تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

[font=tahoma]برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

[/font]
[font=tahoma]دانشگاه آزاد هر ساله در دو دوره ی مهر و بهمن ماه به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی داوطلب دانشجو می پذیرد و به دلیل آنکه ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیازی به حضور در جلسه کنکور ندارد ، داوطلبان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه در مقاطع تحصیلی کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) اراه می شود که ضوابط و شرایط پذیرش ثبت نام در هر یک از این مقاطع متفاوت است. آن دسته از داوطلبانی که بنا به هر دلیلی از ثبت نام دوره ی مهرماه دانشگاه آزاد جا مانده اند ، می توانند در رشته های تحصیلی که در نیمسال دوم تحصیلی ارائه می شود ، ثبت نام خود را انجام دهند.  [/font]

[font=tahoma]برای ثبت نام هر یک از مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد بهمن ماه ، دفترچه راهنمای ثبت نام جداگانه ای منتشر خواهد شد.[/font]
[font=tahoma]زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه[/font]
[font=tahoma]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در تمام مقاطع تحصیلی برای ورودی نیمسال دوم (بهمن ماه) ، نیمه دوم دی ماه آغاز می شود و داوطلبان حدود یک ماه فرصت خواهند داشت که با فراهم آوردن مدارک لازم ، ثبت نام خود را انجام دهند. بدین منظور داوطلبان باید به وبگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی که به نشانی azmoon.org می باشد ، مراجعه نمایند و پس از دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه و اطلاع از لیست رشته ها ، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. متقاضیان باید قبل از اقدام به تکمیل فرم ثبت نام ، هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری واریز نمایند. لازم به ذکر است که پرداخت هزینه ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب میسر می باشد.[/font]

[font=tahoma]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه[/font]


[font=tahoma]شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه[/font]
[font=tahoma]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دارای شرایط و ضوابط خاصی می باشد که کلیه داوطلبان ملزم به رعایت آن می باشند. شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه آزاد برای کلیه مقاطع تحصیلی مشترک می باشد ولی شرایط اختصاصی در هر یک از دوره های تحصیلی متفاوت می باشد که در ادامه به شرح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.[/font]
[list=1]

[*]معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

[*]عدم کینه و دشمنی با حکومت جمهوری اسلامی ایران (از جمله مبارزه مسلحانه ، عضویت در گروه های ضدانقلابی و هواداری از آن ها و…  )

[*]نداشتن فساد اخلاقی در دوران تحصیلی و شغلی (از جمله اعتیاد به مواد مخدر و شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی)

[*]متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی

[*]ملزوم بودن به رعایت کلیه قوانین و مقررات دانشگاه آزاد اسلامی

[*]دانشگاه آزاد تعهدی در قبال تامین خوابگاه دانشجویان ندارد و در صورت فراهم بودن امکانات ، دانشجویان غیر بومی در اولویت قرار دارند.

[*]پذیرفته شدگان دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد مجاز به نقل و انتقالی ، جابجایی یا میهمانی نخواهند بود.
[/list]

[font=tahoma]شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه[/font]
[font=tahoma]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای وردی بهمن ماه در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد که شرایط اختصاصی ثبت نام هر یک به صورت زیر می باشد :[/font]
کارشناسی پیوسته :
[list=1]

[*]دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید

[*]آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش می باشند ، مجاز به ثبت نام در این دوره تحصیلی نمی باشند.

[*]داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته می باشند ، در صورت نداشتن مشکلی از نظر وضعیت نظام وظیفه ، می توانند برای ثتب نام این مقطع تحصیلی اقدام کنند.

[*]فازغ التحصیلان مقطع کاردانی رشته های گروه پزشکی ، در صورتی مجاز به ثبت نام دوره بدون کنکور کارشناسی پیوسته می باشند که ، تعهد خدمت خود را به پایان رسانده باشند. لازم به ذکر است که این دسته از داوطلبان بایستی در زمان ثبت نام حضوری ، گواهی پایان طرح تعهد خدمت خود را ارائه دهند.

[*]داوطلبان مشمولی که در گذشته در یکی از دانشگاه ها درحال تحصیل بوده اند ولی از رشته تحصیلی خود منصرق یا اخراج شده اند ، مجاز به ثبت نام این دوره نمی باشند مگر آن که دارای کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت از خدمت باشند.
[/list]
کارشناسی ناپیوسته : 
[list=1]

[*]دارا بودن مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری

[*]آن دسته از داوطلبانی که در گذشته در مقطع کارشناسی پیوسته مشغول به تحصیل بوده اند ولی بنا به دلایلی ادامه تحصیل نداده اند و دارای مدرک کاردانی می باشند ، در صورتی که از لحاظ وضعیت نظام وظیفه مشکلی نداشته باشند ، می توانند در دوره کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنند. بدیهی است این دسته از داوطلبان به تشخیص معاونت آموزشی دانشگاه ، باید دروس جبرانی بگذرانند.

