تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مزایای لیفت دیزاینر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
مزایای نرم افزار لیفت دیزاینر چیست؟ Angel
خوب است Big Grin
(10-10-2018, 07:20 PM)dramezani نوشته است: [ -> ]مزایای نرم افزار لیفت دیزاینر چیست؟ Angel
برنامه ای است که در زمینه طراحی و ایجاد تصاویر دو بعدی وسه بعدی وشبیه سازی آسانسور با قابلیت ابعاد گذاری میباشد
برنامه ای است که در زمینه طراحی و ایجاد تصاویر دو بعدی وسه بعدی وشبیه سازی آسانسور با قابلیت ابعاد گذاری میباشد
(10-10-2018, 07:20 PM)dramezani نوشته است: [ -> ]مزایای نرم افزار لیفت دیزاینر چیست؟ Angel

یکی از سرفصلها و موارد دوره آموزشی این شرکت ، آموزش نرم افزار Lift Designer می باشد.
نرم افزار Lift Designer ساخت شرکت DigiPara Suite یکی از نرم افزارهای برتر طراحی ، نقشه کشی و محاسبات در صنعت آسانسور می باشد. این نرم افزار با امکانات منحصر به فرد خود در زمینه طراحی و ارائه تصاویر دو بعدی و سه بعدی از پروژه طراحی شده این امکان را فراهم می سازد که تمامی ابعاد ، اجزاء و سایر اطلاعات آسانسور مورد طراحی از تمام جهات قابل بررسی باشد. توسط این نرم افزار می توان براحتی هر دو نوع آسانسور کششی و هیدرولیک را طراحی و نقشه کشی نمود. تمامی قطعات آسانسور در این نرم افزار قابل انتخاب بوده و نحوه نصب قطعات نیز براحتی قابل تعریف می باشد. این نرم افزار صرفا به طراحی مراحل نصب ریلهای راهنما ، درب طبقات و همچنین نصب مکانیک آسانسور مربوط میگردد.
[تصویر:  Lift%20Designer%205.3%20 3.png]
 از جمله امکانات و مزایای این نرم افزار می توان گفت:
[list]
[*]قابلیت طراحی و نقشه کشی آسانسورهای گروهی
[*]قابلیت طراحی و نقشه کشی آسانسورهای بدون موتورخانه
[*]امکان استفاده از برندها و مارکهای معتبر بین المللی قطعات در این نرم افزار
[*]نقشه کشی کامل آسانسور با تعیین ابعاد دقیق قطعات
[*]خروجی های نقشه ی طراحی شده lift designer در فرمت های DWG و PDF و Excel
[*]تولید و نمایش نقشه طراحی شده بصورت دو بعدی ، سه بعدی و پرسپکتیو
[*]نمایش کامل قطعات بصورت سه بعدی و انتخاب راحت قطعات
[*]محاسبات و انتخاب ریل های آسانسور 
[*]محاسبات و انتخاب سیم بکسل های آسانسور
[*]محاسبات وزنه آسانسور
[*]تعریف و انتخاب انواع دربهای تمام اتومات و نیمه اتومات
[*]امکان طراحی آسانسور دو درب
[*]امکان طراحی آسانسور با سیستم تعلیق 1:1 و 2:1
[*]امکان محاسبه و تعیین دقیق مساحت کابین
[*]قابلیت دریافت خروجی نقشه در فرم های A3 و A4 و Builder drawing و Installation Drawing
[*]طراحی کامل کابین آسانسور با پلاگین Cabin Designer
[*]طراحی کامل شاسی پایه موتور
[*]انتخاب موتور آسانسورهای کششی در دو مدل گیربکس و گیرلس
[/list] [تصویر:  liftdesigner1.png]
 همانطور که در قسمت نصب قطعات اشاره شده نصب آسانسور بدون ایجاد طرح اولیه و نقشه کامل امکان پذیر نبوده و در صورت اجرا اتلاف امکانات ( از جمله چاه آسانسور ، نوع قطعات منصوبه و ...) اجتناب ناپذیر خواهد بود . این نرم افزار این امکان را ایجاد می نماید که تمامی اجزا و قطعات آسانسور چه بصورت دو بعدی و چه بصورت سه بعدی قابل رسم و طراحی و انتخاب بوده و مهمتر از همه اینکه اندازه های کابین آسانسور را طوری می توان در نظر گرفت تا از حداقل فضای عرض و عمق چاه حداکثر استفاده را نمود. با توجه به منسوخ شدن آسانسورهای یک به یک (1:1) و حرکت صنعت آسانسور به سمت آسانسورهای دو به یک (2:1) امکان طراحی و نقشه کشی کامل این نوع آسانسورها با این نرم افزار براحتی فراهم شده و در نتیجه طراحی و تولید آسانسورهای پیشرفته با این نرم افزار امکان پذیر می باشد.

