تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آموزش نکات سئو سایت در سال 2019
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آموزش سئو سایت در سال 2019 و مهم ترین نکاتی که باید با آن آشنا شوید تا بتوانید مهارت های بهینه سازی جستجو خودتان را بهبود دهید را در این مقاله بررسی می کنیم.
آیا دوست دارید در رابطه با سئو در سال 2019 بیشتر بدانید؟ وقتی که شما تازه کار سئو را انجام می دهید، خیلی راحت ممکن است به دلیل حجم گسترده اطلاعات موجود گیج شوید. کلی روش و تاکتیک وجود دارد که ممکن است باعث شود شما گیج شوید و به کلی مهارت های خودتان را تمرین نکنید. اما، اصلا نیازی نیست از یاد گرفتن مهارت های جدید در رابطه با بهینه سازی موتور جستجو بترسید.
به همین دلیل ما مهم ترین تکنیک های سئو در سال 2019 را تحلیل کرده ایم و می خواهیم ببینیم این تکنیک ها برای افرادی که به تازگی می خواهند در زمینه بهینه سازی موتور جستجو فعالیت کنند، چگونه اند.

[list=1]

[*]بهینه سازی سایت برای موبایل
[/list]
بهینه سازی موبایل در زمان شروع کار با سئو اهمیت بسیار زیادی دارد. اول شما باید عملکرد سایت خودتان و سرعت بارگذاری صفحات در دستگاه های مختلف را بررسی کنید.
هر تاخیر در بارگذاری سایت شما، ممکن است باعث شود فرصت شما برای کسب بازدید کننده های جدید از دست برود.
افراد هر سال زمان بیشتری را نسبت به سال قبل، به استفاده از دستگاه موبایل خودشان اختصاص می دهند و این یعنی که استراتژی های جدید سئو، به هیچ وجه نباید از بهینه سازی وب سایت برای موبایل غافل شود. علاوه بر این، موضوع فراتر از بهبود سایت است، مثلا کار فقط با بهبود سرعت سایت تمام نمی شود. سئو در سال 2019 در رابطه با درک جستجوگران موبایلی و عادات جستجوی متفاوت آن ها نسبت به کاربران کامپیوتر و دسکتاپ می باشد.
شما باید فرض کنید که خودتان برای یافتن چیزی عجله دارید و میخواهید خیلی سریع به پاسخ برسید. عادات جستجوی شما در این حالت چگونه است؟ یا مثلا می توانید به نتایج جستجویی فکر کنید که باعث می شود توجه شما جلب شود. احتمالا این نتایج، نتایجی هستند که برای موبایل بهینه سازی شد اند و این موضوع را در نظر دارند که شما به دنبال یک پاسخ شفاف و صریح بدون تاخیر بی مورد هستید.
[list=1]

[*]درک نحوه جستجوی کاربران در گوگل
[/list]
ما معمولا این موضوع را بررسی می کنیم که کدام کلمات کلیدی نسبت به کلمات کلیدی دیگر عملکرد بهتری دارند. تست کلمات کلیدی همیشه ایده خوبی است اما این روز ها سئو تمرکزش فراتر از درک هدف جستجوی کاربران می باشد. حالا فقط یافتن یک کلمه کلیدی موثر که باعث ایجاد ترافیک در سایت شما شود کافی نیست.
یکی از استراتژی های سئو بلند مدت مبتنی بر هدف جستجو و استدلال پشت هر جستجو می باشد. زمانی که شما درک کنید مخاطبین شما چگونه از موتور های جستجو استفاده می کنند، سپس می توانید سایت خودتان را با موفقیت بیشتری بهینه سازی کنید.
حالا جستجو ها، حالت پویایی به خودشان گرفته اند و فقط اتکا به این فرضیات کافی نمی باشد. شما باید این موضوع را بررسی کنید که بهینه سازی موتور جستجو چگونه می تواند بر روی ترافیک جستجوی شما تاثیر داشته باشد و باید سعی کنید در مجموعه کلمات کلیدی خودتان از کلماتی بهره ببرید که بیشتر به بیان محاوره ای نزدیک هستند.


