تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زبان آلمانی برای کودکان: منابع زبانی برای یادگیرندگان کوچک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در این پست بهترین منابع زبان آلمانی برای یادگیری سریع تر و هر چه بهتر کودکان را به شما معرفی می کنیم. این مقاله توسط یکی از معتبرترین وب سایت ها در زمینه آموزش کودکان نوشته شده است.

همانطور که برخی از شما می‌دانید، من به دنبال راه‌هایی برای کمک به ترکیب کردن زبان آلمانی در زندگی روزمره خانواده‌ام بوده‌ام. من و همسرم هر دو به این زبان صحبت میکنیم، اما ما آمده‌ایم تا به این زبان به عنوان یک زبان میان دو نفر تکیه کنیم، و نه آن زبانی که که ما با فرزندانمان به کار ببریم. ما می‌خواهیم آن را تغییر دهیم ! بنابراین، من در جستجوی وب برای برخی منابع جدید زبان آلمانی برای کودکان هستم تا به ما در آموزش و پرورش کمک کنند. اینها برخی از آن‌هایی هستند که بهترین به نظر می‌رسند .برخی از آن‌ها قبلا امتحان کرده‌ام، و برخی از آن‌ها در لیست من هستند تا امتحان کنند. ما در این هفته کار خود را شروع می‌کنیم و بچه‌های من هیجان‌زده هستند که آلمانی بخشی از درس‌های روزانه ما خواهد بود. این منابع به معنی تکمیل یادگیری زبان منظم شما در خانه هستند چه مدرسه خانگی بخواهید و چه نخواهید. اینها برای کودکانی که پیش از این دو زبانه هستند و نیاز به حفظ تماس با زبان و یا برای کودکانی که هنوز زبان را می‌آموزند و به دسترسی به فرصت‌های بیشتری برای بهبود نیاز دارند ، عالی هستند.
یادگیری آنلاین

وب سایت Little pim: وقتی اولین پسر من فقط یک بچه بود ، ما این دی وی دی را گرفتیم و از آن‌ها لذت بردیم. در حال حاضر، Little Pimدانلود و پخش ویدیو را ارائه می‌دهد، که برای مسافرت با خودرو و یا در دسترس بودن در دستگاه‌های چندگانه عالی است. این ویدیوها برای کودکان بسیار جوان خوب هستند چون آن‌ها از وظایف روزانه برای برقراری ارتباط واژگان اصلی در مورد غذا، والدین، رفتن و آمدن، خواب، خواندن و غیره استفاده می‌کنند. موسیقی و تصاویر فهم آن را برای کودکان آسان و جذاب می‌کنند. همچنین کارت‌های فلش با کلمات آلمانی وجود دارند که دایره لغات ارایه‌شده در ویدیو را گسترش می‌دهند. و این ویدئو در بسیاری از زبان‌ها در دسترس است.

وب سایت Big Grinino Lingo این احتمالا مرحله بعدی برای دانش آموزان آلمانی بعد از فارغ‌التحصیلی از Little Pim است. آن‌ها مجموعه‌ای از مجموعه‌هایی را عرضه می‌کنند که شامل دی وی دی و یا درس‌های آنلاین، کتاب‌ها، پوسترها، کارت‌های فلش، کتاب‌های فعالیت و چیزهای دیگر می‌شوند. برچسب قیمت کمی (از ۲۷۹ تا ۸۹ دلار بسته به نوع پکیج) است ، اما به نظر می‌رسد که راهی برای بدست آوردن منابع بسیار زیاد در یک پکیج وجود دارد.

