تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آموزش تصویری ورزش یوگای صورت (جدیدترین روش)
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
انچه در این پست می خواهیم به شما ارائه دهیم در ادامه آموزش های کاربردی ورزش یوگا، یعنی آموزش تصویری جدیدترین ورزش یوگای صورت می باشد. دقت کنید که این آموزش ها باید خیلی اصولی و از روی تصاویری که در متن آورده شده انجام شود تا به نتیجه مطلوب و دلخواه برسید.
مقدمه:
یوگای صورت که در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است یکی از روش های طب سنتی شرقی است که به تازگی در غرب همراه با روش های ماساژ محبوب شده است. یوگای صورت تمرینی برای تقویت ماهیچه های صورت، گونه و گردن می باشد و همچنین باعث نرمی پوست صورت می شود که تکرار این تمرینات و تدوام انجام آنها یکی از نکات مهم و کلیدی برای رسیدن به هدف است. همانند هر تمرین دیگر نتایج به صورت فوری ظاهر نمی شوند و به تدریج ماهیچه ها تقویت می شوند، فقط کافی است در انجام تمرینات پشتکار داشته باشید.
کلیپ آموزش تمرینات یوگای صورت:
 

آموزش تصویری یوگای صورت برای درمان چین و چروک پیشانی
تمرینات یوگای صورت به چند دسته تقسیم می شوند و چون قصد ما انجام جدیدترین و بهترین تمرینات است، در این بخش مراحل انجام بهترین روش برای جلوگیری و رفع چین و چروک عمیق روی پیشانی را به صورت تصویری مشاهده خواهید کرد.
مرحله اول :بهتر است مقابل آینه بایستید تا تمام حرکات صورت را به خوبی مشاهده کنید و تمرینات را بدون اشکال و بدون خطا انجام دهید.
[تصویر:  -صورت1.jpg]
مرحله دوم : برای شروع باید با حرکت ملایم پیشانی آغاز کنید. با فشارهای ملایم روی پیشانی چروک های افقی پیشانی را تحریک کنید و تنش در این قسمت را از بین ببرید.
مرحله سوم : در این مرحله بایدروی پیشانی تمرکز کنید و فکر کنید که این قسمت مثل یک شیشه ظریف و شکننده است. همانطور که می دانید تصور کردن یکی از بخش های مهم ورزش یوگا است چرا که استادان این رشته می گویند وقتی چیزی را باور داشته باشی تحقق آن حتمی خواهد بود . نوک انگشتان را روی پیشانی در قسمت کناره ها قرار دهید و به صورت عمودی. فشار های بسیار ملایمی را وارد کنید. چشمانتان را ببندید و به آرامی انگشتان را با همان میزان فشار به سمت بالا و خط رویش موها بکشید و در انتهای قسمت اتصال پوست پیشانی به موها انگشتان را از روی پوست برداشته و دوباره حرکت را انجام دهید. این جرکت بایستی ۳ مرتبه به صورت ۲ بار ۲ بار تکرار کنید.
[تصویر:  -صورت2.jpg]
مرحله چهارم : تمرین بعدی که باید انجام د در پوست اطراف چشم و گوشه های پیشانی انجام خواهد شد . این حرکت به دلیل تغییر مسیرهای دورانی موجب آرامش و تقویت عضلات این بخش از صورت می شود. انگشتان سبابه را در هر دو سمت روی دورترین قسمت ابرو قرار داده , به آرامی و با دقت به سمت خارج و خط مو ها پوست را به شکل دورانی ماساژ دهید. این حرکت هم بایستی با چشمان بسته انجام شود . این حرکت را نیز ۳ مرتبه با تکرار ۲ مرتبه ای انجام دهید . حرکات دورانی در اطراف ابرو و کناره های پیشانی گردش خون و عضلات پیشانی را بهبود می بخشد.
[تصویر:  -صورت3.jpg]
مرحله پنجم : این تمرین که خیلی هم مؤثر است با کشش بیشتری همراه است. نوک دو انگشت دست را روی قسمت ۲/۳ ابرو قرار دهید درست در خط بالای ابرو و با فشاری ملایم به سمت بالا هدایت کنید مانند مسواک زدن که از سمت لثه به قسمت تاج دندان انجام می شود . قبل از آغاز حرکت بعدی این حرکت را دو بار با دقت تکرار کنید.
[تصویر:  -صورت4.jpg]
مرحله ششم : این تمرین در ابتدا به تصور نیاز دارد. یعنی باید تجسم کنید که پیشانی شما همانند یک لایه شیشه است و در حین انجام حرکات با نهایت دقت این کار را انجام دهید. حالا نوبت حرکت موثر است که نیاز به تمرکز بالا دارد. چشمانتان را تا حد ممکن ببندید و به سمت داخل فشار دهید، دقت کنید که به هیچ وجه نباید خط و چروکی روی پیشانی تان ایجاد شود. مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه در همین حالت باقی بمانید.
[تصویر:  -صورت.jpg]
مرحله هفتم : تمرینی که در این مرحله بایدانجام دهید دقیقاً عکس حرکت قبلی است به این روش که چشمانتان را تا حد ممکن باز کنید باز هم بدون ایجاد هیچ خط و چروکی روی پیشانی. ۱۰ ثانیه در همین حالت بمانید و به حالت عادی بازگردید.
مرحله هشتم : این تمرین که آخرین مرحله می باشد حرکت صورت شیر نام دارد که در آن بایستی کشش کاملی در صورت ایجاد شود . زبانتان را تا انتها بیرون آورده و کشش ایجاد کنید، باز شدن دهان و گشاد شدن چشمان در این حرکت باعث می شود که تمامی عضلات صورت به تخلیه تنش برسند.
[تصویر:  -صورت6.jpg]
کاربران گرامی ! چنانچه سؤالی در زمینه این مطلب دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا به آن پاسخ دهیم.


۶۰ عکس آموزنده با متن انگلیسی که باید در آرشیو خود داشته باشید!


آموزش کامل زبان گرجی در سفر (لغات،جملات و اصطلاحات کاربردی)


دانلود ۱۶ کلیپ گلچین شده و بسیار کاربردی آموزش زبان ترکی استانبولی بابک


دانلود رایگان ۸ درس مهم و کاربردی آموزش زبان چکی (فیلم+ pdf)
آموزشگاه زبان در کرج، اموزشگاه زبان کرج،موسسه زبان در کرج، موسسه زبان کرج،بهترین کلاس زبان در کرج، بهترین کلاس زبان کرج، بهترین آموزشگاه زبان در کرج، بهترین آموزشگاه زبان کرج، بهترین موسسه زبان در کرج، بهترین موسسه زبان کرج، کلاس زبان فردیس، کلاس زبان در فردیس، کلاس زبان مناطق کرج، کلاس زبان در مناطق کرج، کلاس زبان مهر شهر، آموزش زبان در کرج، مکالمه زبان در کرج، کلاس مکالمه زبان در کرج، کلاس زبان بزرگسالان در کرج، اموزشگاه زبان گوهردشت.
کلاس زبان کودکان در کرج
موسسه زبان کودکان در کرج
آموزشگاه زبان کودکان در کرج


tlps.ir