تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نصب آینه بدون قاب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=IRANSans, Tahoma, Arial, Verdana, sans-serif]آموزش نصب آینه بدون قاب

در این قسمت از سایت برای شما آموزش نصب آینه بدون قاب را قرار داده ایم در این آموزش دو روش عمده را که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند را بررسی می کنیم.

روش نصب آینه بدون قاب اول که برای شما توضیح می دهیم نصب آینه با استفاده از چسب سیلیکونی می باشد. و در روش دوم به نصب آینه با پیچ می پردازیم.

نصب آینه بدون قاب با چسب سیلیکونی

در این روش ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که بهترین چسب سیلیکونی برای این کار را خریداری کرده اید که اگر به فروشنده مورد مصرف را بگویید به شما راهنمایی های لازم را می دهد.

حتما قبل از خرید چسب برای نصب آینه بدون قاب کاملا در مورد نوع چسب مشورت کنید چرا که در این روش مهمترین قسمت چسب می باشد.

بعد از اطمینان از چسب خریداری شده شما به نگهدارنده برای ثابت کردن آینه بر روی دیوار نیاز دارید تا چسب و آینه به دیوار کاملا بچسبند و محکم شوند.

برای نگهدارنده شما می توانید از دو تخته چوب استفاده کنید این چوب ها حتما باید دارای ارتفاع یک اندازه باشند و سطح آنها نیز به اندازه ای باشد که آینه را بتوانید بر روی آنها قرار دهید.

ارتفاع چوب ها نیز باید به صورتی باشد که از زمین تا پایین آینه را در بر بگیرد به عبارت دیگر ارتفاع ضلع پایینی مکانی از دیوار که برای نصب آینه در نظر گرفته اید تا زمین باید هم اندازه ارتفاع چوب ها باشد.


اطلاعات بیشتر در :
[/font]


[font=IRANSans, Tahoma, Arial, Verdana, sans-serif]نصب آینه بدون قاب, نصب آینه روی دیوار[/font]