تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پیش بینی سئو سایت ها در سال 2019
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طبق گفته کارشناسان بین المللی در سال های آتی شاهد تغییراتی عمده ای در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ها توسط موتور های جستجو خواهیم بود. بسیاری از کارشناسان پیش بینی هایی درباره سئو و بهینه سازی در سال 2019 داشته اند. در این مقاله به بررسی این موارد پرداخته ایم. 
پیش بینی رتبه بندی سایت ها در سال 2019
[list=1]

[*]در طول 12 ماه جستجو های صوتی بیش از 25 درصد از کل جستجو های انجام شده توسط گوگل در آمریکا خواهند بود. آمار دقیق را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید:[تصویر:  1517907994_1.jpg] 

[*]گوگل همچنان در رتبه اول پر ترافیک ترین سایت ها قرار خواهد داشت و هیچ سایت دیگری مثل فیس بوک نمی تواند آن را تهدید کند. 

[*]تکنولوژی های به کار رفته برای بازاریابی و مارکتینگ از ثبات زیادی برخوردار نخواهند بود.

[*]گوگل تبلیغات پولی در موتور های جستجو را ارائه خواهد داد.

[*]سایت فروشگاهی آمازون در انتهای سال 4 درصد یا بیشتر از حجم جستجو های گوگل را شامل می شود.

[*]توییتر مستقل باقی خواهد ماند و همچنان با ارزش ترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی برای ناشران است.

[*]10 برنامه برتر تلفن های همراه برای سال آینده نیز باقی خواهند ماند و شاهد تغییرات زیادی در این زمینه نخواهیم بود.

[*]گوگل اعلام خواهد کرد که از داده های تعاملی در سیستم رتبه بندی خود استفاده خواهد کرد.
[/list]
پیش بینی رتبه بندی سایت ها در سال 2018
[list=1]

[*]تعداد کل کلیک های ارگانیک گوگل در سال آتی 5 درصد کاهش خواهد یافت: بر اساس برآورد کارشناسان اقداماتی که گوگل در زمینه ابزار ها و پایگاه های دانش و پاسخ های بهتر و فوری در SERPs انجام داد منجر به تبلیغات تهاجمی و کاهش رشد جستجو ها خواد شد. البته من فکر نمی کنم این روند در بلند مدت ادامه سرعت بیشتری پیدا کند و به معنای پایان کار برای سئو نخواهد بود. (فقط رقابت سئو کاران برای به دست آوردن کلیک های کمتری نسبت به سال های قبل خواهد بود.)[تصویر:  1517908074_2.jpg] 

[*]توییتر و لینکد این هر دو در زمینه کاهش ترافیک ارجاعی که به سایر سایت ها می دهند گام موثری خواهند برداشت. 

[*]تولید شدن نرم افزار های سئو و به دنبال آن افزایش فشار گوگل و رقابت سنگین تر در پیش روی خواهد بود. کنسول سرچ گوگل، به آرامی تغییر می کند، اما مطمئنا، بهتر می شود. گوگل در مورد رتبه بندی سایت ها بسیار سخت تر تصمیم خواهد گرفت.

[*]الکسا شروع به کسب بازار بیشتر از طریق گوگل خواهد کرد، به ویژه از طریق دستگاه هایی که صفحه نمایشی مانند Echo دارند. دستگاه های صوتی مفید هستند اما تا حد زیادی در صفحه نمایش ها قابل استفاده نیستند و محدود می شوند. Echo اولین بار در حل این مسئله به کار برده شد و من فکر می کنم در سال 2018 شاهد حضور دستگاه های بیشتر و بهتری در این زمینه باشیم.

[*]یکی از غول های فناوری جدید شروع به کار خواهد کرد که یکی از رقیبان اصلی YouTube خواهد بود.

[*]تبلیغات فیس بوک در وب باید بیشتر از چیزی که در حال حاظر هست، باشد. شبکه مخاطبان فیس بوک ( که اجازه می دهد ناشران تبلیغات فیس بوک را در سایت های خود انجام دهند) سرمایه مورد نیاز خود را پیدا خواهد کرد و بیشتر گسترش می یابد.

[*]برنامه های موبایل برای برند ها، سازمان ها و استارت آپ ها محو می شوند و وب سایت های تلفن همراه جای آن ها را خواهند گرفت.

[*]وردپرس به سلطه خود بر سایر CMS های دیگر ادامه خواهد داد و استفاده از آن 25 تا 35 درصد افزایش خواهد داشت.

[*]ارائه اینترنت آزاد در کشور های جهان با محدودیت هایی روبه رو خواهد شد و ممکن است مردم کشور های پیشرفته سرعت پایین اینترنت را هم تجربه کنند. حدس من این است که برخی از سازندگان ISP ها تلاش می کنند که معادله، تجارت یا استفاده از رمزنگاری معکوس را بعنوان یک گام ابتدایی متوقف کنند.
[/list]حالا زمان دریافت بازخورد از شماست! نظر شما چیست!؟
احتمال وقوع کدام یک از این پیش بینی ها بیشتر است؟
شما پیشنهاد شگفت انگیزی دارید؟

منبع