تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نرو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چند شماره از نرم افزار نرو موجود است؟
بیست نسخه
شاید نام نرم‌افزار Nero برای بسیاری از شما آشنا باشد اما آیا با تمام امکانات و قابلیت‌های این نرم‌افزار آشنا هستید؟  نرم‌افزار Nero مشهورترین و می‌توان گفت جزو یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است که از سال‌ها پیش تاکنون همراه با سی‌دی رایترها و دی‌وی‌دی رایترهای موجود در بازار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و تمام کسانی که از سی‌دی رایتر یا دی‌وی‌دی رایتر استفاده می‌کنند مطمئنا برای یک بار هم که شده از این نرم‌افزار قدرتمند استفاده کرده‌اند.

این بار می‌خواهیم کمی حرفه‌ای‌تر به این نرم‌افزار به ظاهر ساده نگاه کنیم و به امکاناتی در آن اشاره کنیم که شاید تا به حال مورد نیاز هر یک از شما کاربران بوده است اما بدلیل عدم آشنایی کامل با نرم‌افزار Nero به دنبال نرم‌افزارهای دیگری برای رفع نیازهای خود بوده‌اید.
شاید نام نرم‌افزار Nero برای بسیاری از شما آشنا باشد اما آیا با تمام امکانات و قابلیت‌های این نرم‌افزار آشنا هستید؟ نرم‌افزار Nero مشهورترین و می‌توان گفت جزو یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است که از سال‌ها پیش تاکنون همراه با سی‌دی رایترها و دی‌وی‌دی رایترهای موجود در بازار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و تمام کسانی که از سی‌دی رایتر یا دی‌وی‌دی رایتر استفاده می‌کنند مطمئنا برای یک بار هم که شده از این نرم‌افزار قدرتمند استفاده کرده‌اند.
اکنهالبته.       برنامه خوبی هم هست
یکی از بهترین نرم افزارها برای رایت دی وی دی نرم افزار Nero می باشد . کار کردن با این برنامه برای یکسری از کاربران عین خود بنده پیچیده می باشد زیرا با ارائه نسخه جدید روش کار کاملا تغییر می کند و همین موضوع کار کردن با برنامه را مشکل می کند . نرم افزارهای جانبی زیادی جایگزین Nero شده است که یکی از بهترین آنها DVD Flick می باشد . نرم افزار DVD Flick متن باز ، رایگان و یک ابزار ساده اما در عین حال قدرتمند با قابلیت های متنوع برای رایت DVD های قابل پخش بر روی دی وی دی پلیر،سینما خانگی و مدیاسنتر می باشد.از قابلیت های این نرم افزار علاوه بر رایت کردن دی وی دی و پشتیبانی از فرمت های متنوع می توان به امکان ساخت منو ،امکان افزودن زیرنویس و ... اشاره کرد.