تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین برنامه حسابداری فروشگاهی کدام است؟ هلو، پارسیان یا … ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
حسابداری به معنی اندازه گیری ، تشخیص ، ثبت و گزارش اطلاعات اقتصادی که برای استفاده کنندگان اطلاعات مزبور، امکان قضاوت و تصمیم گیری های آگاهانه را فراهم می سازد.

۱- مقدمه

حسابداری دانشی است که با به کارگیری آن اطلاعات مربوط به تبادلات، عملیات ورویدادهای مالی دارای اثر مالی بر یک واحد یا موسسه اقتصادی جمع آوری ، تجزیه وتحلیل ، برحسب پول بعنوان مقیاس مشترک سنجش اندازه گیری ،به ترتیب وقوع ثبت ، در گروه های همگن طبقه بندی، در صورتهای مالی گوناگون تجمیع و تلخیص و درقالب گزارشات مفهوم در اختیار ذینفعان درون و برون سازمانی واحد اقتصادی جهت اخذ تصمیم آگاهانه ارائه می دهد.

اول
۲- نکاتی در مورد انتخاب نرم افزار حسابداری فروشگاهی

بازار نرم افزار حسابداری برای فروشگاهها  به طرز شگفت آوری پیچیده است. بسیاری از شرکت های نرم افزاری، تعداد زیادی از برنامه های حسابداری فروشگاهی را برای اندازه های مختلفی از کسب و کارها ایجاد کرده اند، که این موضوع بازار را برای خریداران پیچیده و گیج کننده کرده است. این راهنما به خریداران کمک کند تا بداند چگونه می توانند به بازار حسابداری فروشگاهی مراجعه کنند و فروشنده های مناسب را برای نیازهای شان شناسایی کنند.

دوم

 

در ساده ترین حالت، نرم افزار حسابداری فروشگاهی می بایست ویژگی های زیر را ارائه دهند:

۱-    قابلیت پیگیری بدهی ها و دریافتی ها، مدیریت هزینه های خروجی برای فروشندگان و سایر هزینه های عملیاتی (صورتحسابها، فاکتورها، اجاره بها و …)

۲-   مدیریت موجودی، نظارت بر ارزش فعلی موجودی در دست، حسابداری استهلاک فوری و بلند مدت دارایی ها

۳-    گزارش و تجزیه و تحلیل به منظور تعیین حاشیه محصول و نظارت بر فروش در سطوح مختلف، از جمله گزارش  فروش  محصولی خاص، گزارش فروش بر اساس تک تک کارمند، محل، تاریخ و زمان

چارم

 
۱- نرم افزار حسابداری فروشگاهی چیست؟

هدف اصلی این نرم افزار حسابداری این است که تمام داده های مربوط به حسابداری را در یک سیستم متمرکز کرده و به صاحبان فروشگاهها ارقام دقیق ارائه دهد و در نهایت با شناخت معیارهای کلیدی، کسب و کار می تواند تصمیمات مبتنی بر داده ها را برای بهبود موجودی و حفظ مشتری و افزایش فروش به دست آورد.
۲-  استراتژی استقرار و آرایش کسب و کار شما چیست؟

صاحبان فروشگاهها هنگام اجرای یک سیستم حسابداری فروشگاهی برای فروشگاه خود دو انتخاب اولیه خواهند داشت:

الف) استفاده از یک نرم افزار حسابداری مستقل که به سیستم فروش شما متصل می شود

ب) استفاده از صندوق مکانیزه فروش(POS).

تصمیم  گیری بهتر است بر اساس اندازه کسب و کار و گستردگی نیازهای فروشگاه شما انجام گیرد.
۳- شما جز کدام دسته از خریدارن می باشید؟

بر اساس بررسی های انجام شده، خریداران نرم افزارهای فروشگاهی جز یکی از سه دسته زیر قرار می گیرند

کسب و کارهای کوچک: این خریداران کوچک دارای نیازهای حسابداری ساده می باشند. آنها معمولا نیاز به یک گزینه مقرون به صرفه دارند که می توانند با صندوق فروش خود آن را ادغام کنند.

کسب و کارهای متوسط:

این فروشگاههای به نسبت بزرگتر، قبلا سرمایه گذاری های قابل توجهی را در مورد فروش و سیستم های کنترل موجودی انجام داده اند. معمولا نیازهای کلیدی این سیستم ها، ادغام، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بشمار می آیند. این خریداران معمولا دارای بیش از پنج شعبه می باشند.

کسب و کارهای بزرگ: این خریداران به دنبال یک سیستم به طور کامل یکپارچه هستند که برای فروش، کنترل موجودی و حسابداری شان استفاده کنند. این فروشندگان نیاز به  مدیریت چند کاناله دارند.
۴- مزایا، مشکلات و هزینه های نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی چیست؟

یک سیستم مناسب باید دارای سازماندهی و کارآیی بهتر (جمع آوری داده ها در یک محیط کنترل شده) و قابلیت گزارش خودکار را داشته باشد.
۵- روند بازار که باید با آن آشنا باشید.

بسیاری از برنامه های حسابداری در بازار امروز به سمت تحت وب در حال انتقال هستند. البته خریداران باید  این مدل را با ذهن باز در نظر بگیرند زیرا راه حل های حسابداری SaaS می تواند هزینه IT را کاهش دهد و به آنها کمک کند هزینه های پیش روی بسیار بزرگ را اجتناب کنند.
۴- پیشنهاد ما

در حال حاضر گفته می شود که بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار پارامیس و پارسیان می باشند و به دلیل برخی هزینه های بروزرسانی پارسیان، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار پارامیس می باشد.

آموزش تصویری و گام به گام طرز تهیه دلمه کلم فوق العاده ساده و خوشمزه
خواص عرق بومادران و طرز تهیه و مصرف آن برای گرفتن بهترین نتیجه+ فیلم
آموزش تصویری نحوه برداشت زعفران بصورت اصولی و بدون هدررفت
خواص چای سبز با دارچین و بهترین روش ترکیب آنها (حتما بخوانید)



به دلیل آگاه نبودن صاحبان مشاغل از حسابداری، نرم‌افزارهای مالی را به سوی هوشمند‌سازی هدایت می‌کنند تا صاحبان مشاغل بتوانند به سادگی بخش حسابداری خود را مدیریت یا از عملکرد حسابداران خود آگاهی داشته باشند
سلام دوست عزیزم هر سوالی در مورد نرم افزار حسابداری فروشگاهی داری می تونی که به سایت حسابدارا مراجعه این سایت میتونی که راهنماییت کنه
https://hesabdara.com/the-best-store-acc...ist-of-10/