تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج مدارس شاهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اعلام نتایج مدارس شاهد 97 – 98
[img=600x0]https://iranmoshavere.com/wp-content/uploads/2018/02/%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF.jpg[/img]اعلام نتایج مدارس شاهد

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج مدارس شاهد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

ثبت نام مدارس شاهد برای مقطع اول ابتدایی از اوایل خرداد و ثبت نام پایه هفتم و دهم نیز از اوایل تیر ماه آغاز می گردد که در صورت وجود ظرفیت در میان پایه ها نیز ثبت نام انجام می گیرد. در یک مطلب مجزا به طور کامل به موضوع ثبت نام مدارس شاهد پرداخته ایم و در آن به اولویت ثبت نام دانش آموزان نیز پرداخته ایم که مبنای پذیرس در مدارس شاهد، خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان می باشند که در صورت وجود ظرفیت خانواده های فرهنگیان، قاریان قرآن و برگزیدگان مسابقات علمی در اولویت بعدی هستند. و اکنون قصد داریم به اعلام نتایج مدارس شاهد بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید و در نهایت اگر خود موفق به مشاهده نشدید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید و از قبولی یا عدم قبولی فرزند خود مطلع گردید.



[img=600x0]https://iranmoshavere.com/wp-content/uploads/2017/06/tizhushan-nemune1.gif[/img]


نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد 97 – 98
جهت مشاهده نتایج ثبت نام مدارس شاهد می بایست در زمان تعیین شده به سایت سجا به نشانی student.sajaa.medu.ir مراجعه نمایید. در قسمت مشخص شده  کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز را وارد نمایید. سپس در صورت ورود صحیح اطلاعات خواسته شده، نتیجه ثبت نام مدارس شاهد نمایان خواهد شد. هنگام مشاهده نتایج ممکن است با سه حالت موجه شوید. یا دانش آموز شما پذیرفته شده که در این حالت در کادری سبز رنگ به شما اعلام خواهد شد که با در دست داشتن مدارک در تاریخ مشخص شده به آموزشگاه مراجعه نمایید. در حالت دوم ممکن است نام دانش آموز در لیست ذخیره قرار بگیرد که در این حالت اگر تعدادی داوطب پذیرفته شده به هر دلیلی ثبت نام نکنند دانش آموزانی که در لیست ذخیره هستند مجاز به ثبت نام خواهند شد. و در حالت سوم نیز که ممکن است با آن مواجه شوید عدم پذیرش کلی دانش آموز می باشد. جهت اطلاع از نتایج ثبت نام مدارس شاهد می توانید با مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.


زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 97 – 98
از آن جا که ثبت نام در پایه های اول، هفتم و دهم به صورت اینترنتی و ثبت نام میان پایه ها به صورت حضوری انجام می گردد. بنابراین نتایج نیز در پایه های اول، هفتم و دهم به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد. که جهت مشاهده نتایج نیز می بایست در زمان تعیین شده به سایت سجا ( student.sajaa.medu.ir ) مراجعه نمایید. نتایج پایه اول ابتدایی در اواخر خرداد، نتایج پایه هفتم در اواسط تیر و نتایج پایه دهم نیز در اواخر تیرماه بر روی سایت سجا منتشر می گردد.


شرایط عمومی و علمی ثبت نام مدارس شاهد
ثبت نام در مدارس شاهد دارای یکسری شرایط عمومی و علمی می باشد که در این قسمت ابتدا شرایط عمومی و سپس شرایط علمی ثبت نام در مدارس شاهد را ذکر خواهیم کرد:
شرایط عمومی
[list]

[*]پایبند بودن خانواده به ارزش های اسلامی و تربیت دینی

[*]رعایت پوشش مناسب با سن دانش آموز به ویژه داشتن حجاب برتر برای دانش آموزان دختر

[*]دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری

[*]محل سکونت دانش آموز می بایست در محدوده تعیین شده باشد.
[/list]
شرایط علمی
[list]

[*]دانش آموزان مقطع دوم تا ششم ابتدایی می بایست در تمامی دروس خرداد ماه نمره ی خیلی خوب کسب کرده باشند.

[*]دانش آموزان پایه هفتم ، می بایست در تمامی دروس ششم ابتدایی نمره ی خیلی خوب و یا حداکثر یک نمره ی خوب و مابقی خیلی خوب کسب کرده باشند که البته فرزندان جانبازان 25 تا 50 درصد جانبازی می توانند در دو درس نمره ی خوب و مابقی را خیلی خوب کسب نمایند تا مجاز به ثبت نام گردند.

[*]دانش آموزان پایه دهم، می بایست حداقل نمره ی سالانه خرداد سال تحصیلی قبل آنها در دروس اختصاصی 16 باشد.
[/list][img=600x0]https://iranmoshavere.com/wp-content/uploads/2017/06/tizhushan-nemune1.gif[/img]

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج مدارس شاهد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…
منبع : اعلام نتایج مدارس شاهد
ایران کشوری با تمدن و فرهنگ بسیار غنی و سفره ایرانی سفره ای رنگین است. ایرانیان از گذشته توجه ویژه ای به غذای خود داشته اند.
معرفی بهترین رستوران های ایرانی

Iranian Restaurant
Persian Restaurant
Iranian food
Persian food