تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پشتیبانی و سئو ماهانه ارزان !!!!!!!!!!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پشتیبانی سایت
نگهداری سایت
طراحی سایت
سئو سایت
نام های تجاری شیک : در مقاله ی پیشین (انتخاب نام برند) درباره چگونگی انتخاب نام برند مناسب توضیحاتی ارائه شد. در این مقاله سعی شده است تا نمونه های موفق نام برند معرفی شود. انتخاب نام مناسب  که شامل نام یک کسب و کار ، محصول یا شرکت باشد می تواند تاثیر زیادی در وسوسه کردن کاربران و مخاطبان به استفاده از محصولات و خدمات کند. همچنین می تواند راه را برای ایجاد یک ذهنیت مثبت در مشتری باز کند.
تبدیل وبلاگ به سایت فقط با چند کلیک ساده وبلاگ خود را تبدیل به وبسایت کنید تبدیل وبلاگ به سایت : همانطور که می دانید کلیه سیستم های وبلاگدهی به همراه عضویت کاربران خود یک آدرس بصورت ساب دامین نیز ارائه می دهند. این همان آدرس وبلاگ خواهد بود (مانند: sample.webiyan.com) اما بسیاری از وبلاگ نویسان از این آدرس های طولانی و عبارت هایی که دلخواهشان نیست گله مند هستند و خواهان ثبت یک آدرس دامنه اختصاصی برای اتصال به وبلاگشان می باشند.
هزینه تولید محتوا : اگر مالک یک وبسایت هستید یا در فکر راه اندازی آن هستید احتمالاً بارها به کلمه تولید محتوا برخورده اید. محتوا می تواند مقاله ، پست ، ویدئو ، عکس یا حتی قطعه ای موسیقی باشید. محتوا گذار سایت
هزینه نگهداری سایت : روز به روز دنیا بیشتر به سمت فضای مجازی می رود و کاربران بسیاری را جذب خود کرده است، خیلی از فروشنده ها، شرکت ها و یا افرادی که به دنبال پیشرفت و درآمدزایی بیشتر می باشند به این سمت کشیده شده اند ولی به علت نداشتن دانش کافی و رقابت بسیار زیاد در فضای اینترنت به موفقیت نرسیدند. مطمئنا نگهداری سایت و توسعه دادن آن نیازمند افراد با تجربه در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی آن می باشد. شما می توانید با هزینه های بسیار اندکی با رقبای خود رقابت کنید و از وب سایت خود درامد های بالایی کسب کنید. مطمئنا مدیریت کردن یک وب سایت برای افرادی که آموزش های لازم را ندیده اند کاری بسیار مشکل و نشدنی است و به همین علت تخصصی برای نگهداری سایت به وجود آمده است. پشتیبانان سایت مشکلات اساسی، سئو و بهینه سازی سایت را بر عهده دارند. هزینه پشتیبانی سایت از 100 هزار تومان تا چند میلیون تومان به صورت ماهانه می باشد که با توجه به درخواست مدیران سایت متغیر است. متاسفانه پس از بررسی متوجه شدیم که پشتیبان اختصاصی در ایران بسیار کم است و به همین علت کادری مجرب برای نگهداری سایت ایجاد کردیم. شما میتوانید چند نمونه از پلن های قیمت نگهداری سایت را در صفحه پشتیبانی سایت مشاهده کنید. البته توجه داشته باشید این پلن ها کاملا متغیر با درخواست شما تنظیم میشود و ممکن هست هزینه ها کمتر یا بیشتر شود.
پشتیبانی سایت فروشگاهی نیاز به پشتیبانی سایت فروشگاهی دارید؟ فروشگاهی راه اندازی کرده اید ولی بازدیدی ندارید؟ به مشکلات فنی و ظاهری بر می خورید؟ سایت شما بهینه سازی نشده است و هزینه سئو کار بالا می باشد؟ نیاز به یک پشتیبان دارید که همیشه سوالات شما را پاسخ دهد؟ نیاز به آموزش های لازم برای مدیریت سایت دارید؟ همه و همه در پکیجی ویژه در اختیار شما قرار گرفته است و می توانید با هزینه ای بسیار پایین وب سایت خود را از این رو به اون رو کنید! ما به شما کمک میکنیم که در مدت زمان کوتاهی در نتایج گوگل حضور داشته باشید تا بتوانید فروش خود را ده ها برابر کنید! به فروشگاه های آنلاین دیگر نگاهی بیندازید، درآمد های آنها را مشاهده کنید! پست دست روی دست نگذارید و هرچه زودتر وب سایت خود را متحول کنید. ما پکیج های مختلفی با توجه به نیاز های شما ارائه می دهیم در حال حاضر 2 پلن آماده برای عموم مشتریان قرار داده ایم که میتوانید آنها را از طریق لینک پایین مشاهده کنید.
چرا باید اقدام به استخدام نیروی تولید محتوا کنیم؟ اگر دارنده یک سایت هستید یا به تازگی اقدام به راه اندازی یک سایت کرده اید نباید قدرت محتوا را نادیده بگیرید. در واقع تنها عاملی که می تواند سایت شما را برای مخاطبان و مشتریان و همچنین موتورهای جستجو جذاب کند محتوا است. اهمیت تولید محتوا در مدیریت سایت نشان می دهد که استخدام نیروی تولید محتوا نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. اما پیش از استخدام باید مواردی را در نظر بگیرید.
ایران کشوری با تمدن و فرهنگ بسیار غنی و سفره ایرانی سفره ای رنگین است. ایرانیان از گذشته توجه ویژه ای به غذای خود داشته اند.
معرفی بهترین رستوران های ایرانی

Iranian Restaurant
Persian Restaurant
Iranian food
Persian food