تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: روش تشخیص و درمان هموروئید یا بواسیر توسط بهترین دکتر بواسیر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در صورتی‌ که هموروئید فرد در مرحله‌ی خونریزی و درد مداوم قرار داشته باشد، دکتر بواسیر ترجیح می‌دهد قبل از اقدام به هر روش تهاجمی درمانی ابتدا روش‌های غیر جراحی را که کمترین میزان آسیب و عوارض را برای بیمار خواهند داشت را امتحان کنند. این درمان‌های غیر جراحی کم تهاجم معمولاً در مطب دکتر بواسیر و بدون نیاز به بی‌هوشی عمومی فرد و به صورت سرپایی انجام می‌شوند. برای بیمار هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌های جراحی خواهند داشت و البته در بیشتر موارد مؤثر و کارآمد هستند.
در نهایت پزشک زمانی تصمیم به جراحی بواسیر فرد می‌گیرد که یا هموروئید فرد در مرحله‌ی پیشرفته و همراه با ترمبوز باشد یا اینکه به درمان‌های غیر جراحی مقاوم بوده و پاسخ درمانی ایده‌آل را نداده باشد.
یک دکتر بواسیر معتبر بهترین درمان را با توجه نوع و شدت بیماری هموروئید فرد انتخاب می‌کند. بهترین درمان، درمانی است که علاوه بر ایجاد عوارض جانبی و مشکلات کمتر بعد از بتواند به بهترین شکل ممکن علایم علایم بیماری فرد را از بین ببرد و کم‌تر عود کند. از طرفی برای بیمار کم‌هزینه و مقرون به صرفه باشد. متأسفانه هیچ‌یک از روش‌های درمانی تمام شرایط ایده‌آل را با هم ندارند اما دکتر بواسیر حداقل می‌تواند با تشخیص صحیح برای اولین بار کارآمدترین روش را برای فرد انتخاب کند و از امتحان کردن روش‌های مختلف درمانی در فرد بپرهیزد.
 این روش‌ها شامل:
بستن باند لاستیکی (رابربند)
تزریق (اسکلروتراپی)
انعقاد (مادون قرمز، لیزر و یا دو قطبی)
اگر برای درمان بیماری خود به دنبال یک دکتر بواسیر خوب و با تجربه هستید و اگر می خواهید مشکلات خود را بدون درد و خونریزی ناشی از عمل جراحی برای همیشه به پایان برسانید و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های یک دکتر بواسیر خوب میتوانید به این مقاله مراجعه کنید.