تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: طراحی اپلیکیشن شبیه به آچاره
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آچاره یک اپلیکیشن و وبگاه در زمینه خدمات است. این اپلیکیشن خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌کند و افرادی که نیاز به خدماتی نظیر لوله کش، نقاش و ... دارند می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. در این مقاله هدف ما بیان ویژگی‌های اپلیکیشن و وب سایت آچاره است. اینکه شما نیز می‌توانید برای خدمات خود یا کسب درآمد همچین اپلیکیشن و سایتی را داشته باشید. پس اگر به این موضوع علاقه دارید در این مقاله با ما همراه باشید. مطالب بیشتر
عملکرد آچاره به چه صورت است؟
در آچاره افراد می‌توانند خدمات مورد نیاز خود نظیر نظافت منزل، قالیشویی، نقاش و ... را درخواست داده و افراد ماهری را با قیمت مناسب برای خدمات مورد نظرشان پیدا کنند. این اپلیکیشن در شهرهای محدودی کار می‌کند اما به مرور زمان بر شهرهای تحت پوشش این نرم افزار اضافه خواهد شد. این نرم افزار را می‌توان از بازار دانلود کرد.
[تصویر:  1548340619_com.sanags.png] 
ظاهر اپلیکیشن آچاره به چه صورت است؟
با ورود به اپلیکیشن باید شهر مورد نظر خود را انتخاب کرده و با وارد نمودن شماره تلفن و تایید آن یک حساب کاربری ایجاد خواهد شد. برای استفاده از خدمات در ابتدا به شما 2000 تومان تعلق می‌گیرد و برای استفاده بیشتر باید حساب خود را افزایش دهید.
یک قسمت حساب کاربری شما است که در آن اطلاعات لازم مربوط به خود را وارد می‌کنید.
یک قسمت ثبت سفارش است که در این قسمت می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را ثبت کنید تا بتوانید خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.
 طراحی اپلیکیشن مشابه به آچاره برای شما؟
شما نیز می‌توانید برای خدماتی که خود ارائه می‌دهید یک اپلیکیشن تهیه کنید. حتی می‌توانید مشابه آچاره اپلیکیشنی برای ارائه انواع خدمات مختلف تهیه کرده و از این طریق درآمد کسب کنید.
ویژگی های اپلیکیشن ساخت نوپرداز چگونه خواهد بود؟
رابط کاربری ساده و کاربر پسند
امکان ارائه انواع خدمات به مشتریان
امکان ثبت درخواست و سفارش آنلاین خدمات مشتریان
استفاده از زبان های برنامه نویسی قدرتمند
و سایر خدمات مورد نیاز شما
جهت ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
طراحی اپلیکیشن شبیه به آچاره