تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: در مورد کاهش تراکنش های بیت کوین
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نوسانات در بازار تمام ارز ها یک اتفاق همیشگی است. بازار ارز هایی مانند دلار و یورو هم از این قاعده مستثنا نیستند. در برخی از زمان ها تراکنش ها بسیار کاهش می یابد و در زمان هایی هم تقاضا زیاد می شود. این اتفاق برای ارز های دیجیتالی نیز رخ می دهد. هر اتفاقی، کوچک یا بزرگ، می تواند روی تراکنش ها تاثیر بگذارد اما این به معنای کاهش تقاضا و کم شدن علاقه ی مردم به ارز های دیجیتالی نیست.
به تصور رسانه ها اگر خرید و فروش بیت کوین بالا برود، نرخ تراکنش ها نیز افزایش می یابد و در مقابل اگر تعداد تراکنش ها کم شود علاقه به بیت کوین نیز کاهش یافته است. اما دلیل کاهش تراکنش های بیت کوین اتفاق هارد فورک SegWit می باشد. پیش بینی می شود این روند، مثبت باشد گرچه بسیاری از افراد آن را درک نمی کنند.

کاهش تراکنش های بیت کوین:
شبکه بیت کوین همیشه رفتارهای غیر منتظره ای را نشان داده است. در اوایل پیدایش این ارز  دیجیتالی، غیر ممکن بود که بتوان یک روند ثابت را در این شبکه پیدا نمود. این موضوع  اغلب در  ارتباط با تراکنش ها به وجود می آید. در گذشته افزایش تراکنش ‌های شبکه بیت کوین، اتفاق خوبی به نظر نمی رسید. اما به دلیل بازده پایین شبکه، تاخیر در انجام تراکنش‌ها و افزایش قیمت بیت کوین به یک امر عادی تبدیل شده است.

اکنون به نظر می آید تعداد این تراکنش‌ ها کاهش یافته است. شاید در نگاه اول کاهش تراکنش های بیت کوین نگران‌ کننده باشد اما این، امری طبیعی است. چند عامل مهم وجود دارد که باعث می شود تراکنش های بیت کوین کاهش یابد. این اتفاق ممکن است در آینده بار ها تکرار شود. ابتدا باید گفت تعداد اندکی از افراد اقدام به ارسال تراکنش ها می کنند؛ هرچند که این درصد خیلی کوچکی از اتفاق بزرگی است که در شبکه در حال وقوع می باشد.