تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شناخت کشور سوئد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سوئد کشوری مدرن و پیشرفته است که در شمال اروپا و در شبه جزیره اسکاندیناوی واقع شده است که کیفیت زندگی بسیار بالایی دارد و از لحاظ اقتصادی پیشرفت قابل توجهی دارد. شهروندان سوئدی جزو مردمانی با کیفیت بالای زندگی هستند. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و اقتصاد آن بر پایه مشارکت مردم در سرمایه گذاری استوار است. کشور سوئد عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن است. به همین دلیل برای سفر به این کشور باید ویزای شینگن سوئد را دریافت کرد.

اگر قصد دارید به کشور سوئد سفر کنید، با توجه به هدف از این سفر باید ویزای شینگن مناسب خود را اخذ نمائید. کشور سوئد از لحاظ سطح و کیفیت زندگی بسیار مطلوب است و همچنین شاخص رونق اقتصادی در این کشور هر ساله رو به افزایش است به همین جهت افراد بسیاری تمایل به مهاجرت به این کشور دارند و سرمایه گذاری در سوئد را مناسب می بینند. برای ورود به کشور های عضو شینگن نیاز به اخذ ویزای شینگن است. سوئد دارای ۴ نوع ویزای شینگن است:
ویزای تحصیلی
ویزای توریستی
ویزای کاری
ویزای پزشکی

- مدارکی هم که برای اقدام، مورد نیاز است ذکر می کنیم:
- فرم درخواست ویزای شینگن
- اصل پاسپورت (حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد) به همراه دو سری کپی از صفحه اول گذرنامه
- دو عدد عکس ۳٫۵ در ۴٫۵ (جدید، رنگی، تمام رخ، با زمینه روشن)
- اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات 
- سند مالکیت به نام فرد متقاضی
- گواهی تمکن مالی صادر شده از بانک (بخش امور بین الملل) به همراه ریز پرینت ۶ ماه آخر برای دارندگان حساب های جاری (ریزحساب بانکی باید در بر گیرنده ی تمام معاملات بانکی ۶ ماه اخیر همراه با مهر بانک باشد)
- کپی از قراردادهای سپرده های کوتاه مدت یا بلند مدت برای اشخاصی که حساب های سپرده دارند
- حداقل مانده موجودی حساب باید ۵۰ میلیون تومان برای هر نفر باشد
- بیمه نامه مسافرتی