کودکان در حال یادگیری المانی
موسیقی

وب سایت Uber 100 Kinderlieder این یک وب سایت آلمانی است که بیش از ۱۰۰ آهنگ آلمانی دارد که می‌توانید همراه با کودکان تان گوش دهید.
کتاب ها

Alphabet Garten اگر شما به دنبال گرفتن کتاب‌های فیزیکی، سی‌دی‌های موسیقی، و دی وی دی‌ها در زبان آلمانی هستید، فروشگاه Alphabet Garten در ایالت واشنگتن در آمریکا گزینه‌های خوبی دارد. از کتاب‌های مختلف گرفته تا قصه‌های پریان برای جوانان و دیگر منابع آموزشی، منابع زیادی برای جمع کردن ارایه و نمایش زبان تان در خانه پیدا خواهید کرد.

منبع جدید: من تازه یک منبع جدید برای کتاب‌های آلمانی به نام KinderBooks پیدا کرده‌ام. این یک سرویس اشتراک است که هر ماه یک بسته از کتاب‌های مختلف آلمانی را برای شما می‌فرستد. این کتاب مانند یک کتابخانه کار می‌کند، بنابراین شما کتاب‌ها را در پایان ماه باز میگرداند، و آن‌ها برای ماه بعد برای شما یک کتاب جدید می‌فرستند به این ترتیب، شما ذخیره بی‌پایان کتاب‌های جدید را بدون هزینه‌های سنگین حمل و نقل از طریق وارد کردن آن‌ها به خارج از کشور و یا خرید آنلاین دارید. من هیجان‌زده هستم که آن را امتحان کنم، و وقتی این کار را می‌کنم ، بیشتر پست خواهم گذاشت ! در همین حال، این مصاحبه را با موسس شرکت Bilingual Kidspot چک کنید.

وب‌سایت Enchanted Learning که پر از واژگان ساده و ضروری برای یادگیری کودکان می باشد.

    حتما این پست را ببینید: ۲۰ نکته مهم برای آموزش زبان آلمانی به کودکان (۲ تا ۹ ساله)

پادکست ها

هم پادکست های ویدیویی و هم پادکست های صوتی به راحتی می‌توانند از طریق جستجوی آی تیونز به آن‌ها دسترسی داشته باشید . اگر یک برنامه podcast بر روی گوشی خود دارید، به سادگی از برخی از این عناوین استفاده کنید تا پادکست ها را برای کودکان آلمانی به دست آورید. زمانی که کودکان شما به اندازه کافی از زبان آگاه هستند، قادر خواهند بود که به همراه صداهای مختلف از آن‌ها استفاده کنند. شما حتی می‌توانید یک آیفون قدیمی را با هدفون تنظیم کنید تا کودکان شما بتوانند به آن‌ها در اتومبیل یا در طول یک بعدازظهر آرام گوش دهند.

این فهرست از Podcasts.deلینک هایی به برخی از موارد مورد علاقه در آلمانی پیشنهاد می‌دهد. چندین مدرسه در آلمان در حال تولید پادکست اخبار یا رویدادهای خاص هستند، بنابراین کودکان شما می‌توانند به کودکان دیگری که به زبان صحبت می‌کنند ، گوش دهند. Klaro یکی از آن‌ها است. یک فهرست بزرگ دیگر، ۱۰ پادکست بهتر برای کودکان است.
برنامه‌درسی

موسسه گوته :Goethe موسسه گوته مکان خوبی برای برقراری ارتباط با گویشوران آلمانی، شرکت در رویداده‌ای خاص، یا حتی گرفتن طبقات آلمانی است. اگر یک نفر در جامعه شما وجود دارد، قطعا زمان آن را صرف کنید که آن را بررسی کنید و ببینید. زمانی که در بنگلور هندوستان زندگی کردم ، عاشق رفتن به نمایش فیلم‌های آلمانی و رستوران عالی پشت‌بام با غذاهای سنتی آلمان بودم. آلمانی برای کودکان / آلمانی با Felix و Franzi نام برنامه است و شامل دو جلد رایگان می‌شود ! احتمالا شما نیاز به داشتن برخی از دانش آلمانی برای استفاده از این برنامه درسی دارید، و شما می‌خواهید آن را با نیازهای خود تطبیق دهید چون برای یک کلاس درس ساخته شده‌است. با این حال، من قصد دارم برخی از برنامه‌های درسی را برای استفاده با بچه‌های خودم چاپ کنم.
ویدیوها

