تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سودجویی از متقاضیان اخذ ویزای تضمینی کانادا با 5 دروغ بزرگ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در این قسمت میخواهیم شما را با برخی از سود جویی های موجود در زمینه ویزای تضمینی 5 ساله کانادا آشنا کنیم:
1. اجبار متقاضیان به اخذ ویزای شینگن:
بار ها و بار ها متقاضیان ویزای مولتیپل کانادا به ما مراجعه کرده اند و اظهار داشته اند که کارگزار و یا آژانس ایشان را اجبار به اخذ ویزای شینگن کرده است. توجه داشته باشید که ویزای شینگن در اخذ ویزای مولتیپل کانادا موثر است اما، لزومی به داشتن ویزای شینگن نیست! متقاضی با دارا بودن تاریخچه سفری مناسب از قبیل سفر به کشور های ترکیه، چین، ماکائو، هند و کشور هایی از این قبیل که تاریخچه سفری مناسبی برای اخذ ویزای مولتیپل کانادا تضمینی می باشد نیازی به دارا بودن ویزای شینگن ندارند. اما کارگزاران ایشان را اجبار به گرفتن ویزای شینگن می کنند.

2. شینگن ندارید، ما به شما لیبل صوری می دهیم!
لیبل صوری ویزای شینگن یک جعل سند است و همینطور به تنهایی معتبر نیست بلکه باید مهر ورود و خروج از کشور مربوطه را داشته باشدو همچنین در صورت مطلع شدن سفارت کانادا و سفارت کشوری که لیبل آن را جعل کرده اید، به شدت با شما برخورد خواهد شد.
 
 3. ویزای تضمینی فوری مولتیپل کانادا
ویزای فوری مولتیپل کانادا وجود ندارد. در ویزای کانادا مدت زمان مشخصی برای تائید مدارک وجود ندارد. متقاضی فقط می تواند زمان انگشت نگاری و عکس برداری را در زمان کمتری انجام دهد و پروسه تائید مدارک توسط سفارت کانادا بین 2 هفته تا 3 ماه متغیر است. پس هیچگونه ویزای فوری مولتیپل کانادا وجود ندارد.

4. در سفارت کانادا آشنا داریم!!!
از بزرگترین مزایای سفارت کانادا، مشخص نبودن افراد و محل تائید مدارک است. پس، هیچگونه رانت، پارتی بازی و مواردی از این قبیل برای تضمین ویزای کانادا وجود ندارد و این ها همه طمع سودجویان است.

5. گذاشتن دعوتنامه برای تضمینی شدن ویزای کانادا!!!
معمولا دعوت نامه هایی که به صورت جعلی روی مدارک شما گذاشته می شود از طرف اقوام درجه یک نیست و باید بدانید تنها دعوتنامه هایی اعتبار دارند و منجر به افزایش ضمانت ویزای شما می شوند که از طرف بستگان درجه یک شما و یا از طرف میزبانان گردشگران باشد. البته دعوتنامه به تنهایی تضمین کننده ویزای کانادا نمی باشد، هر چند که این دعوت نامه از بستگان درجه اول متقاضی باشد. دعوتنامه را در صورتی می توان تضمین کننده ویزا دانست که در کنار آن تاریخچه سفری مناسب، تمکن مالی و گردش حساب بالا وجود داشته باشد.
منبع: ویزای تضمینی کانادا
برای مشاوره پزشکی، دندانپزشکی و روانشناسی به لینکهای زیر مراجعه کنید:

http://www.iraniandoctor.org/
http://www.iraniandentist.org/
http://www.iranianpsychologist.org/