تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: راه اندازی باند جدید فرودگاه کیش
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
راه اندازی باند جدید فرودگاه کیش:

جزیره کیش، از مقاصد گردشگری پرتردد در کشور محسوب می شود. سالانه بر تعداد گردشگران تور کیش افزوده می شود. گردشگرران چه از داخل و خارج کشور برای بازدید از جابه های بی نظیر این جزیره، به کیش سفر می کنند. عده بیشتری از مسافران راه هوایی را برای رفتن به این جزیره انتخاب می کنند. چرا که با استفاده از هواپیما می توانند در کمترین زمان خود را به جزیره برسانند و زمان بیشتری را برای بازدید از جاذبه های این جزیره زیبا در اختیار داشته باشند.


فرودگاه بین المللی کیش، همواره بین خطوط پرتردد هوایی به شمار می رود. این فرودگاه در سال 1356 افتتاح شد و تا به امروز نقش بسیار مهمی را در جابه جایی مسافران به این جزیره و سایر نقاط کشور ایفا کرده است. فرودگاه کیش دارای 4 ترمینال است که پروازهای داخلی و خارجی به برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، در آن انجام می شود.

[تصویر:  %D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D9...B4-min.jpg]

اما با توجه به گسترش فرهنگ سفر و استقبال بیشتر گردشگران از این جزیزه، احداث ترمینال های دیگر از ضرورت های لازم برای این فرودگاه می باشد. خبر خوش برای گردشگران جزیره کیش، احداث یک ترمینال جدید در فرودگاه کیش می باشد.

در همین راستا، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از بهره برداری یک ترمینال جدید در فرودگاه کیش، طی 9 ماه آینده خبر داد.

محمد ابراهیم لاری با اشاره به فعالیت هایی که در جزیره کیش انجام می شود، گفت: ترمینال جدید فرودگاهی در جزیره کیش، در 9 ماه آینده به پیشرفته ترین و مدرنترین تجهیزات فرودگاهی به بهره برداری خواهد رسید. گفته می شود این ترمینال ظرفیت جابه جایی 6 میلیون مسافر در سال را خواهد داشت. همچنین این ترمینال دارای زیباترین و جذابترین طراحی در بین ترمینال های این فرودگاه خواهد بود.

[تصویر:  %D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%DB...B4-min.jpg]

وی ادامه داد: باند جدید فرودگاه کیش همراه با سامانه جدید آی ال اس به بهره برداری رسیده است و پایانه بندری که سکوی آن افتتاح شده است در 2 سال اینده لایبروبی خواهد شد و با مدرنترین تجهیزات بندری آماده بهره برداری خواهد بود.