[list=1]

[*]تعیین هدف از تولید محتوا
[/list]
یک استراتژی موفق سئو به هیچ وجه نباید نسبت به المان های انسانی در زمان بهینه سازی سایت، غافل شود. ما فقط نمی خواهیم کلمات کلیدی خوبی انتخاب کنیم تا رتبه بندی سایت را بهبود دهیم. هدف ما انتخاب کردن کلمه کلیدی صحیحی است که مخاطبین ما هم بتوانند از آن استفاده کنند و محتوایی ایجاد شود که باعث مشارکت کاربر شده و برای او مفید باشد.
همیشه ما باید در زمان نوشتن محتوا، مخاطب خودمان را در نظر داشته باشیم. محتوای ما هم باید جالب باشد و هم باید مرتبط با هدف جستجوی آن ها باشد تا آن ها مایل باشند محتوا را بیشتر مطالعه کنند. زمانی که شما متوجه شوید کاربران چه محتوایی از شما میخواهند، زمان آن می رسد که بر روی بهینه سازی آن محتوا کار کنید.
اگر شما نتوانید کاری کنید که افراد به سمت مطالب و محتوای شما جذب شوند، قطعا تولید محتوای هر چند عالی هم فایده ای نخواهد داشت. به همین دلیل شما باید محتوای خودتان را بهینه سازی کنید تا بتوانید در SERP ها رتبه بندی بالاتری را دریافت کنید.
اصلا نیازی نیست که بی دلیل به محتوای خودتان کلمات کلیدی اضافه کنید تا بتوانید در موتور جستجو موفق شوید. گوگل و بقیه موتورهای جستجو خیلی پیچیده شده اند و دیگر این تکنیک های ساده نمیتواند روی آنها تاثیر داشته باشد.
در مقابل، کیفیت محتوای شما و ارتباط آن با هدف جستجوی کاربر می تواند بسیار به شما کمک کند تا ترافیک جستجوی خودتان را افزایش دهید. شما باید تعادل خوبی بین محتوای با کیفیت و بهینه سازی موتور جستجو به دست بیاورید تا به بهترین نتایج برسید.

[list=1]

[*]تحلیل ترافیک سایت
[/list]
اگر شما مطمئن نیستید که چگونه کار را شروع کنید و چه چیزی هایی را بررسی کنید، بهتر است نگاه دقیق تری به ترافیک جستجوی فعلی خودتان بیندازید.
یکی از نکات مهم در سئو سایت این است که بررسی کنید چه صفحه هایی از سایت شما بهترین عملکرد را دارند؟ کدام کلمات کلیدی مورد استفاده مخاطبین هستند که باعث می شود سراغ محتوای شما بیایند؟
شما باید 10 پست برتر خودتان را بررسی کنید و همه آن ها را با هم مقایسه کنید. آیا کیفیت محتوای شما باعث می شود که این پست ها موفق باشند؟ طول هر پست چقدر اهمیت دارد؟ آیا شما برای بهینه سازی داخلی سایت خودتان از بهترین روش های موجود استفاده کرده اید؟
شما باید پست هایی را پیدا کنید که محتوای آن همیشه برای کاربر مفید هستند و روش های جدیدی پیدا کنید تا بتوانید این پست ها را به روز رسانی کنید. نگاه دقیق تر به ترافیک سایت و عملکرد فعلی سئو باعث می شود که بتوانید تقویم محتوای خودتان را با موضوعاتی به روز رسانی کنید که مخاطبین شما از آن ها لذت ببرند.

[list=1]

[*]همگام با آخرین تغییرات سئو
[/list]
اگر شما می خواهید در سئو حرفه ای شوید، باید همیشه مطابق با آخرین گرایش ها و به روز رسانی های الگوریتم هایی که ممکن است بر روی روش های شما تاثیر داشته باشد، پیش بروید. برای هر مهارت جدید، شما باید مطالعه کنید تا نسبت به تغییرات جدید، آگاهی داشته باشید.
شما چه یک تازه کار باشید و یا اگر یک حرفه ای با تجربه هم باشید، قطعا باید در رابطه با آخرین به روز رسانی های سئو مطالعه داشته باشید و بتوانید از آن ها برای استراتژی های خودتان استفاده کنید.

