تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شرایط ترمیم معدل در کنکور سراسری 98
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

[font=tahoma]برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ترمیم معدل در کنکور سراسری 98 با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

[/font]
[font=tahoma]در سال های گذشته تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری به صورت مثبت بود. در واقع اگر نمرات داوطلب بالا بود، به صورت مثبت تاثیر داشت و اگر نمران داوطلب پائین بود، تاثیر منفی برای او لحاظ نمی شد. ولی با توجه به آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری، تغییراتی در روش تاثیر معدل در کنکور در کنکور سراسری ایجاد شده است. بدین صورت که نمرات پائین داوطلب برخلاف سال های گذشته، به صورت تاثیر منفی برای او لحاظ می شود. بنابراین این تغییرات باعث ایجاد نگرانی برای دانش آموزانی است که در امتحانات نهائی سال سوم یا پیش دانشگاهی، نمرات خوبی کسب نکرده اند. راه حلی که این دسته از دانش آموزان می توانند با به کارگری آن نمرات خود را بهتر کنند، روش ترمیم معدل است. در ادامه مطلب توضیحاتی در خصوص شرایط و نحوه درخواست ترمیم معدل ارائه شده است که پیشنهاد می شود با دقت و تا انتها مطالعه نمائید. همچنین برای دریافت راهنمائی های بیشتر با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره  تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را بیابید.  [/font]
[font=tahoma]داوطلبان توجه داشته باشند این طرح فقط نمراتی که در کنکور تاثیر دارند را تغییر داده و دیپلم جدیدی برای شما صادر نخواهد شد.[/font]
[font=tahoma]شرایط ترمیم معدل در کنکور سراسری 98[/font]
[list]

[*] میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 بر اساس نمره هر درس است و معدل نهائی تاثیر گذار نخواهد بود. بدین صورت که نمره درس شیمی بر درس شیمی یا نمره درس ریاضی بر درس ریاضی تاثیر می گذارد.

[*]باتوجه به تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در سال آینده، داوطلبان کنکور سراسری باید علاوه بر آمادگی برای  کنکور 98، خود را برای امتحانات نهائی نیز آماده کنند.

[*]تمام دانش آموزان مجاز به شرکت در طرح ترمیم معدل می باشند اعم از دانش آموزانی که نمره 19 کسب کرده اند یا دانش آموزانی که نمره 10 کسب کرده اند، می توانند در این طرح شرکت کنند و نمره خود را افزایش دهند.

[*]طرح ترمیم معدل در 3 دوره خردادماه، شهریور ماه و دی ماه اجرا می شود و دانش آموزان می توانتد در این این 3 دوره ثبت نام کنند.

[*]دانش آموزان فقط مجاز به ثبت نام در یکی از این 3 دوره می باشند. برای مثال نمی توانند یکی از دروس خود را در خرداد ماه و یکی از دروس خود را در شهریور یا دی ماه، امتحان دهند و همه ی دروس خود را فقط در یکی از این سه دوره می توانند امتحان دهند.

[*]زمان ثبت نام برای طرح ترمیم معدل، 30 الی 45 روز قبل از برگزاری امتحان است.

[*]برای انجام مراحل ثبت نام، باید به یکی از مدارس بزرگسال منطقه خود مراجعه کنید. ( آدرس مدارس بزرگسال را، می توانید از آموزش و پرورش منطقه خود دریافت کنید.

[*]محدودیتی در تعداد دروس امتحانی وجود ندارد و دانش آموزان مجاز هستند که در هرچند تا دروسی که میخواهند، ثبت نام کنند.

[*]تمام کسانی که دیپلم خود را از سال 84 و به قبل دریافت کرده اند، نیازی به شرکت در طرح ترمیم معدل ندارند زیرا سوابق تحصیلی برای آن ها لحاظ نمی شود.

[*]کسانی که موفق به دریافت مدرک دیپلم حود نشده اند مجاز به شرکت در طرح ترمیم معدل نمی باشند زیرا یکی از شرایط ثبت نام در طرح ترمیم معدل، داشتن مدرک دیپلم می باشد.

[*]اگر پس از شرکت در طرح ترمیم معدل، نمره ی کسب شده شما پایین تر از نمره قبلیتان باشد، بالاترین نمره برای شما منظور می شود.
[/list]
[font=tahoma]شرایط ترمیم معدل در کنکور سراسری 98[/font]

[list]

[*]دانش آموزان فقط مجاز به شرکت در طرح ترمیم معدل دروسی هستند که در کنکور سراسری، تاثیر گذار می باشد.

[*]امتحانات طرح ترمیم معدل همزمان با امتحانات نهائی دانش آموزان می باشد.

[*]هر دانش آموز، مجاز است که فقط یکبار در طرح ترمیم معدل شرکت کند.

[*]نمرات جدید، بر روی کارنامه ثبت نمی شود و این نمرات صرفا برای تاثیر در کنکور سراسری می باشد.

[*]هزینه ثبت نام در طرح ترمیم معدل شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد که برحسب منطقه زندگی، این مبلغ متغیر است. ولی برای هر یک از دروسی که ثبت نام می کنید باید شهریه متغیر جداگانه پرداخت نمائید.

[*]با توجه به اینکه در سال 98، امتحانات نهائی برای دانش آموزان نظام جدید یعنی سال دورازدهمی ها، برگزار می شود، بنابراین در حاضر مشخص نیست که برای طرح ترمیم معدل داوطلبان نظام قدیم سوالات مجزا طراحی می شود یا خیر.

[*]سوابق تحصیلی حداکثر تا 30 درصد در کنکور سراسری موثر است، بدین صورت که 20 درصد تاثیر قطعی و 10 درصد تاثیر مثبت اعمال می شود.

[*]آن دسته از داوطلبانی که دیپلم یکی از رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، انسانی و علوم معارف اسلامی در نظام آموزشی جدید و در سال 98 دریافت می کنند، و امتحانات دروس سال دوازدهم آن ها به صورت نهایی و هماهنگ برگزار می شود، تاثیر سوابق تحصیلی آن ها به صورت 20 درصد تاثیر قطعی و 10 درصد تاثیر مثبت، منظور می گردد.

[*]داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی هستند مشمول اعمال سوابق تحصیلی می باشند و بدین صورت است که 20 در صد تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم، و 5 درصد تاثیر سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی، لحاظ می گردد.
[/list]
[font=tahoma]برای کسب اطلاعات بیشتر، با مرکز مشاوره تلفنی ایران مشاوره  تماس حاصل فرمایید.[/font]

[font=tahoma]برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ترمیم معدل در کنکور سراسری 98 با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

[/font]
[font=tahoma]سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…[/font]
[font=tahoma]منبع : شرایط ترمیم معدل در کنکور سراسری 98[/font]