تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکات مهم در خرید لوله های صنعتی و کاروگیت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نقل‌قول: [تصویر:  images?q=tbn:ANd9GcSbbJTQlGOILq_Wg4OGT4L...DAAblroGqP]

لوله های صنعتی، به واسطه کاربرد فرآوانی که در صنعت دارند، به طور متناوب در انواع مدل ها، تولید و روانه بازار می شوند. لوله های پلی اتیلن، لوله فولادی، بتنی، لوله های پلاستیکی و … از رایج ترین نوع لوله صنعتی هستند که در تأسیسات ساختمانی و شهری استفاده می شوند.


بدیهیست انتخاب و خرید لوله، با توجه به گستردگی انواع آن، کاری سخت و دشوار است. شرکت “توسعه محور شریان کاو” – تمشک – فضای مناسبی را برای خرید امن و راحت شما فرآهم آورده است. در این مقاله در ابتدا نکاتی را ذکر می کنیم که شما را در خرید بهتر لوله راهنمایی می کند؛ سپس به طور مختصر با گروه لوله های پلی اتیلن “تمشک” آشنا خواهید شد.


برای خرید لوله پلی اتیلن و یا هر لوله صنعتی دیگر، در درجه اول نوع کاربری که از لوله انتظار دارید، را مشخص کنید. لوله ها باید حتماً دارای استاندارد تولید لوله بوده و تاریخ تولید، شماره خط تولید، نوع ماده اولیه تولید لوله، فشار کاری لوله، نام کارخانه تولید کننده و شماره استاندارد لوله، باید روی لوله درج شده باشد.


در هنگام خرید لوله به برند لوله توجه کنید. شرکت هایی که لوله های باکیفیت تولید می کنند، در بازار معروف ترند و محصولات آن ها بیشتر به فروش می رسد.


حتماً به گارانتی و خدمات پس از فروش لوله ها توجه کنید. برخی از شرکت ها، نوعی ضمانت تعویض برای محصولات خود در نظر می گیرند. قیمت ها را با هم مقایسه کنید و سپس بهترین لوله را انتخاب و خرید نمایید.


شرکت “توسعه محور شریان کاو”، مجری تولید و عرضه لوله و اتصالات پلی اتیلن، مخازن پلی اتیلن، مخزن سپتیک تانک و ملزومات پلی اتیلن، توانسته نیازهای صنعتی کشور را به خوبی ارزیابی نموده و محصولاتی با کیفیت بالا، به بازار عرضه کند.


این شرکت با بهره گیری از بهترین متخصصان و مهندسان، محصولات و خدمات (خدمات قبل و پس از فروش) خود را به مشتریان ارائه می کند. محصولات گروه “تمشک”، با بهترین کیفیت و قیمت و با استفاده از به روزترین ماشین آلات و تکنولوژی برای صنعت تولید می شوند.


محصولات گروه تولیدی “تمشک” به شرح زیر است:


*لوله های پلی اتیلن کاروگیت


لوله های کاروگیت، لوله هایی هستند که دارای جداره موجدار هستند و برای نصب در سیستم های آب و فاضلاب استفاده می شود.


*لوله های پلی اتیلن کرتیوپ دار


لوله های پلی اتیلنی پیچ داری هستند که در بازار بیشتر با نام لوله خرطومی مشهورند. این لوله ها مشابه
لوله کاروگیت است اما لایه داخلی را ندارد. این لوله ها بیشتر در سیستم برق کشی ساختمان ها استفاده می شوند.


*لوله های پلی اتیلن کارواسپیرل


ساختار این لوله ها شبیه به لوله های کاروگیت است با این تفاوت که لایه خارجی این لوله ها در سراسر لوله، موجدار و پیوسته است. این لوله ها بسیار مقاوم بوده و بیشتر در کاربردهای دفنی استفاده می شوند.


*لوله های پلی اتیلن تک جداره


ساده ترین نوع لوله پلی اتیلن، همین لوله ها هستند. سطح داخلی و خارجی صاف و یکنواخت دارند و برای عبور کابل برق و سیالات مورد استفاده قرار می گیرند. در ضخامت و سایزهای مختلف تولید می شوند.


*لوله های پلی اتیلن تک جداره HDPE ۱۰۰ – RC


بهترین و جدیدترین نوع لوله پلی اتیلن، این نوع لوله است. لوله پلی اتیلن تک جداره HDPE ۱۰۰ – RC ، در برابر تنش، خزش، خراش های خارجی، فشار و ترک، بسیار مقاوم هستند.





*انواع مخزن پلی اتیلن:


-سپتیک تانک


-مخزن پلی اتیلن دفنی


-مخزن پلی اتیلن غیر دفنی


-چربی گیر پلی اتیلن


جهت حذف و دفع چربی ها و جرم های موجود در لوله های فاضلابی، مخصوصاً رستوران ها و اماکن عمومی، تولید شده است.


-سیستم های تصفیه SBR


سیستم تصفیه SBR، یک سیستم لجن فعال جهت تصفیه فاضلاب است. این سیستم، دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.





*انواع اتصالات پلی اتیلن:


منهول پلی اتیلن
هندهول پلی اتیلن
دراپ پلی اتیلن
زانو پلی اتیلن
سه راهی و چهارراهی پلی اتیلن
انشعاب گیر رزوه ای





تمامی خدمات و محصولات ارائه شده توسط شرکت “توسعه محور شریان کاو”، با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می شود. این شرکت، خدمات قبل از فروش در خصوص مشاوره و راه اندازی پروژه ها را ارائه می کند و پس از خرید، و اتمام پروژه ها نیز به منظور تست و بازرسی لوله و اتصالات همراه شما خواهد بود.منبع:لوله کاروگیت 
ایران کشوری با تمدن و فرهنگ بسیار غنی و سفره ایرانی سفره ای رنگین است. ایرانیان از گذشته توجه ویژه ای به غذای خود داشته اند.
معرفی بهترین رستوران های ایرانی

Persian Restaurant
Persian food
Iranian Restaurant
Iranian food