سیستم Black out یا به اصطلاح سیستم نجات اضطراری در نصب آسانسور ، زمانیکه آسانسور در حال حرکت بوده و سه فاز ورودی آسانسور و یا یکی از فازها به هر دلیلی قطع گردد و یا ولتاژ فازها افزایش یا کاهش یابد، کنترل موتور آسانسور را بدست گرفته و با محاسبات جریان ، آسان ترین و کم مصرف ترین جهت چرخش موتور را انتخاب می کند و کابین را به Level طبقه رسانده و درب را باز میکند و غیر فعال میگردد. انتخاب راحتترین جهت چرخش بدین شرح است که سیستم Black out اعداد جریان بدست آمده از چرخش در جهت بالا و در جهت پایین (در کسری از ثانیه) را ذخیره کرده و این دو عدد را با هم مقایسه مینماید ، سپس میکروکنترلر کمترین عدد را انتخاب کرده و به موتور دستور چرخش در آن جهت را صادر مینماید. 
بعنوان مثال اگر کابین آسانسور خالی باشد طبیعتا وزنه سنگین تر بوده و حرکت کابین به سمت بالا برای موتور آسانتر بوده لذا گردش موتور در آن جهت به شدت جریان کمتری نیاز خواهد داشت.
در اکثر تابلو فرمان های تولید داخل ، اختلاف پتانسیل الکتریکی میان دو سر باطری در زمان استفاده از سیستم نجات اضطراری معمولا برابر با مجموع اختلاف پتانسیل باطری های منصوبه می باشد( حدودا 50 ولت).
عدد کمتر بیانگر ضعف باطری (باطری دشارژ شده) و یا فاسد بودن یک یا چند باطری می باشد.
در آسانسورهایی که قدرت موتور (کیلووات) بالاتر (معمولا 8 نفره و سرعت بالای یک متر بر ثانیه)معمولا بجای سیستم نجات اضطراری از سیستم UPS استفاده می گردد.

یک سیستم نجات اضطراری مدرن بایستی از ویژگیهای ذیل برخوردار باشد:
- مجزا بودن کامل سیستم نجات اضطراری از سیستم کنترل
- نمایشگر LCD جهت نمایش عملکرد سیستم ، ورودی ها ، تنظیم پارامترها و همچنین نمایش خطاها
- محافظت خروجی های تک فاز و 3 فاز در برابر اتصال کوتاه
- قابلیت راه اندازی با انواع دربهای AC/DC ( فرماتور - سماتیک و ... ) 
- توقف موتور و قطع خروجی 3 فاز بصورت سخت افزاری هنگام قطع مدار سری استپ
- ایجاد ماکزیمم گشتاور ممکن و کنترل دقیق موتور برای توقف دقیق (Leveling)
- امکان غیر فعال کردن برد نجات اضطراری در صورت لزوم به کمک کلید تعبیه شده
- قابلیت راه اندازی برای انواع موتورهای آسنکرون
- امکان اتصال دو یا چند تابلو بصورت سیستم دوبلکس یا گروهی

در سیستم‌های نجات اضطراری معمولا از باطری‌های Sealed Acid استفاده می‌گردد. این نکته قابل ذکر است که اگر این باطری‌ها برای مدت طولانی بدون استفاده در انبار بمانند رفته رفته دشارژ شده و از عمر مفید آنها کاسته می‌گردد. بنابراین در سفارش سیستم‌های نجات اضطراری این نکته حائز اهمیت می‌باشد که بعد از تحویل سیستم به سرعت نسبت به نصب آن اقدام گردد و باطری‌ها زیر شارژ قرار گیرند. معمولا دیده می‌شود که بین تحویل تابلو تا نصب آن مدت زمان زیادی طول می‌کشد که این مورد برای سیستم‌های نجات اضطراری نامطلوب است. بنابراین در بازدیدهای دوره‌ای باید ولتاژ باطری‌ها و صحت عملکرد شارژر بررسی گردد. در نهایت برای افزایش اطمینان از صحت عملکرد کلی سیستم می‌توان با قطع برق عملکرد درست سیستم نجات اضطراری را مورد تست قرار داد.
همچنین در دوره سرویس و نگهداری مطلوبست ماهانه باطری ها توسط سرویس کار دشارژ شوند تا عمر مفید باطری ها کاهش نیابند.

