تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

[font=tahoma]برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

[/font]
[font=tahoma]سازمان سنجش پزشکی کشور هرساله برای مقطع دکتری تخصصی آزمونی تحت عنوان آزمون دکتری وزارت بهداشت برگزار می کند و برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی رشته های علوم پزشکی، این امکان را فراهم می کند که با شرکت در آزمون، خود را برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر آماده کنند. آزمون دکتری وزارت بهداشت برای رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دارو سازی و دندانپزشکی برگزار می شود و داوطلبان می توانند در یک یا دو رشته که همنام با رشته کارشناسی ارشد آن ها می باشد، ثبت نام کنند. سازمان سنجش پزشکی فرصت 10 روزه ای را در اواخر بهمن ماه برای داوطلبان فراهم می سازد که با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاع از تمام شرایط و ضوابط، برای ثبت نام خود اقدام کنند. با توجه به پر اهمیت بودن شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، آگاهی از تمام نکات آن بر همه ی داوطلبان ضروری است و بدون اطلاع از آن ها نمی توان ثبت نام را انجام داد.  [/font]
[font=tahoma]داوطلبان باید یکی از مدارک زبان MHLE ، MSRT ، TOEFL ، IELTS ، TOLIMO ، MELAB را با حدقل نمره قابل قبول تا زمان ثبت نام ارائه دهند.[/font]
[font=tahoma]شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98[/font]
[font=tahoma]شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی می باشد که در بند های زیر به توضیح هریک پرداخته ایم.[/font]
[font=tahoma]شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98[/font]
[font=tahoma]شرایط عمومی ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98[/font]
[list=1]
[*]التزام به انجام احکام عملی دین اسلام و اعتقاد به آن و یا معتقد بودن به یکی از ادیانی که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصریح شده است.
[/list][size=undefined]
     2.مشهور نبودن به انجام کارهای غیر اخلاقی در تمام طول دوران تحصیلی و شغلی
     3. عدم سوء سابقه کیفری
     4.متناسب بودن شرایط جسمانی داوطلب و توانمندی مناسب داوطلب با رشته انتخابی
     5. عدم اعتیاد به مواد مخدر
     6. عدم عضویت در گروه ها و سازمان هایی که مخالف جمهوری اسلامی ایران می باشند و عدم هواداری از آن ها
     7. مطیع نظام جمهوری اسلامی ایران بودن و عدم مخالفت با قوانین آن[/size]
[font=tahoma]شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98[/font]
[list=1]

[*]داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای که مرتبط با رشته انتخابی باشد.

[*]در صورتی که داوطلب، دانشجوی سال اخر مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری باشد بایستی گواهی مبنی بر دریافت مدرک خود تا تاریخ98/06/31 را در هنگام ثبت نام ارائه دهد.

[*]در صورتی که دانشجویان ترم آخر در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کنند و تا 31 شهریور موفق به دریافت مدرک فارغ التحصیلی خود نشوند، چنانچه پس از اعلام نتایج در یکی از دانشگاه ها پذیرفته شوند، قبولی آن ها کان لم یکن تلقی می شود. همچنین این دسته از داوطلبان از آزمون دکتری وزارت بهداشت سال آینده نیز محروم خواهند بود.

[*]داوطلبانی که دارای مدرک معادل کارشناسی ارشد می باشند، مجاز به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت نیستند.

[*]داوطلبان باید در هنگام ثبت نام یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی را انتخاب نمایند و در فرم ثبت نام نسبت به درج یکی از آن ها اقدام کنند.

[*]متقاضیان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، می توانند حداکثر در 2 رشته یا 2 مجموعه ثبت نام کنند.

[*]داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی سال 97 شرکت کرده اند و در یکی از دانشگاه ها پذیرفته شده اند، حتی در صورتی که در دانشگاه ثبت نام نکرده باشند یا از رشته تحصیلی خود انصراف داده باشند، مجاز به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 98 نمی باشند. بدیهی است که این شرط فقط برای دانشگاه های روزانه می باشد.

[*]داوطلبانی که در حال گذراندن طرح نیروی انسانی می باشند و یا هنوز طرح نیروی انسانی خود را شروع نکرده اند، می توانند در آزمون ثبت نام کنند و پس از پذیرش در یکی از دانشگاه ها، می توانند مرخصی دریافت کنند و پس از پایان تحصیلات، طرح خود را ادامه دهند.

[*]دانشجویانی که درحال تحصیل مقطع دکتری تخصصی می باشند و یا اشتغال به دستیاری تخصصی دارند، مجاز به ثبت نام نمی باشند.

