تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: طراحی و پشتیبانی سایت ارزان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پشتیبانی سایت 
پشتیبانی سایت: سایت خود را راه اندازی کرده اید ولی بازدید ندارید؟ به مشکلات فنی و ظاهری بر میخورید؟ آموزش های لازم برای مدیریت سایت را ندیده اید؟ نیاز دارید که همیشه یک نفر به عنوان پشتیبان وجود داشته باشد؟ اگر می خواهید با هزینه بسیار کم وب سایت خود را سئو کنید، بازدید و فروش را افزایش دهید و مشکلات سایت را برطرف کنید کافیست با ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

نگهداری سایت روز به روز دنیا بیشتر به سمت فضای مجازی می رود و کاربران بسیاری را جذب خود کرده است، خیلی از فروشنده ها، شرکت ها و یا افرادی که به دنبال پیشرفت و درآمدزایی بیشتر می باشند به این سمت کشیده شده اند ولی به علت نداشتن دانش کافی و رقابت بسیار زیاد در فضای اینترنت به موفقیت نرسیدند. مطمئنا نگهداری سایت و توسعه دادن آن نیازمند افراد با تجربه در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی آن می باشد. شما می توانید با هزینه های بسیار اندکی با رقبای خود رقابت کنید و از وب سایت خود درامد های بالایی کسب کنید. وبیان در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. ما برای شما مشکلات ظاهری، سیستمی و محتوایی شما را برطرف خواهیم کرد و به شما آموزش های لازم برای مدیریت کردن وب سایت را خواهیم داد.
طراحی سایت | راه اندازی سایت ما در این قسمت نیازی به توضیح دادن مزیت های سایت زدن را نداریم زیرا راه اندازی یک سایت مسلما شما را به موفقیت های بزرگی خواهد رساند و این یک امر بدیهی است. مطئنن شما در سایت های مختلفی تحقیقاتی در رابطه با هزینه ها و ویژگی های راه اندازی یک وبسایت کرده اید. فکر می کنید واقعا نیاز هست که بیش از 2 میلیون خرج کنید تا بتوانید یک وبسایت حرفه ای داشته باشید؟ گروه وبیان همیشه در تلاش بوده تا با راه کار های نوین، بسیار کم هزینه تر و حتی بهتر مشتریان خودش را راضی نگه دارد. با ما همراه باشید تا راهی را به شما نشان دهیم که با یک چهارم هزینه طراحی سایت، وبسایتی بسیار بهتر را راه اندازی کنید.