تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید تور کوالالامپور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برج مخابراتی کی ال
برج مخابراتی کی ال یکی دیگر از جاذبه های معروف کوالالامپور محسوب می شود که در جوار برج های پتروناس قرار دارد و از برجسته ترین دیدنی های تور کوالالامپور محسوب می شود. این برج 421 متر ارتفاع دارد و از دسته چهارمین برج های جهان محسوب می شود. بخش بالایی این برج به صورتی است که می توانید به کل شهر مشرف باشید.
معبد تیان هو
معبد تیان هو از بزرگترین معابد چینی ها محسوب می شود که در بخش جنوب آسیا در شهر کوالالامپور قرار دارد، این معبد امروزه به موزه بزرگی تبدیل شده است و به 4 طبقه تقسیم می شود. دور تا دور معبد از کاشی های نارنجی استفاده شده است. چشم انداز این معبد بی نظیر است و شما می توانید مدتی را در آن به استراحت بپردازید.
آکواریوم کوالالامپور
تماشای دنیای زیر آب برای همه توریست های تور کوالالامپور لذت بخش است. در کوالالامپور آکواریومی وجود دارد که مشهورترین و بزرگترین آکواریوم دنیا به حساب می آید. در این آکواریوم می توانید 6000 گونه جانوری را مورد بازدید قرار دهید. این آکواریوم از جنس شیشه ای است و حدود 90 متر طول دارد. بازدید از این مکان دیدنی در فصل تابستان شگفت انگیز تر است.
برجایا تایمز اسکوئر
برجایا تایمز اسکوئر چهارمین ساختمان مشهور در جهان محسوب می شود که دارای یک مرکز خرید بسیار بزرگ و دو هتل 5 ستاره است. در این مجموعه می توانید بیش از 1000 مغازه تجاری را مورد بازدید قرار دهید و غذاخوری های موجود در این منطقه بهترین غذاهای محلی شهر کوالالامپور را به شما عرضه می کنند. دنیای کوزمو و همینطور تئاتر های دو بعدی و سه بعدی از ویژگی های خاص این ساختمان به شمار می رود.
پارک پرندگان
پارک پرندگان یکی از مناطقی است که در نزدیکی برجایا قرار دارد و فضای آن بسیار عجیب و غریب است. در این پارک می توانید هیجان انگیزترین پرندگان را مورد بازدید قرار دهید. این باغ حدود 5 هزار نوع پرنده دارد و زیباترین طوطی ها را شامل می شود. شما می توانید به سادگی شاهد زندگی این پرندگان باشید.
بایدها و نبایدهای سفر به کوالالامپور
کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی دارای فرهنگ محلی قدیمی است. مردم این شهر هنوز با گذشت سالیان دراز هنوز آیین و سنت های قدیمی خود را بجا می آورند در این مقاله با برخی بایدها و نبایدهای سفر به کوالالامپور آشنا خواهیم شد.
به رستوران های محلی سر بزنید
رستوران های محلی و سرراهی در کولالامپور از دور ممکن است نامناسب باشد اما باید گفت که گول ظاهرشان را نخورید و دل به دریا بزنید و برای صرف غذا به آنجا بروید. قیمت غذاهای این رستوران های محلی خیلی کمتر و ارزان تر از رستوران های لوکس سطح شهر می باشد.
از تاکسی های بدون تاکسی متر استفاده نکنید
در شهر مدرن کوالالامپور، تاکسی یکی از راحت ترین وسایل حمل و نقل عمومی است اما از سوار شدن در تاکسی های بدون تاکسی متر جدا بپرهیزید و اگر تاکسی متر دارد از راننده بخواهید که تاکسی متر را روشن کند
از دست دادن خودداری کنید
با توجه به اینکه کشور مالزی مانند ایران یک کشور مسلملن است، دست دادن با جنس مخالف ممنوع می باشد. با این حال اگر کسی با دست نداد دلخور نشوید مگر اینکه کسی دستش را برای دست دادن به سمت شما دراز کند.
با کفش وارد مکان های مقدس و مساجد نشوید
در این شهر همانند ایران احترام به مساجد و مکان های مقدس بسیار حائز اهمیت است و مردم برای ورود به مساجد و یا خانه ها کفش های خود را در می آورند. البته علاوه بر کفش، نوع پوشش هم بسیار مهم است که با پوشش کامل وارد معابد و مساجد شوید.
سرموقع حاضر شدن در فرودگاه را فراموش نکنید
در سفر با تور کوالالامپور برای رفتن به فرودگاه زمان مشخصی در نظر بگیرید و کمی زودتر در فرودگاه حاضر شوید، چراکه در این شهر کمتر پیش می آید که پروازها با تاخیر پرواز کنند. با توجه به اینکه کوالالامپور شهر شلوغی است و حدالامکان یک ساعت زودتر راهی فرودگاه شوید تا از پروازتان جا نمانید.
بهترین مراکز خرید و بازارهای کوالالامپور
مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور
این مرکز خرید در سال 2007 افتتاح شد و از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید مالزی محسوب می شود. این مجموعه دارای بخش های تجاری و سرپوشیده است که سبب می شود به سادگی در آن به گشت و گذار و بازدید از قسمت های مختلف بپردازید. در این مرکز خرید بیش از 450 فروشگاه وجود دارد. بهترین امکانات و همینطور برندهای بین المللی بخشی از این مرکز خرید محسوب می شود.
مرکز خرید klcc کوالالامپور
این مرکز خرید در ساختمانی بسیار بزرگ و 6 طبقه واقع شده است و از برج های دوقلو پتروناس کمی فاصله دارد. در این مجموعه می توانید محصولات بسیار جذابی را خریداری کنید. به عنوان مثال در این مرکز خرید آکواریوم های شیشه ای به فروش می رسد که بسیار زیبا و خارق العاده است.
مرکز خرید مگامال کوالالامپور
این مرکز خرید از محبوب ترین قسمت های شهر کوالالامپور محسوب می شود و بهتر است در صورت زمان به این بخش سری بزنید. در این مجموعه یک سری دپاتمان وجود دارد که کالای سنتی و محلی به فروش می رساند بنابراین سوغاتی خود را از این مرکز خریداری کنید.
منبع: https://safaryar.net/tours/kuala-lumpur/