نت فلیکس Netflix

این روش ساده را نادیده نگیرید تا زبان آلمانی بیشتری را در روز کودک تان به دست آورید. کاری کنید که تنها ویدئو که تماشا می‌کنید به زبان آلمانی باشد، یا حداقل یک ویدئو در زبان آلمانی برای هر کسی که به زبان مادری خود تماشا می‌کند ، تماشا Puffin Rock یکی از قالب‌های مورد علاقه فرزندانم در آلمان و همچنین MOUK است . فقط صدا را در منوی صدا و زیرنویس به زبان آلمانی تغییر دهید. این روش استفاده از حباب گفتاری در سمت راست نوار پایینی است.

در اینجا نحوه یافتن فیلم‌های آلمانی دیگر را در نت فلیکس پیدا می‌کنیم:

۱. ورود به حساب نت فلیکس تان را ثبت کنید.

۲. بر روی مرورگر > زیرنویس ها و عنوان‌ها کلیک کنید.

۳. گزینه ” آلمانی ” را زیر زیرنویس ها انتخاب کنید.

همه گزینه‌های آنجا را خواهید دید، و بعد وقتی آن‌ها را انتخاب می‌کنید، شما هنوز باید آهنگ صدا و یا زیرنویس را در منوی خود تغییر دهید

YouTube

البته تعداد زیادی فیلم آلمانی در یوتیوب وجود دارد، اما مرتب‌سازی آن‌ها برای یافتن موارد مناسب برای کودکان شما ممکن است یک چالش باشد. کانال KidsTV آلمان پر از فیلم‌های کوتاه، سرگرم‌کننده برای کودکان است ، و کانالTraum Stunde فیلم‌های محبوب کامیک-comic- را به اشتراک می‌گذارد. اگر می‌خواهید آهنگ‌های آلمانی بیشتری یاد بگیرید، با آهنگ های محلی آلمانی امتحان کنید.
دانلود رایگان 7 درس مهم آموزش خطاطی تحریری و نستعلیق (باخودکار و قلم)
دانلود رایگان 7 فیلم آموزش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته (مبتدی-حرفه ای)
دانلود رایگان 6 فیلم آموزش میکاپ جدید و بسیار زیبا
10 درس بسیار مهم آموزش نحوه سرمایه گذاری در بورس به زبان ساده (فیلم فارسی)



مجموعه‌های تلویزیونی آلمان

بسیاری از ایستگاه‌های تلویزیونی آلمان را شما می‌توانید از خارج از کشور تماشا کنید. این یک راهنمای کامل در مورد چگونگی جریان زندگی است. یک برنامه تلویزیونی محبوب کودکان Sendung mit der است. این یک وب سایت کامل دارد که اپیزودهای قدیمی و همچنین بازی‌های ویدیویی و ویدیوهایی دارد که برای کودکان جالب هستند تا با آن‌ها تعامل داشته و یاد بگیرند. این منابع زبان آلمانی به راحتی در دسترس هستند، تقریبا همه رایگان اند، و مقدار زیادی از تنوع را برای کودکان فراهم می‌کنند. از طریق منابع صوتی، دیداری و نوشتاری، کودکان می‌توانند مهارت‌های زبانی را توسعه دهند ، لغات را بهبود ببخشند ، کلمات صحیح را بشنوند، و با داستان‌هایی از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. بسیاری از منابع فهرست‌شده در اینجا نیز به زبان‌های دیگر نیز موجود هستند.

برخی از منابع زبانی مورد علاقه شما – یا هر گونه منابع زبانی – برای کودکان چه هستند ؟ دوست دارم بشنوم که چطور زبان را تازه نگه دارید و برای کودکان خود جذاب باشید.