تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تبلیغات در گوگل ارزان شدنی است؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از موضوعاتی که اخیرا برای بسیاری از کاربران اینترنت و صاحبان کسب و کار سوال برانگیز بوده، امکان انجام “تبلیغات ارزان قیمت در گوگل” است. کاربران دنبال پاسخ این پرسش هستند که آیا تبلیغات در گوگل ارزان حقیقت دارد یا خیر؟ این موضوع به قدری برای کاربران فضای وب اهمیت پیدا کرده که توانسته است در گروه عبارات ترند گوگل قرار بگیرد. با کمی بررسی می‌توان گفت ترند بالای چنین عبارتی جای تعجب ندارد. چرا که بسیاری از صاحبان کسب و کار آنلاین، از اهمیت بالا و نتیجه سریع این نوع تبلیغات آگاهی دارند و از طرفی، سر به فلک کشیدن قیمت ارز دست کاربران را برای اجرای آزادانه تبلیغ در گوگل بسته است. نتیجه آنکه افراد دنبال دستیابی به تبلیغات در گوگل ادوردز یا همان تبلیغات گوگل با قیمت‌ پایین‌تر خواهند بود.
نظر شما چیست؟ با توجه به نرخ ارز و عملکرد سرویس Google Ads، آیا می‌توان با بودجه کمتری تبلیغ در گوگل را پیش برد؟ برای آنکه بتوانیم بهترین پاسخ را برای این سوال پیدا کنیم، در ابتدا باید ببینیم تبلیغات گوگلی چیست؟ بنابراین اگر این موضوع برای شما هم سوال برانگیز است، با ما همراه باشید.

تبلیغات در گوگل یا Google Adwords چیست؟
همه افرادی که به نحوی با گوگل سر و کار دارند، با نام گوگل ادوردز آشنا هستند. Google Adwords یکی از سرویس‌های غیر رایگان گوگل محسوب می‌شود، که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کاربری که بخواهد از این سرویس استفاده کند باید بودجه‌ای به گوگل پرداخت کند. در این سرویس، به ازای هر کلیک هزینه‌ای از بودجه فرد کم خواهد شد. متقابلا در صورتی که روی تبلیغات کلیک نشود، هزینه‌ای برای افراد نخواهد داشت. این موضوع باعث افزایش هدفمندی تبلیغات شده و در صورتی که افراد به درستی از آن استفاده کنند، نرخ بازگشت سرمایه قابل توجهی خواهد داشت.


آیا می‌توان اکانت Google Adwords را با قیمتی ارزان شارژ کرد؟
برای استفاده از Google Adwords ابتدا باید اکانت خود را شارژ کنید. اینکه چه مبلغی برای شارژ اکانت در نظر گرفته باشید، کاملا به شما، بودجه و تبلیغات مورد نظرتان بستگی دارد. بنابراین هر شرکتی متناسب با بودجه‌ای که از شما دریافت می‌کند، تبلیغات گوگلی شما را اجرا خواهد کرد. طبق یک قاعده کلی، صرف بودجه بیشتر، احتمال بازدهی بیشتر را افزایش خواهد داد.
اما فارغ از اینکه مبلغ مورد نظر شما چقدر است، شارژ اکانت Google Adwords فرمول ثابتی دارد و همه شرکت‌های این حوزه، با نرخ مشخصی، ریال را به سایر واحدهای مالی تبدیل می‌کنند. بنابراین شارژ اکانت گوگل نرخ ثابتی دارد. پس ادعای شارژ ارزان‌تر در آن بی‌معناست. اما هر قدر بتوانید ارز را با نرخ کمتری تهیه کنید، قطعا در بودجه تبلیغات گوگلی هم تاثیر بیشتری خواهد داشت.

