تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تور موریس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نقل‌قول: [تصویر:  bir-g%C3%B6z-at%C4%B1n...jpg]

در حدود یک قرن پیش، مارک تواین نویسنده آمریکایی درباره جزیره موریس گفته است:

"در ابتدا موریس بوجود آمد و بعد بهشت، و بهشت از روی موریس کپی شده است."

واقعا حق داشت!!

آیا شما تصور اقامت در یک جزیره بهشت مانند رو تو سرتون دارید؟ جواب واضحه؛ به موریس سفر کنید.

مروارید اقیانوس هند، مکان فوق العاده جالب بر روی زمین! دریای فیروزه ای، سواحل شنی سفید که با طبیعت باشکوه این جزیره ترکیب شده...

در اینجا ما یک راه خوب برای شروع سفر در این جزیره بی نهایت زیبا داریم! در زمان سفرتون، شما می تونید زیر یک درخت نارگیل کل روز رو لم بدید، پارک های طبیعی داخل موریس رو کشف کنید و مردمی را ببینید که خیلی دوستانه و گرم بهتون خوشامد می گن.

با دیدن هتل های لوکس و ویلاهای گرون قیمت، می بینید که موریس به مهمانان خود اهمیت زیادی می ده و تور موریس می خواهد شما بهترین تعطیلات رو در موریس بگذرونید.

اگر طرفدار بازی گلف هستید، این جزیره معدن زمین های بین المللی گلف هستش. همه نوع ورزش آبی، دیدن شنای دلفین ها در خلیج تامارین، مسابقان ماهیگیری، غواصی، کشتی های کاتاماران، اگر هم خیلی دوست دارین که هیجان زده بشید با Zip line از وسط جنگل و کوه و آبشار و رودخانه رد بشید یا اگر می خواید آدرنالین خونتون بیش از اندازه بشه حتما پرش آزاد از ارتفاع رو تجربه کنید.

موریس، بدون سوال یکی از قشنگ ترین جزایر دنیا است، که با مناطق طبیعی زیبا پر شده. پارک های ملی موریس که انواع گیاهان و جانوران بومی و غیر بومی زیادی داره، سواحل همانند بهشت یا مکان های مقدس و ... در موریس شما می توانید حسابی طبیعت گردی کنید!!

پس صبر نکنید و تورهای این جزیره بهشتی رو برای خوددتون و خانواده تون بخرید!

به جرات می توان گفت، آژانس هواپیمایی سام سیر یکی از اولین آژانس های ایران بود، که اقدام به اجرا و فروش
به صورت مستقیم و بدون واسطه به مسافران ایرانی بود و با داشتن تجربه بسیار در زمینه تور موریس، می تواند بهترین و مناسب ترین تور را در این مسیر به شما مسافران گرامی ارائه بدهد.منبع:تور موریس