تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اخذ ایزو IAF
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=datis, Roboto, tahoma, sans-serif][img=843x0]https://datissystem.com/wp-content/uploads/54112267-wink-and-self-confidence-concepts-flirting-young-woman-winking-and-making-the-v-sign-for-cool-attitu-Stock-Photo.jpg[/img]اخذ ایزو IAF
[/font]
[font=datis, Roboto, tahoma, sans-serif]
گواهینامه ایزو یک بیانیه برای ذینفعان، کارمندان و مدیران ارشد است که کسب و کار مایل به کار با چارچوب مجموعه ای برای دستیابی به اهداف شرکت خود هستند.
این اهداف رضایت مشتری، اهداف تولید و یا اهداف زیست محیطی و غیره. با تنظیم خودتان، وظیفه حفظ یک صدور گواهینامه خارجی، تعهد شرکت به این اهداف را افزایش می دهد و اعتماد و اطمینان مشتری را در برند / سرویس یا محصول افزایش می دهد.
به عنوان مثال با اجرای یک سیستم مدیریت کیفیت، یک شرکت می تواند در کنترل فرآیندهای و مراحل آن قرار گیرد، اطمینان حاصل شود که هر چیزی اشتباه برطرف شود، سریع و کارآمد و با رضایت مشتری حل می شود.
همچنین می تواند یک خط صاف از ارتباطات بین کارکنان، تامین کنندگان و مشتریان در همه زمان ها را تضمین کند.
بسیاری از مناقصه های عمومی و خصوصی درخواست گواهینامه ایزو را به عنوان یک پیش نیاز برای حرکت به مرحله بعدی یا به عنوان یک فیلتر برای حذف شرکت ها از روند مناقصه درخواست می کنند.
با دستیابی به گواهینامه ایزو که مشتریان شما وزن می دهند، تضمین می کند که شما با شرایط رقابتی بالقوه خود در زمینه بازی یکسان هستید و شانس موفقیت شما را افزایش می دهد.
بسیاری از شرکت هایی که ما با آن کار می کنیم، گزارش می دهیم که بهبود کارایی درونی داخلی است که به آنها امکان می دهد که در هر یک از فروش ها و ظرفیت های عملیاتی به نتایج بیشتری دست یابند.
[/font]