تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکات مهم در چاپ ژورنال
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نقل‌قول: [تصویر:  tips-printing-journal-full.jpg]




شاید از خودتان بپرسید چرا تبلیغات چاپی از اهمیت بسزایی برخوردار است! در واقع مزایای تبلیغات چاپی برای هر نوع کسب و کاری ملموس است. تبلیغات چاپی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مقرون به صرفه شناخته شده است زیرا روزانه ممکن است صدها نفر آنها را خوانده و برای خرید به سراغ کسب و کارتان بیایند و این باعث گسترش کسب و کارتان شود. تبلیغات چاپی می تواند شما را به مخاطبان موردنظری که آن ها را مورد هدف قرار داده اید برساند. علاقه مندان به تجارت، خوانندگان تخصصی ژورنال ها و کاتالوگ ها به شمار می روند، پس با ارائه آگهی های تبلیغاتی در این دو ابزار فرصتی خوب را برای جذب مشتری به دست می آورید. تبلیغات چاپی در رسانه ها می تواند با سرعت بیشتری مخاطبان شرکت تجاری را جذب کند. اگر بودجه تبلیغاتی شما کم باشد استفاده از تبلیغات چاپی راهی نسبتاً ارزان و مقرون به صرفه است.
انتخاب شیوه تبلیغات چاپی

انتخاب روش تبلیغات چاپی یک مهارت است و فردی که بتواند بهترین روش را انتخاب کند می تواند نتیجه خوبی هم دریافت نماید. شما هم برای برنامه ریزی و قرار دادن تبلیغات خود در رسانه های مختلف بایستی دانش کافی را داشته باشید و رسانه ای را انتخاب کنید که از لحاظ کیفیت و کاربرد به عنوان بهترین در بین دیگر نشریات شناخته شده باشد. همچنین یکی از راههای موفق شدن در تبلیغات، مداومت بر آن است. از این رو سعی کنید با روشی که انتخاب می کنید به طور منظم به تبلیغات بپردازید. به عنوان مثال اگر از روش تبلیغاتی چاپ کاتالوگ استفاده می کنید تنها برای یکبار آن را امتحان نکنید بلکه چندین بار چاپ کاتالوگ را انجام دهید.
چاپ ژورنال

این روزها چاپ ژورنال نیز به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی شناخته شده است. ژورنال ها با برخورداری از تبلیغات چندین کسب و کار، روشی جدید و تاثیرگذار است که می تواند در دوره های مختلف نتیجه های خوبی را برایتان داشته باشد. ژورنال ها همانند آگهی نامه هستند که می توانند به صورت عمومی و یا به صورت اختصاصی طراحی و چاپ شوند. ژورنال تخصصی تنها در یک زمینه طراحی می شود منتها ژورنال عمومی مجموعه ای از کسب و کارها را در خودش معرفی می کند و مشتری می تواند با یک ژورنال تعداد زیادی از کسب و کارها را ببیند و در مواقع نیاز به آنها مراجعه کند.
چه نکاتی را در طراحی و چاپ ژورنال رعایت کنید؟

ژورنال ها در بین افراد زیادی پخش می شوند و تبلیغات شما در اکثر مکان ها دیده می شود از این رو طراحی و چاپ ژورنال از اهمیت بسزایی برخوردار است. از مواردی که باید در این زمینه در نظر داشته باشید، داشتن یک تیم تحریریه می باشد که بتواند با دانش کافی در تمام زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، نیازمندی ها را درک و آنها را تامین نماید. طراحی در اولویت است و یک طرح خاص می تواند جلوه بصری بی نظیری خلق کند که مخاطب را به خود جلب نماید. بنابراین طراحی منحصر به فردی داشته باشید و در درج تصاویر با کیفیت و چیدمان متن و تصویر نهایت دقت را داشته باشید.

لازم است بدانید: مطالب ژورنال بایستی تخصصی و در رابطه با نیاز مشتریان باشد و یکی از نکات مهم در ژورنال ها اینست که باید برای تبلیغ بهترین ها اقدام کنید. یادتان باشد جلد ژورنال و فهرست موضوعاتی که در ژورنال وجود دارد از مهمترین عوامل موفقیت ژورنال است که باید آنها را به خاطر داشته باشید.
چاپ ژورنال

چاپ ژورنال به اندازه طراحی مهم است و باید چاپ آن را به یک
چاپخانه معتبر سپرد. اگر مرکزی را برای چاپ ژورنال نمی شناسید، پیشنهاد می کنیم به چاپخانه نقش هنر مراجعه نمایید. این چاپخانه با برخورداری از تیمی متخصص و دستگاههای قدرتمند یکی از بهترین مراکز چاپ در تهران می باشد که می توانید چاپ ژورنال، چاپ کاتالوگ، چاپ تراکت، چاپ بروشور، چاپ فلایر، چاپ پوستر و دیگر کارهای چاپی خود را به این مجموعه بسپارید.منبع:چاپخانه