تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی وب سایت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معرفی الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی وب سایت
الگوریتم گوگل به چه معناست؟
در ابتدا می بایست بدانیم اصلا الگوریتم های گوگل چه هستند و چرا باید با آنها آشنا شویم.
گول برای آنالیز خدمات وب سایت هایی که معرفی مییکند مدام در حال تعبیه اصول و قوانینی هست که بتواند سایت هایی که نسبت به رقبایشان متمایزند را شناسایی و معرفی کند به همین منظور الگوریتم ها و اصولی را برنامه ریزی می کند تا بتواند این تمایز را ایجاد کند. منبع
حال که با مفهوم الگوریتم های گوگل آشنا شدیم باید بدانیم این الگوریتم ها چه هستند و به منظور بهینه سازی وب سایت چه کمکی به ما میکنند؟
الگوریتم پاندا و تاثیر آن در بهینه سازی سایت و سئو سایت:
الگوریتم گوگل پاندا یکی از الگوریتم های گوگل جهت شناسایی یک وب سایت سئو شده و بهینه می باشد، گوگل پاندا مانند مخاطب هایی عمل می کند که دارد مدام محتوا و مطالب شما را به دقت مطالعه می کند و بدین منظور هیچ متن بی کیفیت و کپی برداری شده ای از نظر گوگل پاندا مخفی نمیماند و به راحتی میتواند تشخیص دهد که آیا محتوای سایت شما سئو و بهینه سازی شده است یا نه.
شما اگر می خواهید گوگل پاندا مطالب شما را تایید کند می بایست یک سری اصول را رعایت کنید، مثل:

[list]
[*]به کار نبردن محتوای ناقص و بی مفهوم
[*]کپی نکردن متن در مطالب از سایت های مختلف
[*]به کار بردن تبلیغات زیاد در مطالب خود
[*]به کار بردن تگ ها و کلمات کلیدی زیاد و نا مرتبط به محتوای مطلب در اصل بررسی سایت برای keyword stuffing
Keywords in title
keywords in meta description
keywords in body
keywords in H)
[*]وجود مشکلات فنی در وب سایت شما
[*]نداشتن و حذف صفحات اسپم شده که بدین منظور شما می بایست صفحات اسپم شده را حذف کرده و همچنین اضافه کردن صفحاتی که noindex هستند به نقشه سایت.
[/list][size=undefined]
الگوریتم گوگل پنگوئن و تاثیر آن در بهینه سازی وب سایت
وظیفه اصلی الگوریتم گوگل پنوئن شناسایی جزء به جزء وب سایت شما جهت بررسی لینک ها اسپم و یا link schemes در وب سایت شما می باشد.
بنابر این چنانچه شما در وب سایت خود از لینک های زیاد و اسپم شده استفاده کنید و یا اینکه از سایت های ضعیف به وب سایت شما لینک داده شود از نظر این الگوریتم گوگل مخفی نخواهد ماند و می بایست شما کلیه لینک های بی کاربرد ی که در وب سایتتان دارید و همچنین لینک هایی که از سایت های بی ارزش به وب سایت شما داده می شود را حذف کنید.
الگوریتم مرغ مگس خوار
این الگوریتم بیشتر بر روی کلمات واقعی و با مفهوم تمرکز دارد یعنی در نتیجه جستجوی گوگل وب سایت هایی تمایز داشته باشند که دارای مفهوم واقعی و مدنظر مخاطب می باشد.
بدین منظور که از نظر این الگوریتم به کار بردن کلمات مترادف و با مفهوم سنجیده تر از استفاده مداوم از یک کلمه کلیدی و تگ می باشد و با این الگوریتم، گوگل در نتایج جستجو مترادف کلمات کلیدی مد نظر مخاطب را نیز در نتایج سرچ می آورد و دقیقا فقط روی کلمه نوشته شده تمرکز نمی کند بدین منظور شما می توانید به منظور یافتن کلمات کلیدی مفید از منابع Hummingbird،
Google Related، Google Autocomplete و گوگل ترندز استفاده نمایید
در کل می توان گفت که کار الگوریتم مگس خوار سنجش سایت شما در زمینه خدمات رسانی واقعی به مخاطب می باشد و اگر محتوا و وب سایت شما تنها به منظور کسب رتبه و رعایت اصولی هست که فقط یک سایت بهینه داشته باشید نه واقعی را، تشخیص می دهد.
الگوریتم گورخر گوگل
کار این الگوریتم گوگل نظارت روی وب سایت هایی است که کار خرید و فروش اینترنتی انجام می دهند و این الگوریتم می تواند فروشگاه های اینترنتی که کلاهبردارند را شناسایی میکند.
اگر شما یک وب سایت فروشگاهی دارید باید اعتماد این الگوریتم را با رعایت مواردی مثل داشتن گواهی نامه الکترونیکی ssl، قرار دادن آدرس فیزیکی شرکت در سایت، و درج مشخصات محصولات خود با برچسب خرید روی کالا ها و ... جلب نمایید.
الگوریتم کبوتر
این الگوریتم روی مبحث جغرافیایی کار میکند، یعنی جایی که شما هستین و خدمات ارائه می دهید بدین منظور وقتی کاربر سرچی انجام می دهد نتایجی که نزدیک ترین موقعیت جغرافیایی را به کاربر دارد در نتیجه جستجو بیاید. 
چنانچه شما اصول سئوی محلی را در وب سایت خود رعایت کرده باشین و محتواهای منحصر به فرد در سایت خود درج کرده باشین ، شانس این که در نتیایج جستجو جزو اولین ها باشین بسیار زیاد است.
الگوریتم Page Layout
این الگوریتم روی این موضوع حساس است که وقتی کاربر وارد صفحه مطلب مورد نظر خود می شود با تبلیغات زیاد و فضای شلوغ و گیج کننده، گمراه نشود و شکل ظاهری صفحه سایت و وجود لینک های زیاد و نامرتبط ،مخاطب را دچار سردرگمی نکند.
الگوریتم رنک برین
این الگوریتم شباهت زیادی به مرغ مگس خوار دارد، رنک برین (Rank Brain) نتایجی را در سرچ نشان میدهد که کاملا واقعی باشد.[/size]

