تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

[font=tahoma]برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

[/font]
[font=tahoma]وقتی که صحبت از کنکور می شود ممکن است بسیاری از افراد ناخواسته به کنکور سراسری رشته های اصلی و شناور دبیرستان فکر کنند ، چرا که این کنکور بسیار شناخته شده تر از آزمون های دیگر بین داوطلبان می باشد اما آزمون کاردانی به کارشناسی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. نکته قابل ملاحظه ای که وجود دارد این است که آزمون کارشناسی ناپیوسته (کنکور کاردانی به کارشناسی) به دلیل ظرفیت بسیار محدود اما داوطلبان بسیار زیاد ، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و رقابت بسیار تنگاتنگی را برای داوطلبان این آزمون فراهم آورده است و افراد تلاش می کنند بهترین نتیجه را برای پذیرش در کد رشته های محدود دانشگاه های روزانه این مقطع تحصیلی کسب کنند. داوطلبانی که مدرک کاردانی خود را دریافت نموده اند و علاقمند به ادامه تحصیل در رشته های پرطرفدار فنی مهندسی ، پزشکی ،کشاورزی ، علوم انسانی ، منابع طبیعی و هنر هستند ، چنانچه شرایط لازم جهت شرکت در کنکور را داشته باشند ، می توانند نسبت به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی خود اقدام کنند. لازم به ذکر است که بسیاری از دانشگاه ها به صورت بدون کنکور نیز از داوطلبان ثبت نام به عمل می آورند اما پذیرش در رشته های مذکور دانشگاه سراسری فقط با شرکت در کنکور امکان پذیر است. شرایط لازم جهت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی قید شده است که شما می توانید با مطالعه ادامه این مطلب در جریان شرایط کنکور مذکور قرار بگیرید.  [/font]
[font=tahoma]داوطلبان برای پذیرش در تمام گروه های پزشکی ، نیازمند به مدرک کاردانی (فوق دیپلم) مرتبط با آن می باشند. [/font]
[font=tahoma]شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی چیست؟ [/font]
[font=tahoma]ممکن است بسیاری از افراد این سوال را مطرح کنند که برای شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی چه شرایطی لازم است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شرایط شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی به دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم می شود که با توجه به اهمیت این موضوع هر یک را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.[/font]
[font=tahoma]شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی[/font]
[font=tahoma]شرایط عمومی[/font]
[list]

[*]اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تایید شده نظام جمهوری اسلامی ایران

[*]اعتقاد و عمل به احکام اسلامی (داوطلبانی که به ادیان دیگری به جز دین اسلام معتقد هستند در صورت عدم تجاهر به احکام اسلامی از این شرط مستثنی می باشند)

[*]عدم فساد اخلاقی

[*]برخورداری از سلامت جسمی متناسب با رشته مورد نظر

[*]عدم اعتیاد به مواد مخدر

[*]عدم سوء پیشینه در گروه های سیاسی غیرقانونی

[*]عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
[/list]
[font=tahoma]شرایط اختصاصی[/font]
[list]

[*]داشتن مدرک کاردانی معتبر که مورد تایید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری باشد برای داوطلبان الزامیست.

[*]چنانچه داوطلب در زمان ثبت نام دانشجو باشد ، در صورتی مجاز به شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی می باشند که مدرک خود را حداکثر تا تاریخ 31 شهریور یا 30 بهمن ماه 98 دریافت کند.

[*]اگر داوطلب مدرک کارشناسی (لیسانس) و یا بالاتر را داشته باشد ، مجاز به ثبت نام رشته های پزشکی و غیرپزشکی این آزمون نمی باشند.

[*]در صورتی که داوطلب در دوره روزانه آزمون کاردانی به کارشناسی سال گذشته پذیرفته شده باشد ، مجاز به شرکت در رشته های روزانه این مقطع تحصیلی در کنکور 98 نخواهد بود مگر اینکه علاقمند به تحصیل در دوره های شبانه ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس خودگردان ، آزاد و مجازی باشد.

[*]چنانچه داوطلبی مدرک کاردانی خود را با معدل کمتر از 14 دریافت نموده باشد در صورتی که در رشته ای نامرتبط با رشته مقطع کاردانی خود پذیرفته شود ، ملزم به گذراندن 24 واحد جبرانی می باشد.

[*]در صورتی که داوطلب یکبار مقطع کارشناسی ناپیوسته خود را در دانشگاه روزانه گذرانده باشد ، چنانچه مجددا قصد شرکت در رشته های روزانه کارشناسی ناپیوسته را داشته باشد ، ملزم به پرداخت شهریه دوره شبانه خواهد بود.

[*]برای پذیرش در تمام رشته های گروه پزشکی ، داوطلبان نیازمند به مدرک کاردانی (فوق دیپلم) مرتبط با آن می باشند.

[*]داوطلبانی که مشمول گذراندن طرح نیروی انسانی می باشند باید در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی گواهی پایان دوره خود را دریافت نموده باشند.

[*] داشتن گواهی پایان خدمت و یا معافیت از خدمت (دائم و یا موقت) برای آقایان الزامی می باشد.

[*]داوطلبانی که معلم حق التدریسی ، نیروهای قراردادی و دبیر نهضت سواد آموزی هستند در صورتی مجاز به انتخاب رشته می باشند که حکم کارگزینی خود را دریافت نمایند در غیر این صورت قبولی آن ها باطل خواهد شد.
[/list]

[font=tahoma]تابلو اعلانات کنکور کاردانی به کارشناسی 98[/font]
[font=tahoma]موضوع
زمان
زمان ثبت نام
نیمه دوم اردیبهشت ماه
زمان انتخاب رشته
همزمان با ثبت نام
زمان ویرایش اطلاعات
در بازه زمانی ثبت نام انجام می شود
زمان برگزاری
دهه دوم مرداد ماه
زمان اعلام نتایج
هفته آخر شهریور ماه[/font]

[font=tahoma]یکی از آزمونی هایی که از حساسیت بسیار بالا برخوردار است و داوطلبان برای ظرفیت های محدود این مقطع رقابت می کنند ، کنکور کاردانی به کارشناسی می باشد. داوطلبان علاقمند به تحصیل در این مقطع تحصیلی برای ثبت نام و انتخاب رشته باید شرایط عمومی و اختصاصی آن را دارا باشند ، در غیر این صورت مجاز نخواهند بود. معمولا این آزمون در اواسط مرداد ماه برگزار می شودلازم به ذکر است که داوطلبان هنگام ثبت نام باید کد رشته های خود را نیز به ثبت برسانند. شما می توانید برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی کلیک کنید.[/font]

[font=tahoma]شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی[/font]


[font=tahoma]برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

[/font]
[font=tahoma]سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…[/font]

[font=tahoma]منبع : شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی[/font]