تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تفاوت چاپ بنر و فلکسی فیس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نقل‌قول: [تصویر:  banner-and-flexi.jpg]




مسلما هریک از شما، کم و بیش با بنر و فلکسی فیس آشنایی دارید، هر دو از متریال های مهم و پرکاربرد در صنعت چاپ هستند و این روزها به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و نقش مهمی در تبلیغات دارند. منتها هریک از این ابزارهای تبلیغاتی به یک شیوه به کار رفته و کاربرد خاص خودش را دارد. از این رو ما در این مطلب قصد داریم بنر و فلکسی فیس و همچنین تفاوت های چاپی آنها را برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بنر چیست و چه کاربردی دارد؟

بنر یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که با استفاده از متن و تصاویر گرافیکی پیام تبلیغاتی شما را به مخاطب می رساند و در دو نوع بنر وینیل شبکه ای و بنر لمپوست تولید می شود.

بنر وینیل شبکه ای: به نوعی از بنر گفته می شود که برای مکان هایی که رطوبت و بارندگی زیاد است، مناسب می باشد. این بنر به صورت شبکه شبکه طراحی می شود و در برابر باد مقاومت بالایی دارد.

بنر لمپوست: برای محیط های بیرونی بنر لمپوست بهترین گزینه محسوب می شود. این بنر با برخورداری از مقاومت و انعطافپذیری بالا، می تواند در هر مکانی مناسب باشد و از پاره شدن در هنگام باد و بارندگی محفوظ است. از این رو پیشنهاد می شود برای تبلیغاتی که می خواهید در محیط های بیرونی انجام شود، از این بنر استفاده کنید.
ویژگی های بنرهای تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی به دلایل زیادی مورد توجه هستند و به عنوان اصلی ترین و مهمترین ابزار در میان دیگر ابزارهای تبلیغاتی خودنمایی می کند. یکی از ویژگی های بارز بنر، مقرون به صرفه بودن آن است که تمام قشر مردم می توانند برای تبلیغات کسب و کارشان از آن استفاده کنند. همچنین به راحتی در دسترس قرار می گیرد و به سرعت هم چاپ می شود و نیازی نیست که مدت زمان زیادی را منتظر بمانید. از این رو بنر با مزایایی که دارد نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده است.

فلکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

فلکسی به متریالی گفته می شود که کاربردهای متنوعی دارد، از تابلوهای سر درب مغازه گرفته تا بیلبوردها و تابلوهایی که در ساخت آنها از لامپ های مهتابی و یا اس ام دی استفاده شده است. بنر و فلکسی فیس هر دو از دو نوع چینی و کره ای تشکیل شده اند که با توجه به قیمت و جنس از هم متمایز می شوند.

واضح است که جنس کره ای نسبت به چینی از مقاومت بالاتری برخوردار است و به همین دلیل هم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. فلکسی جنس متـریال تابلوهای فلکس است که بسیار پرکاربرد و مقرون*به*صرفه است؛ چرا که علاوه بر نورانی بودن تابلوهای فلکس، رویه فلکسی آن را می*توان به*راحتی تعویض نمود.

از تابلو فلکسی می*توان به*عنوان تابلو سر درب، تـابـلـو مغـازه و شرکت*ها، تابلو فروشگاه*ها، و در تبلیغات محیطی، بیلبوردها و فضاهای نمایشگاهی استفاده نمود.
مزایای استفاده از بنر و فلکسی

مسلما برای افرادی که به دنبال تبلیغات هستند و از طرفی هم می خواهند روشی مقرون به صرفه را پیدا کنند، استفاده از بنر و فلکسی یک گزینه مناسب است. منتها انتخاب هریک از این دو متریال، بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. چرا که فلکسی همانند یک تابلو برای شما عمل می کند و با نورپردازی که دارد، در تمام طول شبانه روز روشن است و نمای قابل توجهی هم داشته و می تواند مشتریان زیادی را به خود جلب کند. جالب است بدانید: اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید هرازگاهی طرحتان را عوض کنید، می توانید از فلکسی فیس استفاده کنید چرا که به راحتی و با کمترین هزینه می توانید رویه فلکسی آن را تعویض کنید. همچنین فلکسی در فرم های متنوع و رنگ های زیادی هم قابل چاپ است که برای شما می تواند یک آپشن متفاوت باشد.

چاپ بنر و فلکسی فیس را به کدام
چاپخانه بدهید؟

چاپ بنر و چاپ فلکسی بایستی توسط یک
چاپخانه حرفه ای انجام شود. از این رو می توانید چاپ آنها را به چاپخانه نقش هنر بسپارید. این چاپخانه مجهز به قدرتمندترین ماشین آلات چاپ و نیروی انسانی خبره و زبردست می باشد که با سالها تجربه و مهارت می توانید به آن اعتماد کنید.منبع:چاپخانه