تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ملاک های اصلی موفقیت جراحی زیبایی بینی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نقل‌قول: [تصویر:  97d81ceb-29f1-4e38-b2c7-511605172dbe%D8%...%D9%8A.jpg]

عمل جراحی بینی بسیار مهم است، زیرا بینی در مرکز صورت قرار دارد و نقش مهمی در زیبایی اجزای صورت دارد و علاوه بر آن مهم ترین قسمت تنفس را بر عهده دارد و در سلامت کلی بدن نقش مهم و اساسی دارد؛ به همین دلیل قبل از هر چیزی باید در انتخاب پزشک جراح بینی دقت کنید. زیرا هنر و سلیقه و تجربه پزشک جراح پلاستیک بینی در نتیجه گیری خوب و مطلوب نقش اساسی دارد و جراحی پلاستیک بینی باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی، سلامت راه تنفسی بینی نیز حفظ شود. علاوه بر آن رعایت نکات قبل و بعد از جراحی بینی بسیار لازم و ضروری است. مصرف ویتامین c و ویتامین d و ویتامین a و همچنین زینک پس از جراحی پلاستیک بینی در تسریع روند بهبود کمک می کند.
جراحی پلاستیک بینی از دو ماه پس از زایمان و 1 تا 2 ماه قبل از اقدام به باردداری مانعی ندارد.

و اما ملاک های اصلی موفقیت جراحی زیبایی بینی:
پس از
عمل بینی، بینی جدید باید به گونه ای باشد که با اجزای دیگر صورت هماهنگی داشته باشد و کاملاً طبیعی به نظر برسد و آثار جراحی روی بینی مشخص نباشد. در هنگام برخورد با افراد اولین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد باید چشم ها باشد. اگر غیر از این باشد و بینی به گونه ای باشد که نگاه اول را به سمت خود بکشد جراحی بینی موفقیت آمیز نبوده است و موجب زیبایی چهره نشده است.

نکته دیگری که در جراحی بینی باید در نظر گرفته شود مشکللات تنفسی قبل و بعد از جراحی بینی است. قبل از انجام جراحی بینی باید مشکللات تنفسی بیمار مورد بررسی قرار بگبرد و مشکلات تنفسی و انحراف بینی برطرف شود و قبل از انجام
جراحی بینی باید بررسی های لازم روی بینی انجام شود و آناتومی داخلی بینی به طور کامل با آندوسکوپی نشان داده شود و راه هوایی بینی به طور کامل و دقیق با راینومانومتری ارزیابی شود و هر گونه تنگی و مانع در مسیر بینی با آکوستیک راینومتری مشخص شود و سپس جراحی بینی انجام شود و پس از بررسی کامل در ابتدا همه مشکلات تنفسی و انحراف بینی برطرف شود و سپس اقدامات مربوط به زیبایی بینی انجام شود.

علاوه بر خود بینی، باید تناسب بینی با اجزای دیگر صورت نیز در نظر گرفته شود و جراحی بینی بر اساس اصول انجام شود. در جراحی بینی موفق باید حداکثر تناسب بین بینی و چهره برقرار باشد. برای مثال کوچک شدن بیش از حد بینی علاوه بر اینکه موجب زیبایی نمی شود تناسب صورت را نیز از بین می برد.

در روش های جدید بافت اضافی بینی برداشته می شود و تغییر شکل داده می شود و به قسمت دیگر بینی که کمبود بافت دارد اضافه می شود. با این روش بافت های ضعیف بینی تقویت می شود و اسکلت بینی بازسازی می شود و به همین بینی در دراز مدت کمتر دچار افتادگی می شود.
در بینی های گوشتی باید از روش های تقویت اسکلت بینی استفاده شود تا حمایت از بافت های نرم بینی افزایش یابد. امروزه برای جراحی بینی های گوشتی از روش های جدید استفاده می شود که در این روش ها با اضافه کردن بافت های پیوندی اسکلت نوک بینی تقویت می شود و نوک بینی فرم بهتری می گیرد.

امروزه اغلب متقاضیان جراحی بینی می خواهند نتیجه طبیعی از جراحی بینی ایجاد شود و در روش های جدید جراحی بینی سعی می شود که پشت بینی کاملاً طبیعی باشد و انحنا و قوس بینی باید طبیعی باشد.
در روش های امروزی جراحی بینی بدون برداشتن غضروف ها حالت نوک بینی به صورت طبیعی تغییر داده می شود و پهنای نوک بینی کاهش داده می شود..
افتادگی نوک بینی نیز با روش های تقویتی جدید با افزودن پیوند های ستونی غضروفی در پایه بینی بر طرف می شود.منبع:[font=FontAwesome]عمل بینی
[/font]