.
مقالات مرتبط:
1.[font=Times New Roman]     [/font]هزینه بوتاکس صورت
2.[font=Times New Roman]     [/font]برند و نوع بوتاکس
3.[font=Times New Roman]     [/font]بوتاکس صورت مردان
4.[font=Times New Roman]     [/font]عوارض بوتاکس
5.[font=Times New Roman]     [/font]شش راه ماندگاری بوتاکس
 
روند تکمیل گوشتی شدن لب با بوتاکس لب
تزریق بوتاکس لب با استفاده از یک سوزن که گروهی از عضلات را هدف قرار می دهد انجام می شود، و برای گرفتن نتایج بهتر چندین بار این کار را انجام می دهند. گرچه ایده سوزن فرو کردن در لب ممکن است به نظر دردناک برسد، اما تزریق بوتاکس لب به طور نسبی سریع و تقریباً بدون درد است. خیلی از افرادی که این تزریق را انجام دادند آن را به نیش زنبور تشبیه کرده اند. انتظار می رود این روند در هر نقطه از پنج تا سی دقیقه طول بکشد. از آنجایی که تزریق بوتاکس دائمی نیست، در هر موقعی که لازم شود می توان این عمل را تکرار کرد. همچنین انتظار می رود که در طی دو الی چهار ماه حجم آن از بین برود.
همیشه بهتر است قبل از انجام این عمل، از یک متخصص پوست و یا متخصص بوتاکس مشورت گرفت. ارزیابی کامل پزشکی باید قبل از انجام هر عملی صورت گیرد. همچنین به افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند توصیه می شود از مصرف هرگونه آسپرین و داروهای ضد حساسیت پرهیز کنند تا عوارض جانبی سوزش بعد از عمل را کاهش دهند.
آیابه خاطر وجود پیشانی سفت و محکم در برخی افراد، خیلی از ستارگان، بوتاکس را تا حدودی، یک کار بد بدانند، اما برای کسانی که در دنیای واقعی سعی در درمان آن داشته اند، بعید است که متوجه شوید آنها اصلاً هیچ کاری انجام داده اند یا نه.