[*]دانش آموختگان رشته های گروه پزشکی مقطع کاردانی در صورتی که طرح تعهد خدمت خود را به پایان رسانده باشند ، می توانند ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام دهند. لازم به ذکر است این دسته از داوطلبان باید مدرک پایان طرح تعهد خدمت خود را در زمان ثبت نام حضوری به دانشگاه ارائه دهند.

[*]داوطلبانی که داری مدرک کاردانی پیوسته و فاقد مدرک پیش دانشگاهی می باشند ، در صورت ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته بایستی 20 واحد جبرانی بگذرانند.
[/list]
کاردانی پیوسته : 
[list=1]

[*]دارا بودن مدرک دیپلم یکی از رشته های فنی حرفه ای یا کاردانش یا دیپلم سه ساله متوسطه نظری یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم

[*]داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم رشته های نظری می باشند در صورتی که در رشته های غیرمرتبط با مدرک دیپلم خود ثبت نام کنند ، بایستی حداکثر 12 واحد جبرانی را بگذرانند.

[*]داوطلبانی که دارای مدرک کاردانش می باشند چنانچه در رشته ای هم نام با مدرک دیپلم خود پذیرفته شوند ، ملزم به گذراندن 14 واجد جبرانی هستند.

[*]داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم یکی از رشته های فنی حرفه ای و کاردانش می باشند ، صرفا مجاز به انتخاب یکی از رشته های دوره کاردانی متناسب با دیپلم خود می باشند.

[*]داوطلبانی که دارای مدرک تطبیقی می باشند ، می توانند ثبت نام دوره کاردانی ناپیوسته را انجام دهند.
[/list]
کاردانی ناپیوسته :
[list=1]

[*]ارائه مدرک دیپلم نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی ، برای ثبت نام دوره کاردانی الزامی می باشد.

[*]متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای یا کاردانش می باشند ، در صورتی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی باشند ، مجاز به ثبت نام این دوره تحصیلی نمی باشند.

[*]داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته می باشند ، چنانچه از لحاظ وضعیت نظام وظیفه مشکلی نداشته باشند ، می توانند مجددا در دوره کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.

[*]داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره های کاردانی یکی از گروه های پزشکی می باشند ، در صورت پایان طرح تعهد خدمت خود می توانند ثبت نام دوره کاردانی ناپیوسته را انجام دهند.
[/list]

[font=tahoma]مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه[/font]
[font=tahoma]پس از آنکه داوطلبان تمام شرایط ذکر شده در بند های فوق را داشته باشند ، لازم است با تهیه مدارک مورد نیاز به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نمایند. داوطلبان باید قبل از اقدام به ثبت نام ، کارت اعتباری ثبت نام  از طریق لینک قرار داده شده در سایت azmoon.org خریداری نمایند و پس از دریافت شماره سریال 12 رقمی ، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند. برای تکمیل فرم ثبت نام ایتدا بایدیک قطعه عکس 4*3 که دارای فرمت jpg می باشد در سایت بارگذاری نمود و پس از وارد کردن کد ملی و سایر اطلاعات خواسته شده (نوع مدرک ، رشته تحصیلی ، سال فارغ التحصیلی ، آدرس محل زندگی ، شماره تلفن ثابت و همراه و … ) می توان نسبت به درج کد رشته های انتخابی اقدام نمود.[/font]
[font=tahoma]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه[/font]

[font=tahoma]پس از آنکه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره بهمن ماه به اتمام رسید ، ظرفیت برخی از رشته ها تکمیل نمی شود به همین دلیل دانشگاه آزاد لیست رشته هایی که همچنان دارای ظرفیت می باشد را در مرحله تکمیل ظرفیت بهمن ماه ارائه می دهد و داوطلبانی که در رشته مورد علاقه خود پذیرفته نشده اند می توانند با ثبت نام در این طرح ، شانس خود را مجددا امتحان کنند. برای اطلاع از لیست رشته هایی که در مرحله تکمیل ظرفیت ارائه می شود می توانید دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ماه را دریافت نمایید.[img=600x0]https://iranmoshavere.com/wp-content/uploads/2017/06/entekhab-reshte1.gif[/img][/font]

[font=tahoma]برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

[/font]
[font=tahoma]سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…[/font]

[font=tahoma]منبع : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه[/font]