تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چگونه یک اسباب کشی ارزان داشته باشیم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در شرایط اقتصادی فعلی افرادی که قصد جا به جایی دارند، ترجیح می دهند یک اسباب کشی ارزان داشته باشند. هزینه اسباب کشی یکی از دغدغه های خانوادها در جابه جایی منزل به حساب می آید.

در این مقاله به راه های موجود برای یک اسباب کشی ارزان اشاره می کنیم، برای اطلاع از این راه ها تا پایان همراه ما باشید. گفتنی است هنگامی که این نکات به صورت هوشمندانه استفاده شود، باعث میشود هزینه کمتری بابت اسباب کشی پرداخت کنید.
1- کدام باربری را انتخاب کنیم؟

بدون شک استفاده از یک باربری ارزان یکی از بهترین راه های کاهش هزینه های اسباب کشی است. این نکته حائز اهمیت است که قیمت اسباب کشی در باربری ها متفاوت است. بنابراین مقایسه قیمت چندین باربری اولین قدم کاهش هزینه ها است که باید با دقت انجام شود.
این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید زیرا ایمنی در اسباب کشی حرف اول را می زند؛ بنابراین علاوه بر معیار قیمت، کیفیت خدمات شرکت باربری را نیز برای انتخاب در نظر بگیرید.
2- بسته بندی اثاثیه منزل

شاید در نگاه اول بسته بندی لوازم منزل عامل افزایش هزینه های اسباب کشی شما به نظر بیاید، ولی شما میتوانید آن را به عنوان هزینه های بیمه بار خود در نظر بگیرید. شرکت باربری وجود ندارد که اسباب شما را حین جا به جایی بیمه کند. بنابراین اثاثیه خود را با بسته بندی در مقابل هر گونه آسیبی بیمه کنید.
قطعا مبلغ پرداختی شما بابت بسته بندی کمتر از هزینه ایست که بابت آسیب دیدن به لوازم منزل خود باید بپردازید. بنابراین توصیه میشود به هیچ عنوان لوازم منزل خود را بدون بسته بندی جا به جا نکنید.

همچنین بسته بندی باعث کاهش زمان اسباب کشی شما میشود و از این منظر نیز میتواند منجر به کاهش هزینه های شما شود.

9- از اشتباهات هنگام اسباب کشی اجتناب کنید
تا میتوانید از انجام اشتباهات اسباب کشی دوری کنید، زیرا تمام تلاش های شما برای کاهش هزینه های جا به جایی از بین می رود.
همه اشتباهات از نظر مالی یکسان نیستند و تاثیرات متفاوتی روی هزینه های شما دارند. بزرگترین اشتباهی که از نظر مالی برای یک اسباب کشی میتوان انجام داد، عدم بسته بندی اثاثیه منزل میباشد.
در این نوشتار سعی کردیم تعدادی از راه های کاهش هزینه های اسباب کشی را به شما معرفی کنیم. شما با رعایت این نکات میتوانید یک اسباب کشی ارزان را تجربه کنید.