تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پله برقی و آسانسور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=iransans]شرکت آسانسور و پله برقی آتیس در سالهای متوالی در زمره بهترین شرکت های فعال در حوزه آسانسور و پله برقی بوده و از همین رو با راه اندازی بخش سرویس آسانسور و سرویس ونگهداری آسانسور اصولی و سیستماتیک توانسته است دغدغه های تمام مخاطبین خود را به حداقل رساند .
روند سرویس آسانسور و نگهداری در شرکت آتیس به وسیله یک سیستم crm پیشرفته پیاده ساز و اجرا میگردد که  اقدامات مخاطبین و مراجعین محترم آسانسور و پله برقی آتیس رابه شرح ذیل میباشد :
1-ابتدا متقاضیان محترم   به محل دفتر ، یا نمایشگاه دائمی آسانسور آتیس مراجعه یا از طریق درخواست تلفنی  با ارائه آدرس  و ثبت مشخصات پروژه ،  یک کارشناس از شرکت به محل پروژه مراجعه و با در دست داشتن چک لیست مربوطه برسی های لازمه را از آسانسور انجام میدهد
2-پس از اینکه کارشناس آتیس برآورد های لازم را از نظر فنی و تکنیکی انجام داد ، و مشخص نمود که آسانسور مربوطه در چه شرایطی قرار دارد ، بخش پشتیبانی شرکت آتیس قرارداد مربوط به “سرویس و نگهداری” ساختمان مورد نظر را آماده می کنند و قرارداد مربوطه منعقد می گردد.[/font]


[تصویر:  Screenshot-789.jpg]

[font=iransans]3-پرونده شما در آتیس تکمیل میگردد و شماره های پرونده و مشخصات ثبت شده شما بعلاوه کد اشتراک در قالب یک پیامک به شماره تلفن ثبت شده در قرار داد ارسال می گردد.
4- برنامه سرویس ماهیانه شما تنظیم و طبق آن برنامه ماهیانه سرویسکار در محل ساختمان شما حاضر و سرویس آسانسور شما را انجام میدهند.[/font]

[font=iransans]در این روند همچنین موتور آسانسور شما مورد ارزیابی قرار گرفته و به شما اطلاع داده میشود. [/font]
سرویس آسانسور در شرق تهران