تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام مدارس شاهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرایط ثبت نام مدارس شاهد 97
[img=600x0]https://iranmoshavere.com/wp-content/uploads/2018/02/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF-1.jpg[/img]ثبت نام مدارس شاهد

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام مدارس شاهد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

این روزها انتخاب مدرسه به یکی از دغدغه های مهم اولیا تبدیل شده است و به تحقیق در رابطه با اینکه کدام مدرسه کیفیت آموزشی بهتری دارد، می پردازند و این موضوع از جمله سوالات پر تکرار در تماس با مشاوران مرکز ایران مشاوره می باشد. به همین دلیل در مقالات قبلی به شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی و شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان پرداخته ایم و اکنون قصد داریم به ویژگی ها و شرایطثبت نام مدارس شاهد بپردازیم. اگر بخواهیم به طور خلاصه و در حد چند جمله ویژگی های مدارس شاهد را بیان کنیم می توان گفت که این مدارس جهت ارائه ی خدمات آموزشی با کیفیت برای فرزندان شاهد و ایثارگر تاسیس شده است ( البته در صورت وجود ظرفیت و شرایط دیگر از دانش اموزان دیگر نیز ثبت نام به عمل می آید ). علاوه بر توجه به کیفیت آموزشی یکی دیگر از تمایزات این مدارس نسبت به مدارس دیگر، توجه ویژه به برنامه های فرهنگی و فضای آموزشی مذهبی می باشد. اگر شما نیز قصد ثبت نام در این مدارس را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

 



[img=600x0]https://iranmoshavere.com/wp-content/uploads/2017/06/tizhushan-nemune1.gif[/img]


اولویت ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد
همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد این مدرسه صرفا جهت تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر تاسیس شده است که در صورت وجود ظرفیت و همچنین شرایط خاصی امکان ثبت نام و پذیرش دانش آموزان عادی نیز وجود دارد که در این قسمت اولویت پذیرش دانش آموزان در این مدارس را ذکر می کنیم. اولویت اول با فرزندان جانبازان تا 25 درصد جانبازی و همچنین خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر می باشد. اولویت دوم به فرزند جانباز تا 25 درصد تعلق می یابد. اولویت چهارم با خواهر زاده یا برادرزاده شهید و جانباز بالای 70 درصد می باشد. اولویت بعدی با نوه ی آزاده و جانباز 50 تا 70 درصد است. فرزندان جهادگر و رزمنده بسیجی، فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه، نوه آزاده و جانباز 50 تا 69 درصد، فرزند همسر شهید، جانباز بالای 50 درصد و آزاده و دانش آموزان جانباز می باشد. 


شرایط عمومی ثبت نام در مدارس شاهد
ثبت نام در مدارس شاهد دارای یکسری شرایط عمومی می باشد که در این قسمت به ذکر این موارد می پردازیم:
شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد
رعایت پوشش مناسب با سن دانش آموز به ویژه داشتن حجاب برتر برای دانش آموزان دختر
پایبند بودن خانواده به ارزش های اسلامی و تربیت دینی
داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری
محل سکونت دانش آموز در محدوده تعیین شده باشد.



شرایط علمی ثبت نام در مدارس شاهد 97
ثبت نام در مدارس شاهد علاوه بر داشتن شرایط عمومی دارای یکسری شرایط علمی نیز می باشد. که شرایط علمی هر مقطع را به طور جداگانه در این قسمت ذکر می کنیم.
                           شرایط علمی ثبت نام در مدارس شاهد
مقطع دوم تا ششم ابتدایی
 کسب نمره ی خیلی خوب در تمامی دروس خرداد ماه
مقطع هفتم متوسطه
کسب نمره ی خیلی خوب در تمامی دروس ششم ابتدایی و یا کسب حداکثر یک نمره ی خوب و مابقی خیلی خوب که البته فرزندان جانبازان 25 تا 50 درصد جانبازی می توانند در دو درس نمره ی خوب و مابقی را خیلی خوب کسب نمایند تا مجاز به ثبت نام گردند.
مقطع دهم متوسطه
کسب حداقل نمره ی سالانه 16 در دروس اختصاصی خرداد سال تحصیلی قبل



زمان ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98
ثبت نام در مقطع اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه انجام می شود. البته در صورت وجود ظرفیت در میان پایه ها نیز ثبت نام انجام می گیرد. ثبت نام اول ابتدایی حدودا از 3 تا 15 خرداد و ثبت نام پایه هفتم 1 تا 14 تیر و در پایه دهم ثبت نام از 7 تا 20 تیر انجام می شود. ثبت نام برای دانش آموزانی که قصد ثبت نام در میان پایه ها را دارند، در صورت وجود ظرفیت از یکم تا دهم مرداد ماه و به صورت حضوری انجام می شود. لازم به ذکر است که ثبت نام مقاطع اول ابتدایی و هفتم و دهم متوسطه به صورت اینترنتی و از طریق سایت student.sajaa.medu.ir انجام می گیرد.


شهریه مدارس شاهد 97 – 98
آموزش و پرورش جهت فعالیت های فوق برنامه و کلاس های تقویتی مدارس شاهد کمک های سرانه ای انجام می دهد ولی با این حال این مدارس از دانش آموزان نیز مبلغی را به عنوان شهریه دریافت می کنند که در این قسمت شهریه هر مقطع را به طور جداگانه ذکر خواهیم کرد. از آنج جا که فعلا شهریه دقیق مدارس شاهد برای سال تحصیلی 97 – 98 اعلام نگردیده است به همین دلیل میزان شهریه ها را به طور تقریبی بر اساس شهریه سال تحصیلی 96 – 97 نوشته ایم که به محض اعلام دقیق میزان شهریه ها، مبالغ را بروز رسانی خواهیم کرد.
[list]

[*]شهریه دوره ابتدایی حدودا بین 390 هزار تا 590 هزار تومان می باشد.

[*]شهریه دوره متوسطه اول ( پایه هفتم تا نهم متوسطه ) حدودا بین 450 هزار تا 670 هزار تومان می باشد.

[*]شهریه دوره متوسطه دوم _ دهم تا دوازدهم متوسطه ) حدودا بین 540 هزار تا 87- هزار تومان می باشد.
[/list]ساعت های مکمل در مدارس ابتدایی شاهد دو ساعت در هفته و برای دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم 4 ساعت در هفته می باشد. 
 
[img=600x0]https://iranmoshavere.com/wp-content/uploads/2017/06/tizhushan-nemune1.gif[/img]

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام مدارس شاهد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

ایران کشوری با تمدن و فرهنگ بسیار غنی و سفره ایرانی سفره ای رنگین است. ایرانیان از گذشته توجه ویژه ای به غذای خود داشته اند.
معرفی بهترین رستوران های ایرانی

Iranian Restaurant
Persian Restaurant
Iranian food
Persian food