[*]داوطلبان باید یکی از مدارک زبانی که مورد تائید سازمان سنجش پزشکی می باشد را، دارا باشند که عبارتند از:
[/list][font=tahoma]توضیحات
حداقل نمره قابل قبول
نام مدرک زبان
_
50
MHLE
          _
50
MSRT
دریافت شده از سازمان سنجش آموزش کشور یا خارج از کشور
480
 pBT) TOEFL)
دریافت شده از سازمان سنجش آموزش کشور یا خارج از کشور
60
iBT) TOEFL)
دریافت شده از سازمان سنجش آموزش کشور یا خارج از کشور
5
IELTS / academice
_
480
TOLIMO
_
70
MELAB[/font]

[list]

[*]آن دسته از داوطلبانی که در آزمون زبان MSRT یا MHLE شرکت کرده اند و نمره 45 الی 49 را به دست آورده اند، می توانند در آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام کنند اما با این شرط که تا زمان برگزاری آزمون نمره 50 را کسب نمایند. در غیر این صورت ثبت نام و پذیرش آن ها غیرممکن خواهد بود.

[*]داوطلبانی که در آزمون زبان یکی از موارد فوق شرکت نموده اند و موفق به کسب حداقل 90 درصد حدنصاب لازم شده اند، می توانند در آزمون دکتری تخصصی شرکت کنند با این شرط که تا زمان برگزاری آزمون دکتری، حدنصاب لازم را کسب کنند در غیر این صورت ثبت نام آن ها لغو خواهد شد.
[/list]
[font=tahoma]شرایط مربوط به وضعیت سربازی داوطلبان آقا[/font]
[font=tahoma]داوطلبان آقا جهت مشخص نمودن وضعیت سربازی خود باید دارای یکی از شرایط یا مدارک زیر باشند در غیر اینصورت امکان ثبت نام برای آن ها وجود نخواهد داشت.[/font]
[font=tahoma]شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98[/font]
[list=1]

[*]دارا بودن کارت پایان خدمت

[*]دارا بودن کارت معافیت از خدمت (معافیت به دلایل پزشکی، کفالت، ایثارگری یا موارد دیگر)

[*]آن دسته از داوطلبانی که متولد سال 1345 و ماقبل آن هستند و دارای مدرک دکتری عمومی می باشند، بایستی در زمان ثبت نام کارت معافیت دائم خود را ارائه دهند.

[*]داوطلبانی که متولد سال 1347 و ماقبل آن هستند، در صورتی که تغییر سن نداده باشند می توانند در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 شرکت کنند.

[*]داوطلبان مشمول به خدمتی که دارای برگه اعزام به سربازی می باشند، در صورتی که زمان پذیرش در دانشگاه قبل از تاریخ اعزام باشد، مجاز به ثبت نام آزمون دکتری می باشند.

[*]داوطلبان مشمولی که تاریخ اعزام به خدمتشان قبل از اعلام نتایج آزمون دکتری می باشد، می بایست برای انجام خدمت سربازی اقدام کنند تا شامل غیبت نشوند و در صورتی که پس از اعلام نتایج در یکی از دانشگاه ها پذیرفته شوند، می توانند برگه ترخیص از خدمت دریافت کنند و به تحصیل خود بپردازند.

[*]دانشجویانی که در حال تحصیل سال آخر مقطع دکتری عمومی می باشند، در صورتی که تا 98/06/31 و در سنوات تحصیلی مجاز فارغ التحصیل شوند، می توانند ثبت نام آزمون دکتری را انجام دهند.

[*]دانش آموختگان مقطع دکتری عمومی که در سنوات تحصیلی مجاز فارغ التحصیل شده اند، در صورتی که از زمان ثبت نام تا زمان پذیرش در رشته جدید بیش از یک سال نگذشته باشد، می توانند ثبت نام آزمون دکتری تخصصی را انجام دهند.

[*]داوطلبانی که دارای تعهد خدمت در سازمان ها یا وزارت خانه ها می باشند در صورتی که گواهی اشتغال به خدمت را ارئه دهند، مجاز به ثبت نام می باشند.

[*]کادر رسمی نیروهای مسلح در صورت ارائه گواهی اشتغال به خدمت و کسب رضایت سازمان مربوطه، مجاز به ثبت نام می باشند.

[*]طلاب علوم دینی که دارای مدرک دکتری عمومی و مدرک معافیت تحصیلی حوزوی می باشند، منعی برای ثبت نام نخواهند داشت.

[*]داوطلبان مشمولی که دارای معافیت موقت بدون غیبت می باشند، می توانند ثبت نام آزمون دکتری را انجام دهند.
[/list]
[font=tahoma]برای اطلاع از جزئیات بیشتر شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت sanjeshp.ir دریافت کنید و آن را به دقت مطالعه فرمایید.هم چنین می توانید جهت اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت با مرکز مشاوره تحصیلی  ایران مشاوره تماس بگیرید.[img=600x0]https://iranmoshavere.com/wp-content/uploads/2017/06/arshad1.gif[/img][/font]

[font=tahoma]برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

[/font]
[font=tahoma]سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…[/font]

[font=tahoma]منبع : شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98[/font]