تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: وکیل طلاق تضمینی در تهران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تعريف بهترين وكيل طلاق توافقي از نظر افراد مختلف متفاوت مي باشد. برخي از افراد سن، برخي مدرك تحصيلي، برخي شهرت و سوابق، برخي تجربه، برخي ظاهر و وضعيت مالي و دفتر كار، برخي جوان و پر انرژي بودن، برخي اخلاق و رفتار، برخي صداقت، برخي علم و... معيار براي انتخاب بهترين وكيل طلاق توافقي قرار مي دهند.

ديدگاه افراد در مورد بهترين وكيل طلاق توافقي مختلف است و هركس با توجه به سلايق و انتظارات خود اقدام به انتخاب بهترين وكيل طلاق توافقي مي نمايد و با توجه به اختلاف سلايق و عقيده ها هيچ گاه به راحتي نمي توان در خصوص خوب بودن يا نبودن وكيل طلاق توافقي اظهار عقيده نمود و هركس به زعم خود در اين خصوص ابراز عقيده و تصميم گيري مي نمايد.

اگر زوجين مصلحت و تنها راه را در انجام طلاق ديدند توسط بهترين وكيل طلاق توافقي و ديگران موثر واقع نگرديد، سئوال اين است كه در طلاق توافقي چه وكيلي و با داشتن چه صفاتي مي تواند بهترين وكيل طلاق توافقي محسوب گردد ، بطوريكه طرفين در روند انجام مراحل و تشريفات قانوني امر در زمان مورد نظر انجام.

در اكثر مواقع انجام طلاق توافقي با وكالتنامه هاي تنظيم شده در دفاتر اسناد رسمي انجام مي پذيرد و بهترين وكيل طلاق توافقي اقدام به انجام امور طلاق توافقي مي نمايد.

در خصوص انجام مراحل طلاق توافقي از جمله مراجعه به مشاور و داور و انجام توافقات و مهمتر از آن چگونگي انجام توافقات، جهت جلوگيري از بروز مشكلات احتمالي موارد بسياري بايد مورد توجه بهترين وكيل طلاق توافقي قرار گيرد.