[list=1]

[*]آموزش مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل
[/list]
همانطور که ما در نکات قبلی مطرح کردیم، شما باید هر ماه زمانی را اختصاص دهید تا بتوانید جدیدترین به روز رسانی های سئو را شناسایی کنید و آن ها را یاد بگیرید.
یکی از بهترین نقاط برای شروع، خواندن در رابطه با عوامل رتبه بندی است که بر روی جایگاه شما در SERP ها تاثیر می گذارد.
از ارتباط موضوعی و استفاده از کلمات کلیدی درست گرفته تا سرعت سایت و استفاده از بک لینک ها، همه عوامل رتبه بندی بسیار مهمی هستند که می توانند بر روی تاکتیک های بهینه سازی شما تاثیر داشته باشند.
این نکات از عوامل موثر بر روی رتبه بندی هستند و شما می توانید، عوامل مهم را شناسایی کنید تا بتوانید در سال 2019 به بهترین نحو، صفحات خودتان را بهینه سازی کنید.

[list=1]

[*]تجربه کاربری سایت
[/list]
تجربه کاربری ux، حالا به یکی از مهم ترین موضوعات نسبت به سال های قبلی برای سئو تبدیل شده است. همانطور که گوگل در حال تکامل است، نتایج جستجو نیز شخصی تر شده است و هدف این موتور جستجو، ارائه بهترین تجربه کاربری می باشد.
کیفیت و ارتباط محتوای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، اما شما باید مطمئن شوید که تجربه کاربری سایت شما هم آنقدر خوب است که باعث شود افراد، سایت شما را پیگیری کنند و از آن استفاده کنند.
اگر صفحه شما برای موبایل بهینه سازی نشده باشد و یا در صورتی که برای محتوای طولانی مناسب نباشد، قطعا پست خوبی که در آن صفحه منتشر کرده اید نیز نمی تواند باعث مشارکت کاربر ها شود.
چیزی که شما نیاز دارید، تعادل درست بین محتوای عالی و حتی تجربه کاربری بهتر می باشد. هیچ کدام از این دو مورد به تنهایی نمی توانند باعث رسیدن به سئو موفق شوند.
شما اول باید بانس ریت فعلی خودتان و زمان سپری شده در سایت توسط کاربر ها را تحلیل کنید و ببینید این دو مورد، از نظر سرعت بارگذاری سایت شما به چه صورت هستند.
شما باید عملکرد سایت خودتان را بر روی مرورگر های مختلف و دستگاه های متفاوت بررسی کنید و تلاش کنید تمام موضوعات و مشکلاتی که ممکن است بر روی عملکرد شما تاثیر داشته باشد را بهبود دهید.

[list=1]

[*]شناسایی ارتباط بین سئو و شبکه های اجتماعی
[/list]
سیگنال های اجتماعی ممکن است جزء عوامل رتبه بندی نباشند، اما قطعا باید بدانید که حضور شما در شبکه های اجتماعی می تواند بر روی نتایج جستجوی شما تاثیر داشته باشد.
مادامی که رسانه های اجتماعی تبدیل به بخش بزرگی از زندگی ما می شوند، قطعا بخش مهمی از حضور آنلاین ما و اعتبار ما را هم تحت تاثیر قرار می دهد. همین موضوع برای تمام برند هایی که در حال حاضر در رسانه های اجتماعی حضور دارند صدق می کند.
گوگل حالا از نتایج شبکه های اجتماعی در پاسخ به جستجوها استفاده می کند و تلاش می کند تا داده ها و اطلاعات جامعی را در اختیار کاربران قرار دهد. با ایندکس کردن محتوای بیشتر از نتایج جستجو، کاربر ها می توانند پاسخ صحیح به سوالات خودشان را تا حد ممکن به دست بیاورند. ازین رو، شما باید در ذهن داشته باشید که حضور آنلاین شما و اعتبار سایت شما تنها محدود به نتایج جستجو نمی باشد.

