تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تور استرالیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نقل‌قول:
[تصویر:  Australia.jpg]

«استرالیا واقعا کشور منحصر به فردی است.»

استرالیا، مکانی وحشی و زیبا است، زمینی که پالت رنگی از ماسه های قرمز و صخره های رنگارنگ را می سازد و شهرهای پیشرفته و داستان های محلی بومی را طراحی می کند. تنها کشوری که یک قاره کامل را پوشش می دهد و بزرگترین کشور-جزیره دنیا.

فرهنگ استرالیا ناشی از ترکیب فرهنگ بومی استرالیا با فرهنگ اروپاییان مهاجر و مهاجرت دیگر فرهنگ ها به این قاره، است. استرالیا به این تنوع در مردمانش افتخار می کند و از فرهنگ ها و غذاهای مختلف آنان بهره می برد.

استرالیا یک کشور سکولار است و مذهب رسمی ندارد. هر شهر مراکزی برای پرستش ادیان مختلف دارد. مردمان استرالیا برای آزادی، تنوع، برابری و آرامش ارزش خاصی قائل هستند.

استرالیا دارای شگفت انگیزترین طبیعت ها در جهان است، مانند دیواره بزرگ مرجانی – بزرگترین سیستم صخره ای مرجانی و میراث های جهانی ثبت شده در غرب استرالیا Ayers Rock (Uluru) و Bungle Bungles، دوازده حواری در امتداد جاده اقیانوس بزرگ. بناهای ساخته شده توسط انسان که شامل پل بندر سیدنی و اپرای سیدنی می شوند. تور استرالیا جغرافیای استرالیا متشکل از بیابان ها، جزایر کوهستانی، گرمسیری، جنگل های بارانی، دریاچه ها و رودخانه ها است. طولانی ترین رودخانه در استرالیا، رودخانه مورای است که 2375 کیلومتر طول دارد. رودخانه مورای در نیو ساوت ولز شروع می شود، سپس از طریق ویکتوریا و در نهایت جنوب استرالیا، جایی که مورای به اقیانوس جنوبی می رسد. رودخانه مورای به انواع حیوانات وحشی مانند پلاتی پوس یا نوک اردکی، مورای کد یا سبزماهی، ماهی طلایی یا Golden Perch، ماهی قزل آلا و روغن *ماهی اطلسی یا Cod می باشد. رودخانه نیز برای کشتی های پدالی آن معروف است و این کشتی ها در رودخانه برای چند روز کروز دارند.

آب و هوای استرالیا بسیار متنوع و گرمسیری است و در جهات مختلف کاملا متفاوت می باشد. آب و هوای متنوع در استرالیا اجازه انجام انواع ورزش های فضای باز مانند قایقرانی، اسکی، پیاده روی و صخره نوردی را می دهد.

پس می بینید که، موارد جالبی زیادی برای دیدن و یادگیری در مورد استرالیا وجود دارد. بهترین راه کشف استرالیا مسافرت کردن به این کشور و تجربه کردن تور استرالیا برای خودتان است!

آژانس مسافرتی سام سیر، با فراهم کردن شرایط دریافت ویزای استرالیا بدون واسطه و اجرای
مستقیم و با یکی از بزرگترین کارگزاران این مسیر، در تلاش است که بهترین مسافرت را برای شما مسافران رقم بزند.منبع:تور استرالیا