عمیرات (Overhaul) آسانسور ،در دو حالت: 1_تعمیرات و نگهداری دوره ای و 2_تعمیرات موردی انجام میگردد. تعمیرات دوره ای شامل آسانسورهایی است که تحت قرارداد سرویس و نگهداری یک شرکت بوده و وقوع هر مشکل می بایست با اعزام تعمیرکاران و سرویس کاران شرکت رفع گردد. تعمیرات موردی شامل آسانسورهایی بوده که تحت نظارت هیچ شرکتی نیست و چون به طور مرتب سرویس نمی شود از لحاظ ایمنی ،کیفیت در سطح قابل قبول نمی باشد. این مجموعه از ارائه خدمات در حالت دوم (تعمیرات موردی) معذور بوده و به هیچ عنوان مسئولیت عملیات تعمیر و سرویس موردی آسانسور، خارج از قالب قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور نمی پذیرد. بنابراین در صورت خرابی آسانسور می بایست خدمات در قالب جنرال سرویس و سرویس نگهداری صورت پذیرد. علت این امر همانطور که به اختصار در بخش سرویس و جنرال سرویس به آن پرداخته شد ضرورت تداوم عملیات سرویس و نگهداری برای یک آسانسور می باشد. 
مشکلات یک آسانسور به دلیل پیچیدگی و گستردگی قطعات موجود در یک آسانسور همیشه آشکار نیست و الزاما با یک بار تعمیر و سرویس هیچ گاه سطح کیفی یک آسانسور به نقطه ایده آل نخواهد رسید. در نتیجه نادیده گرفتن سرویس و نگهداری دوره ای منظم منجر به ایجاد صدمات و آسیبهای چبران ناپذیر به قطعات آسانسور شده که بعضا با هزینه های بسیار بالا قابل رفع خواهند بود. مواردی که برای یک آسانسوری که بطور منظم سرویس نمی گردد و بصورت موردی تعمیر و سرویس می گردد اتفاق می افتد عبارتند از:
[list=1]
[*]Response Time یا زمان پاسخ به احضار مسافران افزایش خواهد یافت
[*]Downtime یا زمانی که آسانسور قادر به سرویس نیست افزایش خواهد یافت
[*]هزینه های تعمیر افزایش خواهد یافت
[*]Service Time یا زمانی که آسانسور در حال سرویس است کاهش خواهد یافت
[*]نارضایتی ساکنان و کاربران افزایش خواهد یافت
[*]مهمتر از همه ضریب ایمنی آسانسور کاهش خواهد یافت
[/list]
دکوراسیون داخلی خوب در نتیجه درایت، ذوق و خلاقیت بالا به نتیجه می‌رسد. برای رسیدن به یک طراحی دکوراسیون مطلوب، به چشم‌هایی که می‌تواند به صورت کلی فضای یک اتاق را ببیند، نیاز دارید. یک اتاق را باید به نحوی دکوراسیون کنید که هم کاربردی باشد و هم از لحاظ زیبایی چشم نواز باشد و این دو باید در کنار هم کار کنند.

یک دیزاینر و طراح دکوراسیون داخلی تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در بالا در مورد صحبت کردیم، دارا هستند. با همه این حرف‌ها، شاید از عهده هر فردی بر نیاید که یک طراحی داخلی را برای راهنمایی دکوراسیون داخلی خانه خود استخدام کنند. بعضی از ما دوست داریم که خودمان برای طراحی دکوراسیون خانه خود تصمیم بگیریم و سبک و سیاق خودمان را در سبک و چیدمان خانه به کار ببریم.

