تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سوال دوم کنفرانس امور اداری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟
رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.
(13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: [ -> ]سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟

امروزه ارتباطات و مکاتبات اداری در سازمانها و موسسات اقتصادی به کلی متحول شده است ورود سیستم اتوماسیون اداری به یک سازمان همواره یا تحولی عمیق در ارتباطات سنتی و مرسوم سازمان روبرو خواهد بود بسیاری از مراودات و ارتباطات مانند ارسال یا ارجاع نامه ها با حذف کمترین زمان توسط سیستم امکان پذیر خواهد بود
۱-رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
۲-رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
۳-اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.
رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذ اطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.
رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذ اطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.
۱-رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
۲-رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
۳-اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.
(13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: [ -> ]سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟

رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.
(13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: [ -> ]سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟

رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.
(13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: [ -> ]سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟

رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.
صفحه‌ها: 1 2