تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ضعف برند فیسبوک در حمایت از ارز دیجیتال
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره تخصصی صنعت_فناوری اطلاعات:
پس از رسوایی بزرگ کمبریج آنالیتیکا در ابتدای سال ۲۰۱۸، اعتبار فیسبوک روندی نزولی طی کرد. طبق آمار منتشرشده، اعتماد کاربران به این برند افتی ۶۶ درصدی داشت. پس از رسانه‌ای شدن جریان کمبریج آنالاتیکا و پاسخ‌گویی زاکربرگ در کنگره، روند کاهش تمایل به فیسبوک ادامه داشت. مرکز تحقیقاتی Pew در گزارش ماه ژوئن خود اعلام کرد ۴۲ درصد از کاربران فیسبوک، فعالیت و درگیری روزانه‌ی خود را در این پلتفرم کاهش داده‌اند.

[تصویر:  2bd72892-48bc-4c2d-bfee-ffdc9f18ea26.jpg]

[font=IRANSans, Tahoma]سال ۲۰۱۸، درس بزرگی برای دنیای فناوری داشت. بازیگران صنعت فهمیدند که کاربران برخلاف گذشته، به حریم خصوصی و داده‌های شخصی خود اهمیت می‌دهند. اهمیت دادن کاربران نیز با انتخاب برندهای مورد استفاده مشخص می‌شود.
[/font]
به‌هرحال باتوجه‌به محکوم شدن پلتفرم فیسبوک از طرف کاربران، نمی‌توان امید زیادی به مفید بودن این شرکت در افزایش کاربرد ارز دیجیتال داشت. به‌علاوه، احتمالا مدیران و افراد تأثیرگذار در فیسبوک نیز ایده‌ی خاصی درباره‌ی چگونگی ورود به آن بازار ندارند.
[font=IRANSans, Tahoma]دنیای ارز دیجیتال، چگونه می‌تواند به برند کنونی فیسبوک به‌عنوان یک متحد اعتماد کند؟ آن هم در وضعیتی که مخاطبان هدف صنعت، به‌مرور در حال ترک فیسبوک هستند. درواقع، سیستم پرداخت مورد نظر فیسبوک، برای کابرانی طراحی می‌شود که شاید دیگر اعتماد گذشته را به آن برند پیدا نکنند.
[/font]