تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نرو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مزایای نرم افزار نرو چیست؟
ازمشهورترین نرم افزارهای رایت CD,DVD می توان به نرو اشاره کرد، نرم افزاری قدرتمند و کامل با ابزارهای کافی برای برآورده ساختن خواسته شما.نرم افزارهای گوناگونی در زمینه رایت وجود دارند که اکثر قابلیّت هایشان مشابه است و هرکدام البتّه توانایی های برجسته ای نیزدارند، هرکاربری بستگی به سلیقه و نیازخود از یک نرم افزاری استفاده می کند، نرم افزار نرو نیز یک انتخاب است، از قابلیّت های برجسته نرو، هماهنگی بسیارخوب با سیستم های عامل مثل ویندوز و پایداری آن است که به ندرت پیش می آید این نرم افزار دچارمشکل گردد به شرط آنکه درست نصب شود و صحیح از آن استفاده گردد.
نِرُو ای جی (به انگلیسی: Nero AG)یک شرکت نرم‌افزاری کامپیوتر آلمانی است که به صورت تخصصی در زمینه نوشتن بر روی سی‌دی ، دی وی دی و دیسک بلو-ری فعالیت می کند. و در حال حاضرNero Burning ROM بهترین نرم‌افزار در این زمینه می باشد.[نیازمند منبع] محصول اصلی این شرکت که در سال ۲۰۱۵ با نام نِرُو ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد شامل نوشتن بر روی سی‌دی ، دی وی دی و دیسک بلو-ری، تبدیل انواع فایل ها، مدیریت رسانه ها و ویرایش فایلهای تصویری می باشد که به صورت سالیانه به روز می شود.
نرو برای کپی رایت استفاده می شود
نِرُو ای جی (به انگلیسی: Nero AG)یک شرکت نرم‌افزاری کامپیوتر آلمانی است که به صورت تخصصی در زمینه نوشتن بر روی سی‌دی ، دی وی دی و دیسک بلو-ری فعالیت می کند. و در حال حاضرNero Burning ROM بهترین نرم‌افزار در این زمینه می باشد.[نیازمند منبع] محصول اصلی این شرکت که در سال ۲۰۱۵ با نام نِرُو ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد شامل نوشتن بر روی سی‌دی ، دی وی دی و دیسک بلو-ری، تبدیل انواع فایل ها، مدیریت رسانه ها و ویرایش فایلهای تصویری می باشد که به صورت سالیانه به روز می شود.