تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت شرکتی و سازمانی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طراحی سایت شرکتی و سازمانیطراحی سایت شرکتی و سازمانی
هدف طراحی سایت شرکتی نوپرداز، معرفی کسب و کار و خدمات شرکت شما به مشتریان می باشد و شما را وارد بازار رقابت اینترنتی می کند تا بتوانید با رقیب هایتان وارد رقابت بشین.
با توجه به دسترسی عموم به اینترنت، داشتن یک وب سایت اختصاصی و طراحی سایت شرکتی و سازمانی کمک شایانی به معرفی خدمات شما به مشتریانی که نمی دانند که حتی شما وجود دارید می کند.
اگر کسب و کاری دارید با طراحی سایت شرکتی و سازمانی هرچه زودتر با انتخاب تیم طراحی سایت حرفه ای وارد بازار رقابت اینترنتی شوید و خدمات خود را رونق دهید.


[تصویر:  1547557874_webdesign-dpc86654229-1200x608.jpg]


 

[font=YekanFaNum, tahoma]طراحی سایت شرکتی چه مزایایی دارد؟

[/font]


امروزه تمامی مردم برای برطرف کردن نیاز های خود با استفاده از امکانات و ابزارهای اینترنت در دنیای وب حضور دارند. پس برای شما که ارائه خدماتی دارید مهم است که با داشتن سایت شرکتی و طراحی سایت اختصاصی در دنیای وب حضور داشته باشید و این مشتریان را به سمت خود بکشانید، در یک جمله می شود گفت که به مشتریان آنلاین بگویید که من هستم ...


پس طراحی یک سایت اختصاصی برای جذب مشتریان اینترنتی مهمترین و اصلی ترین قدم برای پیشرفت یک کسب و کار است.
از دیگر مزایای طراحی سایت شرکتی می توان به به صرفه بودن طراحی یک وب سایت در مقایسه با هزینه های سنگین تبلیغات است. بدین منظور که شما مجبورید برای معرفی خدمات خود هزینه های سنگین تبلیغاتی داشته باشید که با داشتن یک سایت اختصاصی بهترین تبلیغات را برای سازمان و شرکت خود می کنید.
پس هزینه وب سایت شرکتی در مقایسه به تبلیغات سنتی مقرون به صرفه است.


 

طراحی وب سایت شرکتی و رقابت با رقیب های کاری


با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه بیشتر کسب و کار ها وارد بازار اینترنتی شدند و برای خود وب سایت اختصاصی و سایت فروشگاهی را انداخته اند. پس لازم است شما خدماتی بهتر برای جذب مشتریان خود انجام دهید و نیاز های مشتریان خود را در وب سایت فروشگاهی خود پاسخگو باشید.

شما باید کلیه خدمات معرفی و فروش محصول را در طراحی سایت فروشگاهی خود بگنجانید تا مشتریان به راحتی بتوانند با محصول شما آشنا شوند و خرید خود را انجام دهند.



شرکت طراحی سایت شرکتی نوپرداز به تمامی امکانات مورد نیاز سایت شرکتی شما اهمیت داده و در صدد است که بهترین سایت شرکتی را با کمترین هزینه در اختیار شما و مشتریانتان قرار دهد.


[تصویر:  1547557860_professional-website1-spadan.jpg]


 

هدف از طراحی سایت فروشگاهی چیست



[list]
[*]معرفی محصول و خدمات شما به مشتریان اینترنتی
[*]صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی
[*]رقابت با رقیب های تجاری که در دنیای وب دارای سایت شرکتی و سایت اختصاصی هستند
[*]راحت تر کردن فرایند خرید و فروش
[*]جذب مشتری از هر موقعیت جغرافیایی
[*]بروز کردن خدمات و محصولات شرکت
[*]رسیدن به درآمد بلاتر و گسترش تجارت خود
[/list]

بعد از طراحی سایت شرکتی مد نظر شما باید به این موضوع اهمیت دهید که شما با بروزرسانی محتوای وب سایت خود مدام باید در حال بهینه سازی سایت سازمانی خود باشید و این که استفاده از جدیدترین تکنیک های سئو سایت، وب سایت اختصاصی خود را از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل متمایز کنید تا در سرچ های موتورهای جستجو جزو اولین سایت ها باشید.


 

نکاتی که باید در طراحی سایت شرکتی در نظر بگیرید


اگر می خواهید یک سایت حرفه ای داشته باشید باید به مواردی دقت داشته باشید:
برای داشتن یک سایت شرکتی حرفه ای به دنبال سایت های آماده نباشید و با طراحی سایت رایگان و سایت ساز های رایگان خود را شبیه بقیه نکنید.
شرکت نوپرداز در طراحی سایت اختصاصی به شما کمک خواهد کرد و با رعایت اصول استاندارد در کدنویسی و گرافیک سایت یک سایت اختصاصی حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد، چرا که پشتیبانی سایت و بهینه سازی و سئو سایت از قوانین طراحی سایت نوپرداز می باشد.


[تصویر:  1547557793_34406843-web-designer-working...roject.jpg]


 

سئو در طراحی سایت شرکتی و سازمانی


برای اینکه وقتی مشتریان نیاز خود را در موتورهای جستجو سرچ می کنند، سایت شما جزو اولین نتیجه های سرچ گوگل و موتورهای جستجو به کاربران نمایش داده شود می بایست سئو سایت شرکتی شما رعایت شده باشد.
شما هنگام طراحی وب سایت اختصاصی خود باید اصول و تکنیک های سئو را رعایت کرده باشید تا یک سایت حرفه ای و بهینه داشته باشید.