تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: وظایف شرکت باربری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تماس با بهترین باربری برای کمک به اسباب کشی خانه شما، باعث میشود جابه جایی شما بسیار آسان تر شود. البته همه شرکت های باربری مشابه هم نیستند و نوع خدماتی که ارائه می دهند با هم تفاوت دارد. بنابراین به شما توصیه می شود تا با وظایف یک شرکت باربری آشنا شوید تا بدانید با هزینه ای که می کنید چه خدماتی را باید دریافت کنید.
در اینجا قصد داریم وظایف و مسئولیت های یک اتوبار مورد اطمینان را بیان کنیم.
وظایف یک شرکت باربری
 

[list]
[*]اعلام دقیق هزینه باربریشرکت باربری موظف است با توجه به بار شما و اقلامی که قرار است جابه جا شود، میزان دقیق هزینه باربری را به شما اعلام کند. آنها وظیفه دارند هزینه های متغیر و جانبی را نیز به اطلاع شما برسانند تا شما بدانید که هنگام اتمام کار دقیقا چه مبلغی را باید پرداخت کنید.
[*]مشاوره برای تعیین روز و ساعت مناسب اسباب کشیانتخاب روز و ساعت مناسب جابه جایی نقش مهمی در سهولت و کاهش هزینه های اسباب کشی شما دارد. شرکت باربری با توجه به تجربه خود در این زمینه می تواند مشاوره خوبی برای تعیین بهترین زمان باربری به شما بدهد. اتوبار مطمئن مواردی چون ساعت شلوغی، توان کارگرها در طول روز( معمولا در ساعات ابتدایی روز توان بیشتری دارند) و ... را در نظر می گیرد و بهترین زمان اسباب کشی را به شما پیشنهاد می دهد. آنها همچنین میتوانند روز مناسب اسباب کشی را نیز به شما پیشنهاد دهند(با  توجه به شلوغی آخر هفته، معمولا اواسط هفته زمان مناسبی برای اسباب کشی میباشد.)
[*]راهنمایی برای انتخاب ماشین باربرییک شرکت باربری مورد اعتماد، باید با توجه به حجم و وزن بار شما مناسب ترین ماشین باربری را به شما پیشنهاد دهد. هر ماشین باربری خصوصیات متفاوتی دارد که با توجه به بار شما باید انتخاب شود. مناسب ترین ماشین باربری برای اسباب کشی کامیونت مسقف فلزی است که دیواره کابین آن با موکت و یا سایر مواد عایق است. برای بارهای صنعتی با توجه به فلزی بودن کابین(سنگین شدن بیش از حد)، کامیونت کابین فلزی اصلا مناسب نیست.
[*]مشاوره برای تعداد کارگر مورد نیازانتخاب تعداد کارگر مناسب نقش زیادی در سرعت جابه جایی و در نتیجه هزینه های باربری شما دارد. اتوبار باید با توجه به میزان بار شما و تعداد طبقاتی که باید بار جابه جا شود، تعداد کارگران کافی برای جابه جایی را به شما اعلام کند. استفاده از تعداد کارگران ناکافی سبب افزایش زمان اسباب کشی و با توجه به ساعتی بودن هزینه کارگر، شما پول بیشتری برای کارگر حمل بار می پردازید. همچنین به دلیل خستگی بیش از حد کارگران(فشار زیاد به دلیل عدم کارگر کافی) ممکن است اثاثیه شما حین جابه جایی آسیب ببیند.
[/list]عدم تاخیر در اعزام نیروی باربری

اگر شما قصد اسباب کشی داشته باشید، حتما از قبل برای آن برنامه ریزی می کنید. مثلا از محل کار خود مرخصی گرفته و از دوستان و آشنایان خود می خواهید که به شما کمک کنند. بنابراین سر وقت انجام شدن اسباب کشی برای شما خیلی مهم است و تاخیر در آن سبب بهم ریختن برنامه های شما می شود. شرکت باربری موظف است سر موقع و بدون تاخیر نیروهای خود را به محل مورد نظر اعزام کند.
جابه جایی ایمن و بدون خسارت

قطعا برای شما مهم است که اثاثیه منزل شما سالم و بدون کوچکترین شکستگی، فرو رفتگی و یا هرگونه آسیبی به خانه جدید شما برسد. موارد زیادی مشاهده شده که لوازم منزل حین جابه جایی دچار آسیب شده اند. شرکت باربری متعهد به سالم رسیدن بار شما و همچنین جلوگیری از خطرات دیگر از جمله سرقت است.
دریافت وجه طبق توافق قبلی

شرکت باربری موظف است در هنگام تسویه حساب، همان مبلغ اولیه را که به شما اعلام کرده از شما دریافت کند. آنها حق دریافت هیچ هزینه اضافی مانند انعام و ... را از شما ندارند.
استفاده از نیروهای فنی متخصص

نیروهای حرفه ای و متخصص می توانند اثاثیه شما را سالم و ایمن جابه جا کنند. آنها آموزش دیده اند و سالها در این کار تجربه دارند. شرکت باربری موظف است برای اسباب کشی شما از این نیروهای حرفه ای و مجرب استفاده کند. همچنین آنها مسلط به امور فنی که در اسباب کشی لازم است، هستند. مهارت هایی نظیر بسته بندی لوازم منزل، باز و بسته کردن لباسشویی، یخچال ساید، ماشین ظرفشویی، لوستر، باز و بسته کردن تخت و ... میباشند که نیاز به تخصص دارند و کارگران باربری باید به آنها مسلط باشند. البته این خدمات در صورت درخواست مشتریان انجام می شود.
رعایت اصول و اخلاق کاری شرکت باربری
شرکت باربری موظف به رعایت اصول و اخلاق کاری حرفه ای است. گاهی دیده شده که با توجه به ساعتی بودن هزینه های باربری، به عمد اتلاف وقت انجام می شود. اقداماتی نظیر دیر حرکت کردن، عبور از مناطق پرترافیک، تاخیر در بارگیری و تخلیه صورت می گیرد تا هزینه بیشتری را از مشتری دریافت کنند. یک اتوبار مطمئن، متعهد به انجام اسباب کشی در کمترین زمان ممکن در عین ایمنی است.
ایران کشوری با تمدن و فرهنگ بسیار غنی و سفره ایرانی سفره ای رنگین است. ایرانیان از گذشته توجه ویژه ای به غذای خود داشته اند.
معرفی بهترین رستوران های ایرانی

Iranian Restaurant
Persian Restaurant
Iranian food
Persian food