تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خیابان کائو سان بانکوک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
خیابان کائو سان بانکوک : در خیابان کائو سان بانکوک میتوان تلفیق دو فرهنگ غربی و شرقی را به وضوح دید. این خیابان توریست ها و گردشگران تور تایلند را با دنیای مدرن آشنا می کند. امکان ندارد در این خیابان از کنار کسی رد شوید و با او چشم در چشم نشوید. در خیابان کائو سان میتوان صدای موزیک زنده زیبا و دلنشین به گوش میرسد. این خیابان جاذبه های بسیار خوبی داشته و میتواند تمام روز شما را سرگرم کند. رستوران ها و کافه های بارهای خوبی در این خیابان قرار دارند. در سفر خود به شهر بانکوک تایلند، حتما سری به خیابان کائو سان بزنید. 
[تصویر:  1545827670.jpg]
جاذبه های گردشگری خیابان کائو سان بانکوک
از آنجایی که این خیابان، در منطقه شهر قدیمی بانکوک قرار داشته، دارای جاذبه های کلاسیک و فرهنگی بسیار خوبی نیز می باشد. توریست ها و گردشگران میتوانند در این خیابان از قلعه فرا سومن در خیابان فرا آرتیت دیدن کنند. قدمت این قلعه به حدود دویست سال قبل برمیگردد. هدف از ساخت این قلعه محافظت کردن از مرزهای شهر قدیمی بوده و همچنان از این قلعه چند بنای دیدنی و جذاب باقی مانده است. همچنین میتوانید روی رودخانه چائوفرایا با کرایه کردن یک قایق، گردشی داشته باشید. 
[تصویر:  1545835187.jpg]
رستوران ها و کافه های خیابان کائو سان بانکوک
رستوران ها و کافه های بسیاری خوبی در این خیابان پیدا می شوند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند در این خیابان میتوانند هر روز صبحانه، ناهار و شام خود را در یک رستوران جدید میل کنند و لذت ببرند. بیشتر رستوران ها و کافه های خیابان کائو سان بانکوک انواع و اقسام غذاهای تایلندی، هندی و غربی را برای مشتریان خود سرو می کنند. اگر از این خیابان دیدن کردید، حتما خوراک اسپرینگ رول، همراه با سبزیجات و نودل را از دست فروشان و غرفه های کنار خیابان تهیه کرده و امتحان کنید. این خوراک در تایلند بسیار خوشمزه و محبوب بوده و قیمت ارزانی هم دارد. رستوران پیشنهادی ما به شما، رستوران تام یام کونگ، نزدیک به هتل دی اند دی است. در این خیابان شعبه های بین المللی خوبی از جمله استارباکس، ساب وی، مک دونالدز و ... قرار دارند. 
[تصویر:  1545754973.jpg]
اقامت در خیابان کائو سان بانکوک
توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند هتل های ارزان قیمتی در این خیابان پیدا کنند. همینطور هتل های لاکچری، همراه با امکانات و خدمات بسیار خوبی هم در خیابان کائو سان بانکوک دیده می شوند. به طور کلی میتوان اقامت خوب و مناسبی در هتل های این خیابان داشت.