تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سیگار الکترونیکی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سیگار الکترونیکی اولین ‌بار در سال ۲۰۰۳ و در کشور چین تولید شد اما امروزه در نقاط مختلف جهان فروخته می ‌شود و میلیون‌ها مصرف ‌کننده دارد و به عنوان راه حلی برای ترک سیگار تلقی می شود.
سیگار الکترونیکی توسط باتری کار می کند. این محصول دارای محفظه یا کارتریج هایی می باشد که بخش گرم کننده این مایع را به بخار تبدیل می کند.
بخار تولید شده توسط سیگار الکترونیک به هیچ عنوان مشابه دود سیگار نیست. دقیقا همان طوری که بخار خارج شده از دود کنتری را نمی توان دود نامید. سیگار الکترونیک مانند کتری در حال جوش، هیچ چیز در حال سوختن نیست. فقط در حال حرارت دیدن می باشد.
فواید سیگار الکترونیکی
سیگار الکترونیکی تا 95 درصد نسبت به سیگار معمولی کم ایمن تر و سالم تر می باشد. شاید دود این سیگار کاملا بدون ضرر نباشد اما ترکیبات بیماری زا بسیاری نیز از آن حذف شده است. از سیگار الکترونیک می توان به منظور ترک سیگار بهره برد.
سیگار الکترونیک بوی بد سیگار معمولی را ندارد و ته سیگار تولید نمی ‌کند و ضررش آن نیز کمتر می باشد. دندان شما را زرد نمی کند. دهانتان بو نمی گیرد. سرفه و سردرد نمی آورد. وهزینه هایتان را کم می کند.
قابلیت استفاده مجدد
برق سیگار الکترونیکی از باتری تأمین می ‌شود و تا وقتی که این باتری کار بکند از سیگار هم بخار در می ‌آید. می ‌توانید از داخل ماشین هم سیگار برقی ‌تان را شارژ کنید. علاوه بر باتری که قابل شارژ است، کارتریج ‌ها هم قابل تعویض و پُر کردن هستند.
سیگار توتونی حاوی 60 ماده شیمیایی سرطان ‌زا است. اما سیگار الکترونیک به دلیل اینکه نمی سوزد خطر بسیار کمتری دارد.

کاهش هزینه ها
سیگار الکترونیکی در مقایسه با سیگار معمولی هزینه کمتری دارد. برای خرید سیگار الکترونیک یک بار هزینه اولیه پرداخت شده و بعد از آن، فقط هزینه کارتریج را خواهید داشت.