تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[img=600x0]https://iranmoshavere.com/wp-content/uploads/2017/11/%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D9%87%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%86-1.jpg[/img]اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

با پیشرفت های روز افزون جوامع مختلف در کشور ما نیز نیاز به افراد توانمند و مستعد برای به دست گرفتن راس امور بیش از گذشته احساس می شود مسلما تربیت چنین افرادی نیاز به پایه ریزی هایی دارد و اگر قصد تربیت چنین افرادی را داریم می بایست از تربیت دانش آموزان در سنین کم شروع کنیم. بخاطر میل به این هدف است که روز به روز علاقه والدین به تحصیل فرزندانشان در مدارس برتر از جمله مدارس تیزهوشان افزایش می یابد و برنامه ریزی های زیادی برای موفقیت در آزمون ورودی این گونه مدارس می کنند. به دلیل اهمیت و تعداد زیاد داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان تصمیم گرفتیم در این مقاله توضیحاتی در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان و نحوه ی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ارائه دهیم البته توضیح مختصری نیز در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 و شرایط ثبت نام ششم به هفتم و نهم به دهم ارائه خواهیم داد. اگر نیاز به اطلاعاتی در رابطه با منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ، منابع آزمون تیزهوشان نهم ، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 97 و برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97 روی لینک مورد نظر کلیک کنید و یا برای مشاوره با بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید.


زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان
 ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98  نهم به دهم از اواخر فروردین ماه 97 آغاز و تا 5 اردیبهشت ماه ادامه می یابد همچنین ثبت نام مقطع ششم به هفتم از 19 خرداد آغاز و تا 24 خرداد ماه نیز ادامه داشته است. برای ثبت نام در این آزمون می بایست به سامانه ثبت نام آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان مراجعه کنید. در این مرحله یک لیست از تمام مدارس تیزهوشانی که در نزدیکی محل سکونت شما وجود دارد ارائه می شود که طبق این لیست می توانید حداکثر 3 انتخاب داشته باشید و سپس تمام مشخصات شخصی و تحصیلی خواسته شده را تکمیل کنید تا ثبت نام انجام شود. برای دریافت سریع اخبار مربوط به آزمون تیزهوشان می توانید با مشاوران ایران مشاوره تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.


شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 98 – 97
شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
مدارک لازم جهت ثبت نام ، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی، پرداخت مبلغ اعلام شده در زمان ثبت نام به حساب بانک ملی، که شعبه ی آن توسط مدرسه تعیین می شود و اسکن فایل عکس جهت استفاده در کارت ورود به جلسه می باشد. از جمله شرایط لازم جهت ثبت نام در این آزمون نیز عبارتند از :
[list]
[*]داشتن تابعیت ایرانی ( البته اتباع غیر ایرانی نیز با شرایط خاص می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. )

[*]کسب نمرات عالی در تمامی درس ها و یا یکی از درس ها در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی
[/list]
شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 98 – 97
مطمئنا طبق سال های گذشته یکی از شرایط شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان در مقطع نهم به دهم داشتن تابعیت ایرانی است، البته اتباع خارجی نیز می توانند در شرایط خاص در این آزمون شرکت کنند و می بایست معدل سال هشتم دانش آموزانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، باید بالای 19 باشد.


زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
آزمون تیزهوشان نهم به دهم در 11 خرداد 97 و آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 5 مرداد برگزار می شود. یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون باید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان از کارت ورود به جلسه خود یک پرینت تهیه نمایید. به همراه داشتن این کارت برای حضور در آزمون الزامی می باشد زیرا دارای اطلاعات مهم و شخصی داوطلب می باشد و در صورت همراه نداشتن کارت از ورود شما به محل برگزاری آزمون جلوگیری می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 97 نیز به احتمال زیاد همچون سال های گذشته اوایل تیر ماه خواهد بود که از طریق، سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام می شود. به محض دریافت آخرین اطلاعات مربوط به زمان اعلام نتایج در همین مقاله به اطلاعتان خواهیم رساند.


نحوه ی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 97 
بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان برخی از دانش آموزان نسبت به نتایج آزمون خود اعتراض دارند و می خواهند که به این موضوع رسیدگی شود. خبر خوبی که می خواهیم به شما بگوییم این است که در سال های گذشته عده ای از دانش آموزانی که اعتراض خود را ثبت نمودند نمره قبولی را کسب و توانستند به مدارس تیزهوشان راه یابند. بنابراین فکر نکنید اعتراض بی نتیجه خواهد بود. سوالی که بسیاری از دانش آموزان پذیرفته نشده در آزمون تیزهوشان در سال های گذشته از مشاوران می پرسند این است که چگونه باید اعتراض بزنیم ؟ توجه داشته باشید که پس از اعلام نتایج سریعا امکان ثبت اعتراض وجود ندارد بلکه می بایست صبر کرده و در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد و پس از اینکه سامانه اعتراض راه اندازی شد می توانید با استفاده از کد ملی و کد رهگیری اعتراض خود را ثبت نمایید . پس از ثبت اعتراض در تیرماه می توانید در همان سامانه ای که نتایج آزمون تیزهوشان را مشاهده نمودید با استفاده از کد ملی و کد رهگیری نتیجه اعتراض خود را مشاهده نمایید. برای انجام مراحل ثبت اعتراض به نمرات تیزهوشان می توانید با مرکز ایران مشاوره تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.
برای اطلاع از آخرین اخبار تیزهوشان 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

[list]
[*]نام*

[*]نام خانوادگی*

[*]مقطع آزمون
[list]
[*]ششم به هفتم
[*]نهم به دهم
[/list]
[*]شماره تماس همراه*

[*]آدرس ایمیل

[/list]

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
аренда домов с последующим выкупом в подмосковье
http://arenda-s-vykupom.ru/aren/index.php?page=112
.