برای اینکه دکوراسیون کسل کننده و تکراری خانه را به یک دکوراسیون جذاب و زیبا تبدیل کنیم از کجا می‌توانیم ایده دکوراسیون بگیریم، بدون این‌که هزینه‌های سنگین یک طراح داخلی حرفه‌ای را متحمل نشویم؟

در این مطلب چند نکته اساسی برای اینکه خودتان یک دکوراسیون آن‌چنانی ترتیب دهید و برای برنامه‌ریزی و طراحی دکوراسیون اتاق‌های خانه‌تان دست به کار شوید، آماده کرده‌ایم. یک فضای زیبا و هنرمندانه که تا به حال فکر می‌کردید فقط طراحان داخلی می‌توانند خلق کنند.
۱.سهولت در نقشه کشی
۲.دقت بالا
۳.مدیریت زمان و صرفه جویی زمان برای نقشه کشی
۴.طراحی دقیق با کمترین نیاز برای وارد کردن اطلاعات
۵.کمک فوقالعاده برای بالا بردن پرستیژ کار
Lift Designer ساخت شرکت DigiPara Suite یکی از نرم افزارهای برتر طراحی ، نقشه کشی و محاسبات در صنعت آسانسور می باشد. این نرم افزار با امکانات منحصر به فرد خود در زمینه طراحی و ارائه تصاویر دو بعدی و سه بعدی از پروژه طراحی شده این امکان را فراهم می سازد که تمامی ابعاد ، اجزاء و سایر اطلاعات آسانسور مورد طراحی از تمام جهات قابل بررسی باشد. توسط این نرم افزار می توان براحتی هر دو نوع آسانسور کششی و هیدرولیک را طراحی و نقشه کشی نمود. تمامی قطعات آسانسور در این نرم افزار قابل انتخاب بوده و نحوه نصب قطعات نیز براحتی قابل تعریف می باشد. این نرم افزار صرفا به طراحی مراحل نصب ریلهای راهنما ، درب طبقات و همچنین نصب مکانیک آسانسور مربوط میگردد.

 از جمله امکانات و مزایای این نرم افزار می توان گفت:
[list]
[*]قابلیت طراحی و نقشه کشی آسانسورهای گروهی
[*]قابلیت طراحی و نقشه کشی آسانسورهای بدون موتورخانه
[*]امکان استفاده از برندها و مارکهای معتبر بین المللی قطعات در این نرم افزار
[*]نقشه کشی کامل آسانسور با تعیین ابعاد دقیق قطعات
[*]خروجی های نقشه ی طراحی شده lift designer در فرمت های DWG و PDF و Excel
[*]تولید و نمایش نقشه طراحی شده بصورت دو بعدی ، سه بعدی و پرسپکتیو
[*]نمایش کامل قطعات بصورت سه بعدی و انتخاب راحت قطعات
[*]محاسبات و انتخاب ریل های آسانسور 
[*]محاسبات و انتخاب سیم بکسل های آسانسور
[*]محاسبات وزنه آسانسور
[*]تعریف و انتخاب انواع دربهای تمام اتومات و نیمه اتومات
[*]امکان طراحی آسانسور دو درب
[*]امکان طراحی آسانسور با سیستم تعلیق 1:1 و 2:1
[*]امکان محاسبه و تعیین دقیق مساحت کابین
[*]قابلیت دریافت خروجی نقشه در فرم های A3 و A4 و Builder drawing و Installation Drawing
[*]طراحی کامل کابین آسانسور با پلاگین Cabin Designer
[*]طراحی کامل شاسی پایه موتور
[*]انتخاب موتور آسانسورهای کششی در دو مدل گیربکس و گیرلس

Lift Designer ساخت شرکت DigiPara Suite یکی از نرم افزارهای برتر طراحی ، نقشه کشی و محاسبات در صنعت آسانسور می باشد. این نرم افزار با امکانات منحصر به فرد خود در زمینه طراحی و ارائه تصاویر دو بعدی و سه بعدی از پروژه طراحی شده این امکان را فراهم می سازد که تمامی ابعاد ، اجزاء و سایر اطلاعات آسانسور مورد طراحی از تمام جهات قابل بررسی باشد. توسط این نرم افزار می توان براحتی هر دو نوع آسانسور کششی و هیدرولیک را طراحی و نقشه کشی نمود. تمامی قطعات آسانسور در این نرم افزار قابل انتخاب بوده و نحوه نصب قطعات نیز براحتی قابل تعریف می باشد. این نرم افزار صرفا به طراحی مراحل نصب ریلهای راهنما ، درب طبقات و همچنین نصب مکانیک آسانسور مربوط میگردد.

