تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: افزایش ارزش ارزهای دیجیتال تا 10سال آینده
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدیرعامل موسسه‌ی مشاوره‌ای deVere در جدیدترین پیش‌بینی خود اعلام کرده که ارزش ارزهای دیجیتال در دومین دهه پس از تولد، بیش از ۵ هزار برابر افزایش پیدا خواهد کرد. روند افزایشی ارزش ارزهای دیجیتال با کاهش اهمیت بیت‌کوین و رشد سایر ارزها همراه خواهد شد.
براساس پیش‌بینی‌های نایجل گرین، ارزش‌ بازار ارزهای دیجیتال در مجموع تا سال ۲۰۲۸ رشدی ۵ هزار برابری را شاهد خواهد بود. گرین معتقد است که سیر صعودی ارزش ارزهای دیجیتال ادامه‌دار خواهد بود.
نایجل گرین در خصوص تغییراتی که بیت‌کوین طی ۱۰ سال اخیر در حوزه‌‌های مالی و کسب‌و‌کار ایجاد کرده نیز به اظهارنظر پرداخته است:
بیت‌کوین اولین ارز دیجیتالی است که انقلاب ارزهای رمزنگاری‌شده را کلید زده و مفهوم تراکنش را در دنیای تجارت و مدیریت سرمایه تغییر داده؛ همه چیز با بیت‌کوین آغاز شد.
نایجل گرین با اشاره به اینکه بیت‌کوین نقشی پررنگ در دگرگون‌سازی حوزه‌ی مالی داشته، به این موضوع اشاره کرده که طی ده سال آینده شاهد افول ارزهای دیجیتالی خواهیم بود که امروزه از اهمیت بالایی برخوردار هستند. وی دلیل این موضوع را چنین تشریح کرده است:
دلیل کم‌اهمیت‌شدن بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال مهم کنونی، رشد بازار ارزهای دیجیتال است. در سال‌های آینده روند انتشار و تولید ارزهای دیجیتال سرعت خواهد گرفت و هر روز شاهد اضافه شدن پول‌های رمزنگاری‌شده‌ی بیشتری از سوی نهادهای خصوصی و عمومی خواهیم بود، همین موضوع رقابت را برای بیت‌کوین سخت‌تر و سهم بازار این ارز دیجیتال را کاهش خواهد داد.
گرین دو عامل پیشرفت تکنولوژی‌ در ارزهای دیجیتال جدید و همچنین افزایش بهره‌وری در الگوریتم این ارزها را از جمله دلایلی خوانده که می‌تواند بیت‌کوین را از تخت پادشاهی به زیر کشد.
هرچند کاهش ارزش و سلطه‌ی بیت‌کوین بین ارزهای دیجیتال امری محتمل و شدنی است، اما تکرار تاثیری که بیت‌کوین در حوزه‌ی مالی ایجاد کرد، از سوی سایر ارزهای دیجیتال بعید به‌نظر می‌رسد.

شاخص‌های زیادی وجود دارد که به موجب آن بیت‌کوین تبدیل به یک ارز دیجیتال ایده‌آل شده است. شاید مهم‌ترین این شاخص‌ها ناشناس بودن خالق آن در کنار بستر بسیار امنی است که این ارز دیجیتال از آن بهره می‌برد. باید دید که آینده چه سرنوشتی را برای بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال رقم می‌زند.
برای مشاوره پزشکی، دندانپزشکی و روانشناسی به لینکهای زیر مراجعه کنید:

http://www.iraniandoctor.org/
http://www.iraniandentist.org/
http://www.iranianpsychologist.org/