تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: فیفا یا pes?
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از چالش های هواداران بازی های کامپیوتری در زمینه فوتبال انتخاب بین pes  و فیفا است و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند در مطلب زیر درباره آخرین نسخه های این دوبازی محبوب می پردازیم.
1- گرافیک و جلوه بصری : هر دو بازی در این بخش عالی به نظر می رسند نقاط قوت fifa را می توان در تنوع استادیوم ها و کیفیت چمن و جو ورزشگاه دانست در مقابل pes با کار کردن روی چهره های بازیکن ها گوی سبقت را از فیفا ربوده است و باعث هیجان در گیمر می شود. 
2-صدا و گزارشگر : به جرات می توان می توان فیفا را در این بخش با اختلاف فاحش نسبت به pes  معرفی کرد استفاده از گزارشگرهای با تجربه در بازی و واکنش های آن ها در طول بازی و همچنین شبیه سازی فوق العاده جو ورزشگاه های لیگ های معتبر دلیل برتری آن ها بر رقیب دیرینه خود می باشد.
3-آیتم های مختلف بازی :  pes در بخش مستر لیگ دارای سابقه طولاتی تر نسبت به فیفا می باشد ولی در سالیان اخیر فیفا با بالا بردن و اضافه کردن آیتم های جدید در این بخش از جمله خرید در نیم فصل و دادن تمرینات مختلف به بازیکن ها گوی سبقت از رقیب خود ربوده است هم چنین در قسمت journey  که در آن وظیفه کنترل کردن بازیکن فوتبال است تا به موفقیت برسد از جدیدترین آیتم های فیفا است. 
در آخر لازم به ذکر است طبق نظرسنجی های مختلف  بازی فیفا  در نسخه آخر خود نسبت به pes  فنی تر و مهیج تر بوده و طرفداران بیش تری کسب کرده است.