تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویژگی های آژانس های هواپیمایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  1534450233_I3wY9.jpg]
نقل‌قول:

6 ویژگی آژانس های هواپیمایی موفق
آژانس هواپیمایی موفق با مهارت های سازمانی عالی و مهارت های مردمی روبرو هستند. در زیر لیستی است که می توانید از آن برای بررسی اینکه آیا یک آژانس هواپیمایی موفق است یا خیر و همچنین اینکه آیا معیارهای لازم را دارد، استفاده کنید:
1 - آنها بسیار سازمان یافته اند
آژانس هواپیمایی برنامه ریزان خوبی هستند. برای آنها فراخواندن، رزرو، و برقراری ارتباط، یک کار متعادل روزانه است. مسئولیت های آنها شامل تنظیم پروازها، پردازش پرداخت ها ، تضمین اقامت، مذاکره، ارسال بلیط و مشاوره دادن به مشتریان است. نیازی به گفتن نیست،
آژانس مسافرتی باید بتوانند چند کار انجام دهند.
2 – آنها دارای چشم انداز هستند
نه تنها کارکنان آژانس های هواپیمایی باید رهبران اجرایی باشند، بلکه باید داری چشم انداز نیز باشند. برنامه ریزی تعطیلات فوق العاده به ذهنی الهام بخش نیاز دارد. یک کارمند آژانس مسافرتی باید وقت کافی برای درک نیازهای مشتری صرف کند تا متوجه شود که مشتری از سفر خود چه می خواهد و سپس پایه ای برای یک تجربه فراموش نشدنی را فراهم می کند. تصور تجربه دلخواه مشتری تان، بخش جدایی ناپذیر برنامه ریزی دقیق آن است.
3 - آنها دارای مهارت های عالی مردمی هستند
آژانس های هواپیمایی موفق دارای مهارت های ارتباطی عالی و توانایی الهام بخشیدن و نفوذ در افراد هستند. بخش بزرگی از این کار شامل ملاقات قشر مختلفی از مردم جالب توجه است، که نیازمند تطبیق پذیری است. این بدان معنی است که کار شما هرگز یکنواخت نخواهد بود. همچنین شما نیاز به تحمل بالا و توانایی مقابله با انتظارات غیر واقعی از مشتریان خاص دارید. در نهایت، کارمندان آژانس های هواپیمایی فروشندگان با استعدادی هستند، که بیشترین ارزش را برای پول مشتریان خود قائل هستند و این کار را با شور و شوق انجام می دهند.
[تصویر:  2486714.jpg]
4 – آنها مبتکر هستند
آژانس های هواپیمایی که واقعا در صنعت پیشرفت کرده اند با انگیزه های زیادی رو به جلو حرکت می کنند. به عنوان یک آژانس مسافرتی
، شما می توانید با پیدا کردن یک بازار تبدیل به متخصص در زمینه خود شوید، که در آن بازار شما می توانید ارزش بیشتری برای یک پایه مشتری خاص فراهم کنید.
5 - آنها به خوبی در اینترنت وارد هستند
آژانس های هواپیمایی با منابع و اطلاعات سفر بی شماری آنلاین رقابت می کنند، بنابراین برای آنها بهتر است از آنچه به صورت آنلاین اتفاق می افتد، باخبر باشند. هنگامی که شما در یک
بهترین آژانس هواپیمایی کار می کنید، اکثر مشتریان شما قبلا مکان هایی را که می خواهند بازدید کنند، بررسی کرده و گزینه های سفر و اقامت را جستجو کرده اند. آگاهی از قبل نسبت به این مکان ها و گزینه به شما برتری می دهد. اگر شما برای یک آژانس مسافرتی کار نمی کنید، این امر حتی دارای اهمیت بیشتری است.
6 - آنها ذاتا جستجوگر هستند
احساس ذاتی ماجراجویی برای این کار حیاتی است. کارمندان آژانس های هواپیمایی علاقه مند به کشف جهان، به صورت جسمی و آنلاین هستند. البته، با داشتن کار دفتری، فرصت های سفر محدود و دسترسی یک مسئله است، اما کارکنان دفاتر هواپیمایی هنگامی که معاملات خوب در دسترس قرار می گیرند بسیار فوری آگاه می شوند و آنها می توانند از این دانش به خوبی برای خود استفاده کنند. کارمندان مستقل، باید سعی کنند تا آنجا که ممکن است جهان را کشف کنند. برنامه ریزی سفر به جایی که شما به شخصا تجربه کرده اید، به اعتبار و ارزش سرویس دهی شما اضافه می کند.منبع:بهترین آژانس هواپیمایی