تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رویکرد های تازه ای از حسابداری مدیریت و نقش شرکت حسابداری / موسسه حسابداری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[img=826x0]http://tehcp.com/wp-content/uploads/2018/09/%D8%B1%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%88-%D9%86%D9%82%D8%B4-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg[/img]


رویکرد های تازه ای از حسابداری مدیریت و نقش شرکت حسابداری / موسسه حسابداری
ازعوامل مهمی که امروزه میتواند عامل موفقیت و یا شکست یک سازمان دانست  نیروهای آن سازمان است. شاید در روزگاران گذشته این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار نبوده اما در حال حاضر سازمان ها برای بقای خود با توجه به تغییرات کنونی باید سازمان های تغییراتی داشته باشند. لازم به توضیح است علت مهم بودن منابع انسانی نسبت به دیگر منابع سازمانی این میباشد که منابع انسانی قابلیت هایی همچون یادگیری، تغییر پذری، خلاقیت و … دارامیباشد که با مدیریت صحیح میتوان باعث بقا طولانی سازمان شد. اهمیت سیستم حسابداری نوین و مدیریت صحیح منابع انسانی به این دلیل میباشد که بخش عمده هزینه ها شامل هزینه عملیاتی میباشد این طور میتوان گفت که در حال حاضر برخلاف گذشته که سازمان ها دارایی های فیزیکی اهمیت داشته است الان نیروهای انسانی مهم میباشند یعنی اقتصاد مبتنی بر دانش و سرمایه انسانی قابل اهمیت میباشد. مانند شرکت حسابداری و یا موسسه حسابداری که ارائه دهنده خدمات حسابداری می باشند، نیروها سرمایه اصلی شرکت حسابداری به شمار می آیند و هرچقدر نیرو ها و کارشناس ها تجربه و دانش بالایی داشته باشد آن شرکت حسابداری و یا موسسه حسابداری میتواند قوی تر عمل کند در شرکت های دیگر هم به همین ترتیب میباشد.

به نظام مدیریتی فراگیر که فعالیت های اصلی مدیران به روشی منطقی هموار سازی میکند به نحوی که دستیابی  اثربخش و کارآمدی برای رسیدن به هدف های فردی و سازمانی را دارا میباشد مدیریت بر مبنای هدف گفته میشود. باتوجه به  استفاده بالا از مديريت بر مبناي هدف، کماکان نظر یکسانی بر معناي آن وجود ندارد. برخی  مديريت بر مبناي هدف را يك روش ارزشيابي، تعدادی به آن روش انگيزشي میگویند و برخي، آن  را ابزار برنامه‌ريزي و نظارت می‌دانند.

 فرایند

ما میتوانیم برای ترکیب اهداف فردی و سازمانی از مديريت و برنامه‌ريزي بر مبناي هدف بهره ببریم این فرآیند براین عقيده استوار است كه میتوان تأثير مثبتي بر عملكرد كاركنان با  همکاری و مشارکت بین رئيس و کارکنان گذاشت یعنی درواقع با  تبديل اهداف كلي به اهداف فردي، فكر اصلي اين روش، اين است كه تدوين و پذيرش طرفيني تمامي اهداف، تعهد قوي‌تري را در كاركنان ايجاد مي­كند؛ تا اينكه سرپرست، يك جانبه هدف‌گذاري كرده، آنها را به زيردستان تحميل كند.

مراحل

مراحل برنامه‌ريزي این نظام بر اساس هدف و نتيجه عبارتند از:

1-  تعيين رسالت و ماموريت ها

2-  مشخص کردن نتايج مورد انتظار

3-  تعريف شاخص هاي ارزيابي

4-  تعريف هدف هاي عملياتي

5-  تنظيم برنامه هاي عملياتي

6-  طراحي سيستم كنترل عمليات

 

 

نوشته شده توسط مشاورین تهران و شرکا
جستجوهای مرتبط با ما شرکت جسابداری : شرکت حسابداری تهران، شرکت حسابداری در تهران، حسابداری تهران،حسابداری در تهران،  مشاوره مالی، مشاور مالیاتی، موسسه حسابداری ، موسسه حسابداری در تهران ، خدمات حسابداری، خدمات حسابداری تهران، خدمات مالیاتی