شارژ اکانت Google Adwords با ارزهای مختلف فرقی دارد؟
بی‌شک پاسخ این سوال منفی است. برخلاف اینکه در کشور ما قیمت‌ها نوسانات بسیار زیادی دارند، گوگل همه نرخ‌های خود را نسبت به دلار آمریکا ثابت نگه می‌دارد. به عبارتی این واحد ارزی معیار اصلی گوگل برای تعیین نرخ کلیک و تبلیغات گوگل محسوب می‌شود. بنابراین اینکه شما با چه واحد ارزی اکانت خود را شارژ کنید، تفاوتی در نتیجه تبلیغات و هزینه نهایی آن نخواهد داشت.
بد نیست بدانید، بعضی مجموعه‌های فعال در حوزه تبلیغ گوگلی به بهانه استفاده از Credit Cart معتبر، هزینه‌های بیشتری از افراد دریافت می‌کنند. در حالی که عملا چیزی به نام کارت اعتباری معتبر وجود ندارد. مگر می‌شود افراد با کارت اعتباری نامعتبر بتوانند هزینه‌ای را پرداخت کنند؟ بنابراین پرداخت هزینه اضافی برای بهره‌مندی از Credit Cart معتبر مضحک خواهد بود. همچنین برخی افراد مدعی استفاده از دلار خوب هستند! این موضوع هم از دیگر راه‌های دریافت هزینه‌های اضافی از مشتریان است. چرا که دلار یک واحد ارزی بوده و نمی‌توان برای آن خوب یا بد تعریف کرد. اما داستان دریافت هزینه‌های گزاف از مشتری به همین جا ختم نمی‌شود و همچنان بهانه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از عمده‌ترین دلایلی که برخی سازمان‌ها برای گران بودن سرویس تبلیغات گوگلی خود مطرح می‌کنند عدم استفاده از دلار سیاه، کوپن غیر مجاز، یا استفاده از بات تایلند و… است. این موارد جریاناتی هستند که در حساب‌های بانکی پیش می‌آید و عملا هیچ ارتباطی با تبلیغات گوگل ندارند. در واقع شارژ اکانت گوگل نیازی به مطرح کردن این مسائل ندارد و بدون داشتن یک حساب و هویت حقیقی، امکان پرداخت پول به گوگل و دریافت سرویس از آن نیست. پس مواظب تلاش‌های افراد سودجو برای فریب خود باشید.
تا کنون فهمیدیم که برای شارژ اکانت Google Adwords نرخ ثابتی وجود دارد و کسی نمی‌تواند مدعی شارژ ارزان قیمت این اکانت شود. حال بهتر است به سوال اصلی خود برگردیم. آیا امکان تبلیغات در گوگل ارزان قیمت وجود دارد؟
همانطور که می‌دانید نرخ کلیک روی کلمات کلیدی به عوامل متعددی بستگی دارد. به عبارتی اینکه افراد تصور کنند کلیک روی همه کلمات کلیدی، نرخ یکسانی دارد، کاملا اشتباه است. اما مدیریت صحیح اکانت گوگل می‌تواند هزینه‌های کلیک کاربران را تا %۴۰ کاهش داده و باعث صرفه‌جویی در مصرف بودجه شود.

[تصویر:  google-ad-1.jpg]
سلام . من چند روزی هست که سرعت گوشیم خیلی پایین اومده و از لحاظ عملکردی ضعیف شده با هرکی هم صحبت میکردم اطلاعی نداشتن تا اینکه با سامانه رفع مشکلات موبایل هیواتک آشنا شدم خوشبختانه میتونم تمامی مشکلات تلفن همراهم رو تلفنی حل کنم .
یکی از بسیاری از مواردی که اخیراً توسط بسیاری از مشتریان وب و صاحبان خانه های سازمانی مورد سوال قرار گرفته است، فرصت انجام "تبلیغ کم هزینه در Google" است. مشتریان در جستجوی پاسخ به این سوال هستند که آیا تبلیغات کم هزینه گوگل درست است یا خیر؟ این نگرانی برای مشتریان خالص آنقدر حیاتی شده است که می تواند در کلاس عبارات الگوی Google قرار گیرد.
https://shanargroup.com/google-ads/