منبع: نوپرداز
ترندهای بازاریابی D2C در سال ۲۰۲۲ چیست؟، کارآفرینان چشم‌انداز همیشه در حال تغییر شرکت‌های دیجیتال را در سرتاسر اپیدمی کرونا طراحی کرده‌اند و تحول دیجیتال را بیشتر از همیشه در آغوش گرفته‌اند. سپس، زمانی که کشورها با احتیاط بازگشایی شدند و خریداران اضافی قرنطینه شدند، برخی از شرکت‌ها متوجه رکود در تعامل دیجیتال و بازدیدکنندگان آنلاینی شدند که مدت‌ها قبل به آنها اعتماد داشتند.
https://shanargroup.com/d2c-marketing/
پچ کورد شبکه:
 
اگر در حوزه آیتی و شبکه فعالیت داشته باشید یا حداقل یک آشنایی سطحی با کامپویتر داشته باشید، قطعا اسم پچ کورد شبکه به گوشتان خورده است. پچ کورد شبکه نوعی کابل شبکه میباشد که برای اتصال اینترنت و همچنین اتصال چند سیتم به یکدیگر کاربرد دارد. فروشگاه اینترنتی دلتا شبکه این افتخار را دارد که خرید انواع پچ کورد شبکه را برای شما به آسانترین روش ممکن انجام دهد. همچنین دلتا شبکه مقالات آموزش بسیار زیادی در ارتباط با حوزه شبکه و اینترنت و همچنینی اقلام و تجهیزات اینترنتی برای شما مخاطبان گرامی تهیه دیده است. اگر قصد خرید پچ کورد شبکه را دارید و یا می‌خواهید از قیت روز آن با خبر باشید، دلتا شبکه بهترین انتخاب است. گروه و تیم پشتیبانی ما بی صبرانه منتظر پاسخ به سوالات شما عزیزان است.