تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سه روش از روش های اخذ اقامت گرجستان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
1- روش سرمایه گذاری در گرجستان:
کشور گرجستان اخیراً پیشرفت های زیادی در زمینه اقتصادی داشته است و به علت هزینه پایینی که راه اندازی کسب و کار در این کشور دارد به عنوان یکی از بهترین مقاصد سرمایه گذاری در اروپا و اخذ اقامت اروپا شناخته می شود. برای شروع سرمایه گذاری در گرجستان نیازمند حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار لاری هستید. به عنوان مثال سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز در گرجستان یکی از موارد پرطرفدار و همچنین پر سود برای دریافت اقامت اروپا می باشد.

2- خرید ملک در گرجستان:
در حال حاضر بهترین روش اخذ اقامت گرجستان، خرید ملک می باشد. قوانین مهاجرتی گرجستان چنین تعیین می کند که  از سال ۲۰۱۵ اتباع خارجی می توانند از طریق خرید ملک در این کشور، اقامت گرجستان را دریافت نمایند و در نهایت به اقامت اروپا دست یابند. حداقل میزان سرمایه مورد نیاز برای خریداری ملک در گرجستان مبلغ ۳۵ هزار دلار می باشد.  پس از خرید ملک، اقامت گرجستان برای شما صادر می شود و پس از گذشت ۱ سال مجوز اقامت تمدید می شود و اگر ۶ سال پیاپی اقامت شما با رعایت قوانین و شرایط کشور گرجستان تمدید شود، شما مجاز به دریافت اقامت دائم می شوید و می توانید برای اقامت دائم اقدام نمائید.

3- ثبت شرکت در گرجستان:
ثبت شرکت در گرجستان اغلب به صورت شرکت های مسئولیت محدود (LLC)  انجام می شود. پس از درخواست ثبت شرکت به صورت LLC برای شما پروانه ثبت شرکت صادر می شود که جوازی است برای فعالیت تجارت عمومی در گرجستان. با اخذ این نوع مجوز شما می توانید هر نوع کسب و کاری (به غیر از تولید و پخش مواد پزشکی) را راه اندازی کنید. همچنین با این مجوز می توانید کسب و کارهایی نظیر رستوران، کافی شاپ، بوتیک و … را ایجاد کنید.