 از جمله امکانات و مزایای این نرم افزار می توان گفت:
[list]
[*]قابلیت طراحی و نقشه کشی آسانسورهای گروهی
[*]قابلیت طراحی و نقشه کشی آسانسورهای بدون موتورخانه
[*]امکان استفاده از برندها و مارکهای معتبر بین المللی قطعات در این نرم افزار
[*]نقشه کشی کامل آسانسور با تعیین ابعاد دقیق قطعات
[*]خروجی های نقشه ی طراحی شده lift designer در فرمت های DWG و PDF و Excel
[*]تولید و نمایش نقشه طراحی شده بصورت دو بعدی ، سه بعدی و پرسپکتیو
[*]نمایش کامل قطعات بصورت سه بعدی و انتخاب راحت قطعات
[*]محاسبات و انتخاب ریل های آسانسور 
[*]محاسبات و انتخاب سیم بکسل های آسانسور
[*]محاسبات وزنه آسانسور
[*]تعریف و انتخاب انواع دربهای تمام اتومات و نیمه اتومات
[*]امکان طراحی آسانسور دو درب
[*]امکان طراحی آسانسور با سیستم تعلیق 1:1 و 2:1
[*]امکان محاسبه و تعیین دقیق مساحت کابین
[*]قابلیت دریافت خروجی نقشه در فرم های A3 و A4 و Builder drawing و Installation Drawing
[*]طراحی کامل کابین آسانسور با پلاگین Cabin Designer
[*]طراحی کامل شاسی پایه موتور
[*]انتخاب موتور آسانسورهای کششی در دو مدل گیربکس و گیرلس
(10-10-2018, 07:20 PM)dramezani نوشته است: [ -> ]مزایای نرم افزار لیفت دیزاینر چیست؟ Angel
رم افزار Lift Designer ساخت شرکت DigiPara Suite یکی از نرم افزارهای برتر طراحی ، نقشه کشی و محاسبات در صنعت آسانسور می باشد. این نرم افزار با امکانات منحصر به فرد خود در زمینه طراحی و ارائه تصاویر دو بعدی و سه بعدی از پروژه طراحی شده این امکان را فراهم می سازد که تمامی ابعاد ، اجزاء و سایر اطلاعات آسانسور مورد طراحی از تمام جهات قابل بررسی باشد. توسط این نرم افزار می توان براحتی هر دو نوع آسانسور کششی و هیدرولیک را طراحی و نقشه کشی نمود. تمامی قطعات آسانسور در این نرم افزار قابل انتخاب بوده و نحوه نصب قطعات نیز براحتی قابل تعریف می باشد. این نرم افزار صرفا به طراحی مراحل نصب ریلهای راهنما ، درب طبقات و همچنین نصب مکانیک آسانسور مربوط میگردد.

 از جمله امکانات و مزایای این نرم افزار می توان گفت:
[list]
[*]قابلیت طراحی و نقشه کشی آسانسورهای گروهی
[*]قابلیت طراحی و نقشه کشی آسانسورهای بدون موتورخانه
[*]امکان استفاده از برندها و مارکهای معتبر بین المللی قطعات در این نرم افزار
[*]نقشه کشی کامل آسانسور با تعیین ابعاد دقیق قطعات
[*]خروجی های نقشه ی طراحی شده lift designer در فرمت های DWG و PDF و Excel
[*]تولید و نمایش نقشه طراحی شده بصورت دو بعدی ، سه بعدی و پرسپکتیو
[*]نمایش کامل قطعات بصورت سه بعدی و انتخاب راحت قطعات
[*]محاسبات و انتخاب ریل های آسانسور
[*]محاسبات و انتخاب سیم بکسل های آسانسور
[*]محاسبات وزنه آسانسور
[*]تعریف و انتخاب انواع دربهای تمام اتومات و نیمه اتومات
[*]امکان طراحی آسانسور دو درب
[*]امکان طراحی آسانسور با سیستم تعلیق 1:1 و 2:1
[*]امکان محاسبه و تعیین دقیق مساحت کابین
[*]قابلیت دریافت خروجی نقشه در فرم های A3 و A4 و Builder drawing و Installation Drawing
[*]طراحی کامل کابین آسانسور با پلاگین Cabin Designer
[*]طراحی کامل شاسی پایه موتور
[*]انتخاب موتور آسانسورهای کششی در دو مدل گیربکس و گیرلس
[/list]
سلام
دوستان عزیز ورژن لیفت دیزاینر 2020 هم رسید می تونید از وب سایت لیفت دیزاینر ایران تهیه کنید آخرین نسخه در جهان
صفحه‌ها: 1 2