به صورت مشابه، شبکه های اجتماعی در حال راه اندازی موتور های جستجوی خودشان هستند که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند تا پاسخ سوالات خودشان را به دست بیاورند. یوتیوب و Pinterest همین حالا هم یکی از موتور جستجوهای تصویری محبوب هستند، در حالی که Twitter و Facebook برای یافتن اطلاعات در رابطه با افراد و یا رخدادهای خبری مناسب هستند.
این یعنی که عادات جستجوی ما در حال تغییر می باشد و ما باید بتوانیم تمام حالت های مختلفی را که یک فرد می تواند محتوای ما را در کانال های مختلف پیدا کند، درک کنیم.

[list=1]

[*]درک نحوه کار جستجوی صوتی
[/list]
جستجوی صوتی یکی از مهم ترین مباحث سئو در سال 2019 و 2020 می باشد. همین حالا هم نرخ استفاده از جستجوی صوتی تا حد بسیار زیادی رشد داشته است و مصرف کننده های بیشتری احتمالا در سال 2019 از این روش جستجو بهره خواهند برد.
این یعنی که بهینه سازی موتور جستجو باید تغییر کند تا ما بتوانیم انواع جدید از اهداف جستجوی کاربران را درک کنیم. 
افراد حالا از سوالات طولانی تر و عبارات جستجویی که محاوره ای هستند، بیشتر استفاده می کنند. چالشی که پیش روی ما قرار دارد این است که درک کنیم کدام کلمات کلیدی با مخاطبین ما ارتباط بیشتری دارند و باید بتوانیم موفقیت استراتژی های مورد استفاده خودمان را اندازه گیری کنیم.
با وجود این که اندازه گیری معیار های مرتبط با این گرایش های جدید هنوز در اول راه هستند، اما باز هم اگر بتوانیم تفاوت بین دستورهای صوتی و متنی را بهتر درک کنیم، می توانیم استفاده بهتری از آن ها داشته باشیم.
هر چه بتوانیم مانند مصرف کننده ها فکر کنیم، شانس ما برای پاسخ دادن به سوالات آن ها به صورت مرتبط با هدف جستجویشان، بیشتر می شود.
مرور
اصلا قرار نیست سئو، کار خیلی پیچیده ای باشد. شما می توانید سال جدید را با مهارت های جدید و ایده های جدید شروع کنید.
پیش رفتن به صورت گام به گام می تواند به شما کمک کند تا سایت خودتان را بهینه سازی کنید. بهترین راه برای شروع، توجه کردن به عادات مطالعه خواننده های سایت خودتان می باشد.

[list]

[*]آن ها در سایت شما چگونه رفتار می کنند؟

[*]کدام صفحات سایت شما بهترین عملکرد را دارند؟

[*]کدام کلمات کلیدی بیشترین کاربرد را دارد؟

[*]ما چطور می توانیم باعث افزایش موفقیت استراتژی های سئو خودمان شویم؟
منبع : نیوسئو[/list]
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
مقاله بسیار عالی بود البته دیگه قدیمی شده و مربوط به سال پیش هستش من براتون آپدیتش میکنم و بهتون پیشنهاد میکنم تکنیک های جدید رو با سئو روز یاد بگیرین وارد سایت بشین برین قسمت آموزش سئو از این طریق میتونین جدیدترین مطالب رو به صورت رایگان مطالعه کنید و روی سایت خودتون پیاده سازی کنین و یه نکته جالب دیگه در مورد آموزش های سئو این تیم اینه که از هیچ سایت خارجی کپی برداری نمیکنه و به صورت دستی مطالبش رو ایجاد میکنه و بر اساس تجربه و آزمون و خطاهای خود استاتید هستش من تا به الان نکته های زیادی ازش یاد گرفتم اگر دوست داشتید استفاده کنید.

[تصویر:  seo-site-seorooz.jpg]

به صورت کلی سه دسته آموزش سئو تو این سایت وجود داره که به صورت زیر تقسیم بندی میشه :